Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ CITY DEALIA!!!!!!!

Vierailija
22.02.2012 |

Varoituksen sana. Olen kolme ostosta tehnyt heiltä. Kaksi surkeaa kampaamokokemusta ja nyt tämä lentolippuhässäkkä...

Kampaamoista...

City Dealin tarjouksissa on AINA joku kusetus. Noi kampaajat oli suoraan sanoen huonoja, ihan vasta-alkajia. Kysyin paljon heille jää siitä käteen, niin City Deal vie kuulemma suurimman osan. Leikkaus+väri pitkiin hiuksiin ja kampaaja saa siitä 25€, eli ei kata edes kuluja. Mitä riistoa! Ja jos asiakas ei käytä lunastamaansa lahjakorttia kampaaja ei saa siitä mitään.

Lentolipuista...

Täälläkin oli ketju lentolipputarjouksesta, jossa 29€ makso yks lippu, paitsi että siihen tulee jopa parinsadan euron verot päälle per lippu. Luin ketjun liian myöhään, olin jo ostanut liput.

Nyt on koko perhe kipeenä, ens viikolla piti lähteä Roomaan, ja miten onnistuukaan peruuttaminen? EI MITENKÄÄN. Peruutusta ei voi tehdä City Dealin kautta, eikä suoraan lentoyhtiöön, koska liput on ostettu tämän Airfast Tickets -firman kautta. Heillä taas ei ole edes palvelunumeroa suomeksi, eikä sähköpostia. Pitäisi soittaa Britanniaan, no enkkuni ei ihan niin hyvää ole ja aika kalliiksi tulisi.

Laitoin sähköpostilla peruutuksen, mutta jotenkin tuntuu, että ei tästä hyvä seuraa. Koko summaa ei tietenkään saa takaisin, mutta mitähän pennosia sieltä tulee... Jos peruutus menee lainkaan läpi. Ainakin peruin tarpeeksi ajoissa, siitä ei pitäisi olla kyse.

Vituttaa oma tyhmyyteni. En enää IKINÄ osta yhtäkään City Dealin lahjakorttia! En IKINÄ!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman kusetuksen makua on kuulopuheiden mukaan ilmassa näiden CD:n ja yritysten välisissä sopimuksissa, jotka sitten heijastuvat kuluttajalle. Yrittäjän pitää itse määritellä CityDealin voimassaoloaika _JA_ CD:n kautta myytävien tuotteiden tai palvelujen kappalemäärä. CityDeal ei tietenkään tätä aktiivisesti ilmoita. Jos et ole itse tarkkana ja ilmoita kappalemäärää vaan vain voimassaoloajan, niin siinä tapauksessa että diiliäsi myydään suuria määriä, voi yrityksesi kapasiteetti palvella romahtaa, kun CD:n kautta tulee jatkuvasti uusia asiakkaita, etkä ole vielä vanhojakaan ehtinyt hoitaa. Tämä taas johtaa siihen, että kaikki CD:n kautta tehdyt kaupat PITÄÄ hoitaa sopimuksen voimassaolon aikana myydyille diileille (tai jättää tekemättä ja saada paska maine), joten kaikki muut asiakkaat jäävät ilman aikoja tai sitten CD:n diilit jäävät hoitamatta. Yksityisyrittäjälle tämä on aivan hirveä tilanne. Diilit pitää hoitaa polkuhinnoilla, joilla ei saa edes kuluja katettua. Työn jälki alkaa väkisinkin huononemaan stressin alla ja jo olemassaolevat asiakkaat kaikkoavat kun eivät saa aikoja. Siinä ei firma kauaa ole pystyssä jos asiakkaita on jonossa esim. 2-3kk ja jokainen tuottaa persnettoa.

Tässäkin tyhmyydestä sakotetaan... Yrittäjä voi laittaa lahjakortteja jakoon rajatun määrän! Että pystyy kaikki hoitamaan! Ja itselläni oli yksi diili kauneushoitolaan, ja diilin umpeuduttua sen voimassaoloaikaa jatkettiin, jotta kaikki ehtivät sen varmasti käyttää, eli jälkikäteenkin mahdollista korjata tilanne, jos ei ihan urpo yrittäjä ole... Mutta taitaa olla just vähän yksinkertasta porukkaa nää kampaajat jotka perustaa oman puljun ja kuvittelee, että siinä heti rikastutaan!

Vierailija
22/46 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yrittäjä saa laittaa siihen montako kappaletta on maksimimäärä jonka diilejä haluaa myydä tiettyyn aikaan??

Eli jos on vaikkapa kampaaja niin kannattaa ehdottomasti laittaa vaikka että 100 asiakasta ja aikaa vuosi.

Mä en edeleenkään ymmärrä että on cd vika jollei pysty asiakkaitaan hoitamaan tai on itse niin tyhmä ettei tätä tajua.

