Jes, teen kusipään elämästä helvetin.
siinä mulle elämänsisältöä tuleviksi vuosiksi. Kusipää joutuu vaihtamaan kaupunkia ja työtä jos haluaa pakoon helvettiä, jonka aiheutan.
Kommentit (22)
se on sitten linnareissu! Ei kai kukaan voi noin sairaan ihmisen kanssa olla yhdessä? Sinähän olet psykopaatti ja viranomaiset tietää sen. Lähestymiskieltoa vaan...
No ainakin häpäisen kusipään sen työpaikalla että se joutuu sairaslomalle ja lopulta saa kenkää ja joutuu eläkkeelle.
Sit mä tiedän ettei kusipää nuku hyvin, käyn heittemässä kaikkee sen makkarin ikkunoihin niin että se on lopulta hermoraunio ja saa paniikkikohtauksia.
Ja sit mä teen kaikkee mahdollista kiusaa, viillän sen autonrenkaat, tuhoan omaisuutta ja
mitä nyt voi ihminen keksiä.
Mullon koko loppuelämä aikaa tuhota kusipää. Mitä pidempi piina, sen parempi.
eikä mulle diagnoosia. Ja linnastakin vapautuu aikanaan ja sit mä etsin kusipään käsiini ja jatkan hommmia.
Lähestymiskielto nyt on vaan paperia, ei sitä tartte noudattaa.
kyllä kusipään kun maksan niille palkkaa.
Kannattaiskohan sun ehkä oikeasti miettiä, että mitä SÄ haluat elämältä eikä keskittyä toisen tuhoamiseen.
Meinaa tuhoat sillä itteäs samalla.
ens alkuun. Kaikkea mahdollista paskaa mitä voi ihminen toiselle henkisesti tehdä.
itse siinä samalla. Kusipää ei kohta enää uskalla nukkua eikä mennä töihin, kun se ei tiedä mitä on odotettavissa...
Ei yhtään mitään, se on vaan paperia.
Sähän voisit huijata sitä niin et rupeet vähän vikitteleen sitä ja annat ymmärtää et te voisitte palata yhteen elämään perheenä.
Sitten imet sen kuiviin kokonaan.Viet siltä kaikki rahat yms.
ja sillä ei ole edes rahaa, se on aivan vitun köyhä. Ja se tyyppi ällöttää mua niin paljon etten voi olla metriä lähempänä sitä ällötystä.
Hyi vittu.
Ennemmin piinaan sen hermoraunioksi. Teen aluksi joka viikko lastensuojeluilmoituksen millon mistäkin ja saan lapset pois kusipään hoivista.
Jos nyt menet hoitoon, olet kahden vuoden päästä valmis aloittamaan uuden, raikkaan elämän.
tämä on paljon hauskempaa elämää, tuhota kusipää lopullisesti.
loppuelämälleni on tuhota kusipää kuin kulkea jossain haistakaa paska-hoidossa.
niin senkin ajan voi käyttää kusipään piinaamiseen ja tuhoamiseen.
kusipää nauraa tuollaisille ja panee perseeseen heinänkorsi suunpielessä...
Ei susta ole kusipäälle mitään vastusta.
jaksa sitä höykkyyttää, kun kakarat on siellä. Mutta oottakaa kun kakarat on jossain muualla, ni kusipää kärsii..
ja huomenna kusipään työpaikalle vähän käymään..on mulla sinne oikeetakin asiaa, mutta sitähän kusipää ei tiedä.
jos teet lastensuojelu ilmoja niin eikö siinä ole se vaara et ne rupee tosissaan tyrkyttään lapsia sulle 24/7?
psykopaatti. Lastenkotiin ne menee, ei pelkoa että lähivanhemmaksi joutuisin.
tarkemmin, kiinnostaa.