Vauva syntyi aamuyöstä ja nyt jo kotiin sairaalasta???
Nopeaa toimintaa ja paranemista tuolla ruåttin puolella. Kotona varmaan odottaa kaikki mahdollinen, mut silti. Miten se Vikkan pystyy nyt jo matkaustamaan autossa??
Kommentit (45)
Vickanin tarvii varmaan heti alkaa kokkailemaan, peseen pyykkiä ja siivoaan kotiaan. Ai niin ja kaupassakin sen tarvii käydä. Ja just nyt on rahat tiukalla niin joutuu hyppään kaupungin bussiin ja sillä ajamaan lähimpään Ica-Markettiin. Mahtaa olla kyllä tosi tuskaista, jos on paikat vielä hellänä, mut minkäs teet, kyllä kunnon äiti alkaa heti hommiin. Vauva menee varmaan kainalossa.
Pystyin istumaan ihan normaalisti synnytyksen jälkeen ja jopa ristimään jalkani samalla. Kaksi lasta on alakautta synnytetty. Nopeaa toimintaa on ollut, hyvä puudutukset ja ihana kätilö. Pari kosmeettista tikkiä oli vissiin laitettu. En synnyttänyt Suomessa.
samoin tein, istuminenkin onnistui oikein mainiosti.
oikeasti on aika harvinaista, että ensisynnytyksestä äiti pystyy lähtemään omin jaloin noin pian kotiin. Teillä on sitten kovin helpot synnytykset olleet, jos tuo olisi teille ollut piece of cake.
Ymmärrän kyllä, että Vickanilla on kotisairaala linnassa mutta mä en siitä huolimatta olis päässyt noin äkkiä normaalisti kävelemään. Hyvä että sain seuraavana päivänä vessaan käveltyä. Auts, ajatuksin sattuu...
Ihan turha tässä on alkaa vertailemaan, että mulla ainakin tuli niin pahat repeämät ja verenvuodot ym. etten olis voinut lähteä kotiin. Jos niin olis käynyt Victorialle, hän olisi varmasti vielä sairaalassa.
Jokainen synnytys on omanlaisensa, ja kaikkea voi tapahtua. Kaikki voi myös mennä hyvin, kuten tässä on mitä ilmeisemmin käynyt.
Eli Victoria ja vauva on kotiinlähtökunnossa olleet ja sinne päässeet. En usko, että Victoria itsekään haluaisi sairaalassa olla yhtään pidempään kuin on pakko. Itse tuskin tuon luokan megajulkkiksena haluaisin olla, koska media kyttäisi ikkunoiden ja ovien takana, tekisi kaikkensa päästäkseen osastolle ja napatakseen salakuvat.
Turvallisempi Victorian on olla kotona, vartijat pitävät huolen mediasta. Näin on parempi myös sairaalalle.
Ja kuten moni jo sanoi, kuninkaallinen kyllä saa kaiken lääketieteellisen avun kotiin.
Onnea Victorialle ja Danielille! =)