38 juuri selitti, että yrittäjä ei välttämättä (esim. kokemattomuuttaan) huomaa rajoittaa myytävien diilien määrää, eikä CD:n puolelta siitä huomauteta, tietenkään. Se ei tietenkään periaatteessa ole CD:n vika (vaikka aika kekkulia onkin) mutta ymmärrettävää, että siinä menee sitten pienyrittäjä aika tiukille. Tai nurin.

Komppaan aiempaa...älä ala yrittäjäksi jos et mitään markkinataloudesta ymmärrä! Sitten kannattaa pysyä ison firman kyykytettävänä, niin ei tarvitse pohtia niinkin vaikeita asioita, kuin kuinka monta asiakasta voin hoitaa kolmessa kuukaudessa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen vuodenvaihdetta lahjakortin, jossa luvattiin silmälasit 20 eurolla Helsingistä. Lahjakortti unohtui ja jäi käyttämättä, ja myöhemmin luin jostain, että koko homma oli kusetusta ja tuo olisikin ollut vain 20 euron ALENNUS silmälaseista. Nimenomaan olin lukenut kaikki ehdot ja pikkupräntit, missään ei mainittu että olisi vain alennus vaan että kyseessä on nimenomaan silmälasit kahdellakympillä. Enpä sitten tiedä.

Kovanonnen lentolippuja ostin minäkin, kahdesta pääsin eroon, yksi pitäisi vielä käyttää itse. Saas nähdä onko varaa.

Kannattaa miettiä, mitä hankkii. Ja on siinä toki, kuten postimyynnissä, mahdollisuus perua.

Olen itse perunut ja saanut rahat takaisin ongelmitta (soitin asiakaspalveluun ja sitten sähköpostissa diilin tiedot ja tilinroni).

Oliko se silmälasitarjous muuten tällainen?

http://www.groupon.fi/deals/helsinki/fennooptiikkaoptilux/3047354?CID=F…

Seuraava teksti on kuvauksessa 58 sanan jälkeen.

"... Saat xxxx Optiikkaan 160 euron lahjakortin yksitehosilmälaseihin tai 280 euron lahjakortin monitehosilmälaseihin vain 20 eurolla tai saat vaihtoehdon silmälaseille, kun saat näöntarkastuksen, piilolinssien sovituksen, jälkitarkastuksen sekä kuukauden piilolinssit vain 20 eurolla (arvo 95 euroa). Tai saat molemmat, eli ..."

Eli on kerrottu, ettei sillä 20 eurolla saa silmälaseja vaan lahjakortin, jolla on tietty arvo.

Minusta CityDealin kuvauksien ongelma on se, että niissä puhutaan ensin ihan jopa huuhaata noin kappaleen verran (tässä 58 sanaa) ja vasta sitten jotenkin kiertotietä päästään asiaan. Mutta se koko teksti kannattaa ja pitääkin lukea.

Vierailija
24/46 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut lennoista ja mahdollisesta majoitusesta rahat takaisin kun sairastuitte.

Vierailija
25/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä olet hölmö.

Vierailija
26/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

City deal on suurelta osin kusetusta. Ellien palstalla on pitkä ketju tästä aiheesta.

Vierailija
27/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita lahjakortteja olen ostanut ja kaikki on joka kerta sujunut loistavasti. City dealin kanssa sopimuksen tekevä yrittäjä tekee ihan itse päätöksen laittaa palvelusta tarjous city dealiin. Hän tietää tasan tarkkaan ehdot jne. Tuohan on markkinointipaikka, jota käyttävät etenkin uudet yrittäjät paljon. Diilin ostaja tietenkin tekee itse ostopäätöksensä. Ja tokihan city deal ottaa myös omansa pois. Ei mikään mainonta tai markkinointi ole ilmaista.

Vierailija
28/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika harvoin halpoja lentolippuja saa palauttaa, siirtää tai vaihtaa muutenkaan.

Vierailija
29/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia City Dealin diilien kanssa, ei palvelu oikein enää toimikaan. Paljon kusetusdiilejä eli normaalihinnaksi ilmoitettu hinta on todellisuudessa moninkertainen.

Vierailija
30/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma jossa työskentelen kokeili heidän palvelujaan.

Jos lahjakortti maksaa asiakkaalle 10 euroa, Citydeal ottaa siitä 5 ja 5 euroa menee yritykselle. Ja tuon lahjakortin pitää olla vähnitään 20 euron arvoinen, mutta citydealin edustajat tekevät kaikkensa että se olisi vähintään 30 e arvoinen. Firmalle jää siis 5 euroa käteen koko paskasta (tämä esimerkki).

