Rehellisesti:onko suomalaiset äidit mielestäsi kauniita?
Opiskeluaikoina suurin osa naisista oli viehättäviä. Mitä tapahtuukaan lasten saannin jälkeen...
Kommentit (21)
Kyllä suominainen on ainakin brittinaista kauniimpi.
Kyllä suominainen on ainakin brittinaista kauniimpi.
Suomalaiset on yleensäkin ruma kansa. Suomalaiset näyttää perunoilta. Sama kelmeä ihonväri, perunanmuotoinen pää ja vartalo ja persoonallisuuskin perunan tasoista.
jota nimitän itse tanttamalliksi.
Pyöreä naama, pienet silmät, lyhyt pottunenä, tympeä suu. Yleensä lyhyet värjätyt hiukset, usealla sellainen pottamalli, tummasankaiset lasit. Virkamiesmäinen ja äärimmäisen tylsä tyyli.
Mulla on oikeasti vaikeuksia tunnistaa tän tyyppisiä ihmisiä, en siis erota heitä keskenään!
tuota, opiskelijana olin alle 30v lapseton. Nyt olen paljon vanhempi.väsyneemmpi. 2 lasta. Mieti siitä.
jota nimitän itse tanttamalliksi.
Pyöreä naama, pienet silmät, lyhyt pottunenä, tympeä suu. Yleensä lyhyet värjätyt hiukset, usealla sellainen pottamalli, tummasankaiset lasit. Virkamiesmäinen ja äärimmäisen tylsä tyyli.
Mulla on oikeasti vaikeuksia tunnistaa tän tyyppisiä ihmisiä, en siis erota heitä keskenään!
Siinä suomalaisen naisen tyyppikuva! Kyllä virolaiset ja ruotsalaiset naiset ovat toista maata.
varsinkaan niissä 30+
Miehetkin täällä on komeita!
Opiskeluaikoina suurin osa naisista oli viehättäviä. Mitä tapahtuukaan lasten saannin jälkeen...
valkoista ihraa ja kylmiä tunteita, thaimaalaiset paljon parempia
nenä kasvaa iän myötä ja ovat kuin kotkia vanhetessaan. Niin miehet kuin naiset.
valkoista ihraa ja kylmiä tunteita, thaimaalaiset paljon parempia
"valkoista ihraa ja kylmiä utareita".
Kylläpähän nämä kaikki vastauksissa mainitut hienot ominaisuudet pätevät ihan yhtä lailla myös suomalaisiin miehiin. Ja yllättävän moni suomalainen valkoista ihraa ja kylmiä tunteita omaava mieshenkilö hakee itselleen vallan eriparisen puolison kuumasta Thailandiasta. Mikä lie estää näkemästä, että jos arvostaa hyvää ulkonäköä niin sen kun vaalimaan sitä myös itsessään.
Suomalaisissa on sekä kauniita että rumia, monennäköisiä ja kokoisia, olivat äitejä tai eivät. Katso äitien suuntaan muissakin maissa niin huomaat, että harvat äidit ovat missejä ja toisaalta miksi pitäisi?
Ja ihan sama tilanne on joka maassa, ei vaan Suomessa.
Aina löytyy niitä naisia, jotka laittavat lapsensa toissijaiseksi ja etsivät aina miehiä. Älä viitsi syyllistää suomalaisia naisia!Miksi sitä pitäisi minihameessa kulkea huulet töröllään täysissä meikeissä, jos on jo saanut sen., mitä haluaa eli miehen ja lapset?
Paitsi että et onneks ollut tosissasi... Ethän?!!
mummua vanhainkodissa. Lempeä katse ja kiitollisuus tästä päivästä tekivät hänestä kauniin isoisoäidin.
kauniita naisia.
on sellaisia naisia, jotka harrastavat liikuntaa ja ovat hyvännäköisiä. tunnen paljon naisia, jotka ovat jo 50 v. ja silti heillä on kuin nuoren naisen kroppa.
Ja ihan sama tilanne on joka maassa, ei vaan Suomessa.
Aina löytyy niitä naisia, jotka laittavat lapsensa toissijaiseksi ja etsivät aina miehiä. Älä viitsi syyllistää suomalaisia naisia!
Miksi sitä pitäisi minihameessa kulkea huulet töröllään täysissä meikeissä, jos on jo saanut sen., mitä haluaa eli miehen ja lapset?