Minkä kokoiset rinnat ottaisit jos saisit valita?
nyt siis kyse ihan kuvitteellisesta gallupista, ei tarvitse olla leikkaukseen menossa :D
Minkä kokoiset rinnat sinulla on?
Minkä kokoiset valitsisit jos saisit minkä kokoiset tahansa?
Minulla: a-kuppi, ottaisin b-kupin mieluummin
Kommentit (24)
Kauniit pyöreät pystyrinnat, joissa sopivan kokoisen nännit osoittaisi ylöspäin.
Nyt on tuo C75 löllössä koon 38-40 kropassa. Tissit on hyvät, muu vartalo pitäisi vaihtaa.
Ilman vaatteita isompi ois parempi, mutta vaatteet, joista pidän eniten, näyttävät parhaalta kun rinnat eivät ole isot. Ja vaatteet päällä olen kuitenkin enimmän osan ajastani. :)
Nyt on tuo C75 löllössä koon 38-40 kropassa. Tissit on hyvät, muu vartalo pitäisi vaihtaa.
niin minulla on rinnat pienentyneet (mutta on vähän riippuvat ja löysät)
Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee...mulle on 75 d, mutta kukaan ei uskoisi! Olen pitkä nainen, joten tuo d ei näytä niin isolta kuin esim. lyhyessä 65 c
Näin.
Mutta haluaisin että minulla olisi ennen kaikkea kiinteämmät ja täyteläisemmät rinnat.
Paljonko muuten olet pitkä?
85H.
Ottaisin mieluusti koon 75C, se olisi sellainen sopiva välimuoto. Mulle kyllä kelpaisi paljon mieluummin myös vaikka AA-kuppi, kuin nämä hervottomat riipparit.
Mulla on kuppikoko A, joka raskauden ja imetyksen aikaan kasvoi yhdellä, eli B:hen. Imetyksen loputtua rinnat palautui ja ovat sopusuhtaiset ja pyöreät A 75, johon olen tyytyväinen, enkä halua muuta.
Ilman vaatteita isompi ois parempi, mutta vaatteet, joista pidän eniten, näyttävät parhaalta kun rinnat eivät ole isot. Ja vaatteet päällä olen kuitenkin enimmän osan ajastani. :)
Ottaisin mieluusti vaikkapa C-kupin. Tai edes pyöreämmän mallinen A. Tosin rintaliivit muotoilee, ja vaatteet päällä olen minäkin tyytyväinen kroppaani. Enpäs muiden nähden nakuilekaan, kuin mieheni. ;) ja hän (onnekseni) rakastaa ja hyväksyy minut tälläisenä.
sellaiset että juuri ja juuri voi paidan alta rinnoiksi erottaa, eikä mitään liivejä tarvitsisi ikinä pitää. Omistan c-kupposet.
Tykkään isoista rinnoista. Suorastaan kiihotun niistä, mutta vain omistani.
Olen 176 cm pitkä (70 kg). Pelkään, että rinnat kuihtuisivat, jos laihdutan entiselleni. Pienemmät ne voisivat olla, mutta en halua roikkuvia. Nyt kun ne ovat kiinteät. Kaikkea ei kai voi saada.
-se löllö
niin minulla on rinnat pienentyneet (mutta on vähän riippuvat ja löysät) Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee...mulle on 75 d, mutta kukaan ei uskoisi! Olen pitkä nainen, joten tuo d ei näytä niin isolta kuin esim. lyhyessä 65 c Näin. Mutta haluaisin että minulla olisi ennen kaikkea kiinteämmät ja täyteläisemmät rinnat. Paljonko muuten olet pitkä?
Mulla on 70G, oikein sopivat ja hyvän malliset.
Nyt imetysten ja lihomisen jälkeen on 85B, roikkuvat. Ihan ok koko, mutta kun tosiaan muoto on roikkuva nahkapussi, niin ei ole hyvä. Kiinteä 80B olisi kiva.
75B Olis näppärän kokoiset, ei tipu juostessa eikä rintsikoista tarvi maksaa satasta ja joka kaupasta löytyy.
nyky koko 75f
ehkä 75D-kupin, nyt on 75C. Nääkin on kyllä ihan hyvät kun olen muuten aika hoikka ja timmi.
ennen olin aa-a. sitten lihoin. nyt on 75B. Tykkäsin kyllä minitisseistänikin, mutta tavallaan nääki on oikein kivaa vaihtelua. Joo pienet on edelleen, onneks, mutta mulle nää tuntuu jo rinnoilta. A-kuppi kun oli semmonen nypykkä vaan. Oikein soma nypykkä siis, ei siinä mitään vikaa ollut siinäkään.
Mutta ehkä mä voisin mieluiten pitää nää, jos vaan sais sit vielä läskit pelkästään mahasta ja persauksesta pois. Pyrin laihtumaan tässä, ja tiedän että se on bye bye B-kupille. Mutta kaikkea ei voi saada ja ziljoonakertaa mieluummin olen laiha lauta kuin tämmönen pullataikinaisesti löllyvä akka. :D
http://25.media.tumblr.com/f1a60f5df67e0dbd3aacae5faac3bf0f/tumblr_mnpqxzTvPR1sslzx6o1_500.jpg
Nämä olis aika täydelliset mun makuun. Mitähän kokoa noi nyt sitten olis?