Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoiset rinnat ottaisit jos saisit valita?

Vierailija
23.02.2012 |

nyt siis kyse ihan kuvitteellisesta gallupista, ei tarvitse olla leikkaukseen menossa :D

Minkä kokoiset rinnat sinulla on?

Minkä kokoiset valitsisit jos saisit minkä kokoiset tahansa?

Minulla: a-kuppi, ottaisin b-kupin mieluummin

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://25.media.tumblr.com/f1a60f5df67e0dbd3aacae5faac3bf0f/tumblr_mnpqxzTvPR1sslzx6o1_500.jpg

Nämä olis aika täydelliset mun makuun. Mitähän kokoa noi nyt sitten olis?

Vierailija
2/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pyöreät pystyrinnat, joissa sopivan kokoisen nännit osoittaisi ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin a:n, olisi sirompaa.

Vierailija
4/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tuo C75 löllössä koon 38-40 kropassa. Tissit on hyvät, muu vartalo pitäisi vaihtaa.

Vierailija
5/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 70J :(

Vierailija
6/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen.

Vierailija
7/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vaatteita isompi ois parempi, mutta vaatteet, joista pidän eniten, näyttävät parhaalta kun rinnat eivät ole isot. Ja vaatteet päällä olen kuitenkin enimmän osan ajastani. :)

Vierailija
8/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tuo C75 löllössä koon 38-40 kropassa. Tissit on hyvät, muu vartalo pitäisi vaihtaa.

niin minulla on rinnat pienentyneet (mutta on vähän riippuvat ja löysät)

Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee...mulle on 75 d, mutta kukaan ei uskoisi! Olen pitkä nainen, joten tuo d ei näytä niin isolta kuin esim. lyhyessä 65 c

Näin.

Mutta haluaisin että minulla olisi ennen kaikkea kiinteämmät ja täyteläisemmät rinnat.

Paljonko muuten olet pitkä?

Vierailija
9/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

85H.

Ottaisin mieluusti koon 75C, se olisi sellainen sopiva välimuoto. Mulle kyllä kelpaisi paljon mieluummin myös vaikka AA-kuppi, kuin nämä hervottomat riipparit.

Vierailija
10/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuppikoko A, joka raskauden ja imetyksen aikaan kasvoi yhdellä, eli B:hen. Imetyksen loputtua rinnat palautui ja ovat sopusuhtaiset ja pyöreät A 75, johon olen tyytyväinen, enkä halua muuta.

Vierailija
11/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vaatteita isompi ois parempi, mutta vaatteet, joista pidän eniten, näyttävät parhaalta kun rinnat eivät ole isot. Ja vaatteet päällä olen kuitenkin enimmän osan ajastani. :)

Ottaisin mieluusti vaikkapa C-kupin. Tai edes pyöreämmän mallinen A. Tosin rintaliivit muotoilee, ja vaatteet päällä olen minäkin tyytyväinen kroppaani. Enpäs muiden nähden nakuilekaan, kuin mieheni. ;) ja hän (onnekseni) rakastaa ja hyväksyy minut tälläisenä.

Vierailija
12/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset että juuri ja juuri voi paidan alta rinnoiksi erottaa, eikä mitään liivejä tarvitsisi ikinä pitää. Omistan c-kupposet.

Vierailija
13/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista rinnoista. Suorastaan kiihotun niistä, mutta vain omistani.

Vierailija
14/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176 cm pitkä (70 kg). Pelkään, että rinnat kuihtuisivat, jos laihdutan entiselleni. Pienemmät ne voisivat olla, mutta en halua roikkuvia. Nyt kun ne ovat kiinteät. Kaikkea ei kai voi saada.

-se löllö

niin minulla on rinnat pienentyneet (mutta on vähän riippuvat ja löysät) Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee...mulle on 75 d, mutta kukaan ei uskoisi! Olen pitkä nainen, joten tuo d ei näytä niin isolta kuin esim. lyhyessä 65 c Näin. Mutta haluaisin että minulla olisi ennen kaikkea kiinteämmät ja täyteläisemmät rinnat. Paljonko muuten olet pitkä?

Vierailija
15/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70G, oikein sopivat ja hyvän malliset.

Vierailija
16/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 80i. Ei kiva.

Vierailija
17/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt imetysten ja lihomisen jälkeen on 85B, roikkuvat. Ihan ok koko, mutta kun tosiaan muoto on roikkuva nahkapussi, niin ei ole hyvä. Kiinteä 80B olisi kiva.

Vierailija
18/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

75B Olis näppärän kokoiset, ei tipu juostessa eikä rintsikoista tarvi maksaa satasta ja joka kaupasta löytyy.

nyky koko 75f

Vierailija
19/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 75D-kupin, nyt on 75C. Nääkin on kyllä ihan hyvät kun olen muuten aika hoikka ja timmi.

Vierailija
20/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen olin aa-a. sitten lihoin. nyt on 75B. Tykkäsin kyllä minitisseistänikin, mutta tavallaan nääki on oikein kivaa vaihtelua. Joo pienet on edelleen, onneks, mutta mulle nää tuntuu jo rinnoilta. A-kuppi kun oli semmonen nypykkä vaan. Oikein soma nypykkä siis, ei siinä mitään vikaa ollut siinäkään.

Mutta ehkä mä voisin mieluiten pitää nää, jos vaan sais sit vielä läskit pelkästään mahasta ja persauksesta pois. Pyrin laihtumaan tässä, ja tiedän että se on bye bye B-kupille. Mutta kaikkea ei voi saada ja ziljoonakertaa mieluummin olen laiha lauta kuin tämmönen pullataikinaisesti löllyvä akka. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi