Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

irtisanoutumisilmoitus

Vierailija
23.02.2012 |

Aion irtisanoutua nykyisestä työstäni uuden työpaikan vuoksi. Yritin googletella muuta en löytänyt yksiselitteistä vastausta seuraavaan: onko irtisanoutumisilmoitukseen laitettava päivä viimeinen työpäivä vai laitanko tämän päivämäärän, josta se 1kk irtisanoutumisaikaa lasketaan?

Siis kirjoitan

Minä N.N. irtisanoudun toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteestani Yritys OY:ssä alkaen 23.2.2012 vai 23.3.2012

voinko antaa irtisanoutumisilmoituksen etukäteen? siis että päivämäärä olisi 1.3.2012 (vai 1.4.2012) alkaen

terveisin liian hyväosainen, kun täytyy okein irtisanoutua ;) ja liian pumpulissa kasvanut, kun en osaa :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion irtisanoutua nykyisestä työstäni uuden työpaikan vuoksi. Yritin googletella muuta en löytänyt yksiselitteistä vastausta seuraavaan: onko irtisanoutumisilmoitukseen laitettava päivä viimeinen työpäivä vai laitanko tämän päivämäärän, josta se 1kk irtisanoutumisaikaa lasketaan? Siis kirjoitan Minä N.N. irtisanoudun toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteestani Yritys OY:ssä alkaen 23.2.2012 vai 23.3.2012 voinko antaa irtisanoutumisilmoituksen etukäteen? siis että päivämäärä olisi 1.3.2012 (vai 1.4.2012) alkaen terveisin liian hyväosainen, kun täytyy okein irtisanoutua ;) ja liian pumpulissa kasvanut, kun en osaa :D

irtisanomisaika on jotain mitä ennen sun täytyy se ilmoittaa. Mieti nyt vähän. Sen yrityksen tarttee löytää joku sun tilalle.

Mikset kirjoita vaan että "blaa blaa tästä päivämäärästä lähtien"

ja allekirjoituksena oma nimi ja päiväys.

Vierailija
2/4 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"irtisanomisaika on jotain mitä ennen sun täytyy se ilmoittaa. Mieti nyt vähän. Sen yrityksen tarttee löytää joku sun tilalle."

Niin mutta kun se irtisanomisaika on 1kk, niin jos irtisanon itseni 23.2.2012 lähtien, niin lasketaanko se tosta päivämäärästä 1kk vai niin että ilmoitan nyt 1kk ennen, että irtisanoudun 23.3.2012., jolloin 23.3. olisi mun viimeinen työpäivä?

Jos ilmoitan että irtisanoudun 23.3.2012 lähtien, olenko silloin töissä 23.4 asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan että irtisanoudun 23.3.2012 lähtien, olenko silloin töissä 23.4 asti?

mikä tässä nyt on niin outoa?

Sä ilmotat kun sä lähdet, ja siitä päivästä lähtee se kuukausi kulumaan kun sulla on työvelvote vielä. Toki voit kertoa vaikka 10 vuotta aiemmin.

Siksihän ne irtisanomisajat on siellä molemmin puolin.

Mikset soittais vaikka liittoon ja kysy? Ei sun tartte olla jäsen, ei ne sun jäsennumeroita utele siellä puhelimessa. Esittelet itses ja kerrot asian. Ihan mikä liiton puhelin tahansa.

Vierailija
4/4 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun monimutkaisessa ajatusmaailmassani tämä irtisanoutumisasia menisi niin, että annan kirjallisen irtisanoutumisilmoituksen työnanatajalleni päivänä x(23.2.2012). Tässä ilmoituksessa kerron koska aion olla viimeistä päivää töissä (31.3.2012), kunhan tämä pvm on vähintään 1kk päässä. Tällänen tapa olisi minusta kaikkein järkevin mutta nyt minun täytyykin siis ilmoittaa irtisanoutuvani 29.2.2012, josta lasketaan kk. eli multa jää 2pv maaliskuulta "työttömyyspäiviksi". Enkä siis voi laittaa 1.3., koska uudessa työssä aloitan 1.4.

Halusin nyt vaan tarkistella tätä asiaa, että voin sen ilmotuksen viedä pomon pöydälle yövuoron päätteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan