Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyi aamuyöstä ja nyt jo kotiin sairaalasta???

Vierailija
23.02.2012 |

Nopeaa toimintaa ja paranemista tuolla ruåttin puolella. Kotona varmaan odottaa kaikki mahdollinen, mut silti. Miten se Vikkan pystyy nyt jo matkaustamaan autossa??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti sillä on kotipuolessa omat lääkärit, ja saa paremmin nukuttua kun sairaalassa ym ym ym

Vierailija
22/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin lähtenyt sairaalasta 6 h synnytyksen jälkeen. Eikä muuten ollut yksityislääkäriä kotona ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona... Suomessakin voi synnyttää polikliinisesti, eli kotiin ja pian. Mitä paranemista? En mä sairastunut synnytyksessä.

Vierailija
24/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa toimintaa ja paranemista tuolla ruåttin puolella. Kotona varmaan odottaa kaikki mahdollinen, mut silti. Miten se Vikkan pystyy nyt jo matkaustamaan autossa??

Millä kulkuneuvolla pitäis synnyttänyt nainen matkata?

Vierailija
25/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee hoitajia ja lääkäreitä tarvittaessa kotona vaikka kuinka monta, toisin kuin tavallisella äidillä. Toisekseen sairaalakin taitaa olla tyytyväinen, että saa prinsessan pois sairaalasta: Kärkkyvät kuvaajat ja kaikki turvallisuushässäkkä aiheuttaa varmaan häiriötä sinnekin.

Vierailija
26/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona... Suomessakin voi synnyttää polikliinisesti, eli kotiin ja pian. Mitä paranemista? En mä sairastunut synnytyksessä.

Vaan kyllä mulla oli paikat kipeinä synnytyksen jälkeen ja olin todella väsynyt. Tikkejäkin tuli aika monta. En olis voinut kuvitellakaan lähteväni kotiin samana päivänä.

AP

Vierailija
27/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan auton penkillä istuen matkustin, poliklinisesti synnytin, kotiin tilasin yksityisen kätilön katsomaan vauvaa kerran ennen normaalia neuvolatarkastusta.

Vierailija
28/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vickan olisi voinut huonosti ja ollut kipeä, olisi hän varmasti ollut sairaalassa pidempään. Mutta jos synnytys oli helppo ja sekä äiti että vauva voivat hyvin, miksi pitäisi kärvistellä sairaalassa. Kotona on varmasti ammattilaisia auttamassa jos tarve tulee.

Vierailija
29/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla repes pyrstö niin pahasti, etten voinut istua 3 viikkoon ja autolla silti matkustin nääs makasin takapenkillä...

Ja varmasti on lääkäri päivystämässä kotona victorialla.

Vierailija
30/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kutsutaan ns polikliiniseksi synnytykseksi, onnistuu se meilläkin jos vain äidin ja vauvan vointi sen sallii.

Vierailija
31/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningaspari on matkalla Drottningholmmista jonnekin. Kohta nähdään, tulevatko sairaalaan.

Vierailija
32/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia synnytyksestä, se on minimiaika. Sen jälkeen voi lähteä.

Vierailija
33/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kotiin mutta en kyllä toisesta kun en saanut puoleentoista vuorokauten nousta sängystä muuta kun vessaan parin metrin matkan kun menetin niin paljon verta ja en olis kyllä pystynyt istumaankaan samantien, vasta viikko synnytyksestä pystyin istumaan normaalisti.

Onnellisia ovat nämä ihmiset joille ei tule mitään vaivoja synnytyksestä, myöskin jälkisupistukse tolivat toisen jälkeen nin tuskalliset että en olisi ktona voinut olla =(

Vierailija
34/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut, halusin nauttia valmiin pöydän antimista 2vrk ajan.

1h synnytyksen jälk kipitin itse suihkuun, kävelin perhehuoneeseen jne. En revennyt eikä tullut yhtäkään tikkiä eikä episiotomiaa, kummallakaan kerralla.

-10-

Vierailija
35/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla luki ainakin ihan selvästi, että V&D&vauva oli jo lähteneet ja kuningaspari menee Hagan linnaan katsomaan vauvaa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/babylyckan/article14418075.ab

Vierailija
36/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kyllä mulla oli paikat kipeinä synnytyksen jälkeen ja olin todella väsynyt. Tikkejäkin tuli aika monta. En olis voinut kuvitellakaan lähteväni kotiin samana päivänä. AP

Ruotisin kruunuprinsessan mennä kotiin heti synnytyksen jälkeen kuin tavis av-mamman. Siellä kotona on varmaan ihan yht hyvät oltavat kuin sairaalassa ellei paremmatkin. Ja jos olisi oikeasti vaatinut sairaalahoitoa, niin tuskin olisi kotiin lähtenyt.

Suhteellisuuden tajua hyvä ap.

Vierailija
37/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen, siinä mitään parantelua tartte.

Vierailija
38/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rahaa on, niin kotiin pääsee ja missä asennossa haluaa.

Ehkä sillä kotona koko sairaala.

Vierailija
39/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kyllä mulla oli paikat kipeinä synnytyksen jälkeen ja olin todella väsynyt. Tikkejäkin tuli aika monta. En olis voinut kuvitellakaan lähteväni kotiin samana päivänä. AP

Ruotisin kruunuprinsessan mennä kotiin heti synnytyksen jälkeen kuin tavis av-mamman. Siellä kotona on varmaan ihan yht hyvät oltavat kuin sairaalassa ellei paremmatkin. Ja jos olisi oikeasti vaatinut sairaalahoitoa, niin tuskin olisi kotiin lähtenyt. Suhteellisuuden tajua hyvä ap.

ja pääsee normaalirytmiin.

ja sairaalallekin parempi kun saadaan "vartioitavat" ja turvamiehet sekä poliisit pois nurkista

Vickan saa kyllä varmasti tarvittaessa lääkärin vierelleen 24/7 oli sitten sairaalassa tai ei

Vierailija
40/45 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kotiin mutta en kyllä toisesta kun en saanut puoleentoista vuorokauten nousta sängystä muuta kun vessaan parin metrin matkan kun menetin niin paljon verta ja en olis kyllä pystynyt istumaankaan samantien, vasta viikko synnytyksestä pystyin istumaan normaalisti.

Onnellisia ovat nämä ihmiset joille ei tule mitään vaivoja synnytyksestä, myöskin jälkisupistukse tolivat toisen jälkeen nin tuskalliset että en olisi ktona voinut olla =(

jota lääkäri tai hoitaja ei pystyisi antamaan kotona? Victorialla on varmasti kaikki apu ja hoito saatavilla, mitä nyt yleensä voi sairaalasta kohtuullisesti pois siirtää. Saa varmasti tarvittaessa lääkitystä ja saa vaikka hoitajan ja lääkärin istumaan sängyn vierelle ja pitämään kädestä kiinni.

Ei kaikkea varten tarvitse olla sairaalassa, varsinkaan jonkun kuninkaallisen, jolle voidaan järjestää kustannuksista välittämättä.

Ihan taviksillekin on olemassa kotisairaala. Meillä vauva oli joskus sellaisessa, oltiin siis kotona ja useamman kerran päivässä hoitaja kävi laittamassa suonen sisäiset lääkkeet, vaihtamassa siteen, ottamassa tarvittaessa verikokeet jne. Kun ihan tavallisesta sairaalasta pystytään järjestämään tuollainen, niin varmasti kuninkaalliselle voidaan järjestää vielä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan