Lakanoistamme löytyi vieraan värinen häpykarva, mies teki etätöitä kotona tänään :(
Onko syytä epäillä uskottomuutta? Miehen häpykarvat ovat vaaleanruskeita ja minun punaruskeita mutta sängystämme löytyi keskiruskean sävyinen karva.
Olen shokissa.
Kommentit (34)
ihan niinkuin tukassakin on eri sävyjä ihmisellä, toisin kuin barbeilla. Että voi olla että nyt hikeennyit ihan turhasta.
ihan niinkuin tukassakin on eri sävyjä ihmisellä, toisin kuin barbeilla. Että voi olla että nyt hikeennyit ihan turhasta.
Tuo on totta, et varmaan jokaikistä karvaa ole huomannut erikseen tutkia, jos jotkut onkin eri sävyä..tee tutkimusretki mieheesi.
käsikarvani ovat vaaleita, mutta silti löydän käsistäni myös muutamia ihan mustia käsikarvoja.
ihan siis muutamia, jotka löytyy vain erikseen tutkimalla (joskus on tylsää :D )
Joten ap..
Onko syytä epäillä uskottomuutta? Miehen häpykarvat ovat vaaleanruskeita ja minun punaruskeita mutta sängystämme löytyi keskiruskean sävyinen karva.
Olen shokissa.
Siis joku joka ei sheivaa?!!? Todella ällöä.
Tuo on totta, et varmaan jokaikistä karvaa ole huomannut erikseen tutkia, jos jotkut onkin eri sävyä..tee tutkimusretki mieheesi.
Hän nukahti kesken hieronnan ja sain käänneltyä. Häpykarvan väri ei täsmää, eikä täsmää myöskään omaani. Led-taskulampun valolla vertailin, tarkassa valossa. Vieras karva on. Näinköhän saan nukuttua tulevana yönä ennen miehen seuraavaa etäpäivää. ap
Hän nukahti kesken hieronnan ja sain käänneltyä. Häpykarvan väri ei täsmää, eikä täsmää myöskään omaani. Led-taskulampun valolla vertailin, tarkassa valossa. Vieras karva on. Näinköhän saan nukuttua tulevana yönä ennen miehen seuraavaa etäpäivää. ap
Eikös sen pitänyt olla jo huomenna? Kyllä sinä siihen asti jaksat odottaa.
Karvat pitää tutkia päivänvalossa.
Itselläni on todella monen väristä "karvoitusta", jopa aivan niitä pikimustiakin... Pitääkö minun siis olla huolissani?
Eikös sen pitänyt olla jo huomenna? Kyllä sinä siihen asti jaksat odottaa.
Hain äsken autotallista spottivalaisimen mutta en uskaltanut liian lähelle miestä viedä. Silti huomasin saman kuin aiemmin, eli sävy on erilainen. Omani sheivasin ja asettelin kaikki karvat vierekkäin ja sävy on erilainen kuin sen joka on minigrip-pussissa. Olen itkenyt niin etten näe enää kunnolla ilman kirkasta valaistusta. Huomenna kaikki selviää. Kiitos teidän kannustuksista. ap
Ei hele, kyllä sain päivän naurut, kiitos kaikille osallistujille :DDDDDDDD
Mutta parempi niin.
Hain äsken autotallista spottivalaisimen mutta en uskaltanut liian lähelle miestä viedä. Silti huomasin saman kuin aiemmin, eli sävy on erilainen. Omani sheivasin ja asettelin kaikki karvat vierekkäin ja sävy on erilainen kuin sen joka on minigrip-pussissa. Olen itkenyt niin etten näe enää kunnolla ilman kirkasta valaistusta. Huomenna kaikki selviää. Kiitos teidän kannustuksista. ap
Kuka tahansa mies hätkähtäisi, jos aletaan jatkoroikalla valonlähdettä makuuhuoneeseen raijaamaan.
tietenkin oli se ensimmäinen merkittävä seikka MUTTA mielestäni kuuluisi vertailla myös karvojen välisiä karkeuseroja hankaustesteillä sekä eroavaisuuksia vetolujuuksissa!
Vähän tarkkuutta näihin analyyseihin. Analyysista tuli nyt mieleen että oletko ap ottanut testikarvoja myös "sieltä minne aurinko ei paista", koska karvojen värit saattavat olla sillä ihmisen pimeämmällä puolella yllättävän erilaiset!
ihan paras pitkään aikaan:)
Vieraan karvan vetolujuustestit:D
Voi, miten kävi? Oliko se toinen, vai oliko se marsu, puudeli vai peräti hevonen?
Joku neuvoi minua tulemaan ripuliin kesken työpäivän, aion tehdä sen ja yllättää karvojen pudottelijan huomenna. Harmi jos tämä on pitkän avioliitomme loppu.
ap