meandi vaatteet...?
hinta laatu suhde ?
onko koot ns kohdillaan vai ?
Ym ym ym
Kommentit (10)
Mulle on osunut pelkkää hyvää laatua sieltä. Mustakin pysyy aina mustana. Mutta en osta kuin pari vaatetta vuodessa, joten kovin iso ei ole se määrä, josta voin vertailla
että tekisi mieli kutsua niitä pelkäksi ...ksi.
Jos halpaa etsit niin Lindexin Bamset ja Henkkamaukan Loggit ovat niitä jotka kestävät käyttöä. Mutta hei, MiiändAI ja Neim It, et oo tosissasi :-(
trikoopaidoissa ainakin jotkut värit haalistuu nopeasti, vaikka pesee ohjeiden mukaan. Esim. tumma sininen ja ruskea on meillä haalistunut. Joidenkin mielestä se on olevinaan kivan näköistä, "meandimaista", mutta minun silmääni näyttää epäsiistiltä. Bodyjen nepparit on joistain lähteneet puolittain irti, muuten kyllä pitävät hyvin ryhtinsä ja saumat kestää.
Mielestäni koot on ennemminkin reiluja, ainakin meidän pojalla, joka käyttää 92 ja 98 senttisiä vaatteita, menee vielä paidat, jotka ovat 86/92-kokoa, no, oikeastaan 98/104 on sitten tosi iso.
En lähtis mukaan tuohon meandi-hömpötykseen ainakaan vain siksi, että joku ystävä pitää kutsut ja on pakko ostaa jotain. Mieluummin menen ostoksille Name it-liikkeeseen, vaatteet on vähän edullisempia, mutta kivampia malleiltaan ja kuoseiltaan. Niin, itse siis olen ostanut vain joitain meandeja, mutta lapset saa noita usein lahjaksi.
että tekisi mieli kutsua niitä pelkäksi ...ksi. Jos halpaa etsit niin Lindexin Bamset ja Henkkamaukan Loggit ovat niitä jotka kestävät käyttöä. Mutta hei, MiiändAI ja Neim It, et oo tosissasi :-(
trikoopaidoissa ainakin jotkut värit haalistuu nopeasti, vaikka pesee ohjeiden mukaan. Esim. tumma sininen ja ruskea on meillä haalistunut. Joidenkin mielestä se on olevinaan kivan näköistä, "meandimaista", mutta minun silmääni näyttää epäsiistiltä. Bodyjen nepparit on joistain lähteneet puolittain irti, muuten kyllä pitävät hyvin ryhtinsä ja saumat kestää. Mielestäni koot on ennemminkin reiluja, ainakin meidän pojalla, joka käyttää 92 ja 98 senttisiä vaatteita, menee vielä paidat, jotka ovat 86/92-kokoa, no, oikeastaan 98/104 on sitten tosi iso. En lähtis mukaan tuohon meandi-hömpötykseen ainakaan vain siksi, että joku ystävä pitää kutsut ja on pakko ostaa jotain. Mieluummin menen ostoksille Name it-liikkeeseen, vaatteet on vähän edullisempia, mutta kivampia malleiltaan ja kuoseiltaan. Niin, itse siis olen ostanut vain joitain meandeja, mutta lapset saa noita usein lahjaksi.
niillä on ihania housumalleja varsinkin ja kaikkea kivaa. Ja monet tuotteet saa kahdessa eri värissä, sopii kaksosten äidille :) Meandeja ostan harkiten, joskus, mut en niistä kauheasti pidä.
ja harmikseni totesin, että Bamset oli ihan ohutta ja lerppua kangasta. Eivät tule kestämään, joten jäivät hyllyyn. Aiemmin ovat olleet vahvaa kangasta ja kestäneet hyvin käyttöä, mutta niin vain on laatua huononnettu. Me&I:takin meillä on ja kaikki ovat pitäneet hyvin muotonsa ja värinsä. Joutuuhan niistä hieman enemmän maksamaan, mutta saa niistä sitten myydessään osan hinnasta takaisin. Name It:in vaatteita meillä käytettiin vauvalla, mutta nyt isommalle pojalle sieltä ei löydy enää väriä. Meillä siis ei kuuluta mihinkään määrätyn vaatemerkin uskontokuntaan vaan sitä ostetaan, mikä kulloinkin miellyttää silmää ja mitkä kestävät käytössä.
Name it:lta. Takki kesti sen minkä mahtui, mutta paidat meni heti kierteelle saumoista eka pesussa
Ihastuin ensimmäiseen paitaani, on todella mielyttävän tuntuinen päälle ja näyttää vielä hyvältä. Lasten vaatteet myös kivoja jotkut, kierrätettyinäkin ainakin ehjiä.
Bamsea kehuttiin myös ja tykkään kanssa niistä väreistä. Mistä muualta saisi pojille kivoja värikkäitä vaatteita? Seppälässäkin näytti olevan kivoja.
paidoissa alle 120 cm pitkä siirtyy nyt juuri kokoon 122/128
vaihtelee, meillä pari ihan ok värinsäpitävää vaatetta ja sitten sellaisia, jotka haalistuivat ilkeästi pesuissa.
trikoopaidoissa ainakin jotkut värit haalistuu nopeasti, vaikka pesee ohjeiden mukaan. Esim. tumma sininen ja ruskea on meillä haalistunut. Joidenkin mielestä se on olevinaan kivan näköistä, "meandimaista", mutta minun silmääni näyttää epäsiistiltä. Bodyjen nepparit on joistain lähteneet puolittain irti, muuten kyllä pitävät hyvin ryhtinsä ja saumat kestää.
Mielestäni koot on ennemminkin reiluja, ainakin meidän pojalla, joka käyttää 92 ja 98 senttisiä vaatteita, menee vielä paidat, jotka ovat 86/92-kokoa, no, oikeastaan 98/104 on sitten tosi iso.
En lähtis mukaan tuohon meandi-hömpötykseen ainakaan vain siksi, että joku ystävä pitää kutsut ja on pakko ostaa jotain. Mieluummin menen ostoksille Name it-liikkeeseen, vaatteet on vähän edullisempia, mutta kivampia malleiltaan ja kuoseiltaan. Niin, itse siis olen ostanut vain joitain meandeja, mutta lapset saa noita usein lahjaksi.
toiset kuuluu siihen uskontokuntaan ja toiset ei. Itse olin jo astumassa lahkoon, mutta sitten järki sanoi, että muualta saa kivampia vaatteita ja edullisemmalla, enkä tarkoita nyt, että kävisin halppismarketeissa ostoksilla. Koukkuun niihin varmaan helposti jää ja muut lahkoon kuuluvat katsoo kerhoissa hyväksyvästi :)