Lue keskustelun säännöt.
Mitähän nuo lapset ajattelee, kun äiti istuu päivät tietokoneella
23.02.2012 |
Toki ruuat laitan ja lapset hoidan, mutta kaiken muun ajan istun tässä olohuoneen nurkassa.
Lapset leikkii ja mamma vain istuu tietokoneella...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pitävät sitä ihan normaalina jos eivät ole muuta nähneet ja kuvittelevat että kaikki maailman äidit tekee just samoin.
Ihmettelevät sitten myöhemmin kun haluisivat pelata koneella yms. ett miksi sä komennat niitä ulos ja rajoitat koneaikaa....
Esimerkin voimalla ja sitä saa mitä tilaa.