Lisäksi olen kerran ostanut ko palvelusta lahjakortin hierontaan. Kyseiseen firmaan soitin sitten hieronnasta, vapaita aikoja oli tyyliin 3 kk päästä keskiviikkona kello 13. Jos se ei käynyt niin sorry nyt ei oo muita aikoja CITY DEALIN LAHJAKORTIN OSTANEILLE.

Olen samaa mieltä että aika kusetusta on. Onhan se ihan fakta että jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten on.

"Ja jos asiakas ei käytä lunastamaansa lahjakorttia kampaaja ei saa siitä mitään."

Tähän on pakko kommentoida kuitenkin ettei kampaaja maksakaan mitään eli tilanne on +-0.

Vierailija
31/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen ollut täysin tyytyväinen kaikkiin ostamiini diileihin. Ja sitäpaitsi eihän se millään tavalla ole Citydealin vika jos sinä AP et lue diilin kuvausta tai sääntöjä tarkasti! Ja sitäpaitsi eihän normaalistikaan mistään matkatoimistosta tai lentoyhtiöltä saa mitään korvausta tarjouslentojen peruutuksesta edes sairastapauksessa, matkavakuutushan niitä kuluja yleensä korvaa lääkärintodistusta vastaan edellyttäen tietenkin että se matkavakuutus voimassa...

Vierailija
32/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän itsekin miettiä, mihin diiliin lähtee mukaan.

Vierailija
33/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kukaan pakota toimimaan city dealin kanssa. Eikä se city dealin vieka ole, jos yrittäjä ei anna aikoja vapaasti lahjakortilla. Sen määrittää yrittäjä itse.

Firma jossa työskentelen kokeili heidän palvelujaan.

Jos lahjakortti maksaa asiakkaalle 10 euroa, Citydeal ottaa siitä 5 ja 5 euroa menee yritykselle. Ja tuon lahjakortin pitää olla vähnitään 20 euron arvoinen, mutta citydealin edustajat tekevät kaikkensa että se olisi vähintään 30 e arvoinen. Firmalle jää siis 5 euroa käteen koko paskasta (tämä esimerkki).

Lisäksi olen kerran ostanut ko palvelusta lahjakortin hierontaan. Kyseiseen firmaan soitin sitten hieronnasta, vapaita aikoja oli tyyliin 3 kk päästä keskiviikkona kello 13. Jos se ei käynyt niin sorry nyt ei oo muita aikoja CITY DEALIN LAHJAKORTIN OSTANEILLE.

Olen samaa mieltä että aika kusetusta on. Onhan se ihan fakta että jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten on.

"Ja jos asiakas ei käytä lunastamaansa lahjakorttia kampaaja ei saa siitä mitään."

Tähän on pakko kommentoida kuitenkin ettei kampaaja maksakaan mitään eli tilanne on +-0.

Vierailija
34/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että City Dealin kanssa diilin tehneiltä firmoilta puuttuu asiakkailta, eivät muuten tekisi tuollaista itselleen epäedullista diiliä, jossa myyvät palvelujaan pilkkahintaan ja cd vie puolet.

Osa näistä firmoista on hyviä mutta väärässä paikassa, uusia tms. syystä ei vielä ole asiakkaita löytynyt, osa sitten vaan huonoja tai kusetusta.

Vierailija
35/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa vuoden siivouspalvelun CityDealin kautta.

Olisi pitäny maksaa 1500 € ETUKÄTEEN vuoden siivouksista.

Selvitin nämä asiat:

Jos siivousfirma menee konkkaan, en saa rahojani takaisin. Ja firmojahan kaatuu koko ajan. Ja muutenkin on typerää maksaa siivouksesta etukäteen, järkevintä on maksaa aina siivouksen jälkeen. Jotkut voivat keksiä tuosta oivan keinon: nyhdetään rahat pois asiakkailta ja vedetään firma konkkaan.

Vierailija
36/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että niistä lahjakorteista ei jää yrittäjälle juuri käteen, mutta itsepä valitsi lähteä leikkiin mukaan. Jos siihen ei ole varaa, kannattaa varmaan jatkossa sopia vähemmän diilejä ;).

Citydeal on konseptina nerokas; asiakas saa edullisen tutustumiskäynnin ja tulee jatkossa uudestaan, jos homma hoidetaan kunnolla. Firma saa uusia asiakkaita ja Citydeal rahaa. Ei ole Citydealin vika, että Suomessa ei osata palvella!

Vierailija
37/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lue ehtoja kunnolla? Siinä lentolipputarjouksessa luki ihan selvällä suomen kielellä, että lipun hintaan lisätään verot ja polttoainemaksut. Itse testasin sivuston kautta muutamia kohteita ja päiviä, ja totesin ettei ko. tarjous ole niin hyvä etteikö vastaavan hintaisia lippuja voisi saada muutenkin hankittua > en ostanut CityDealin lippuja.

Vierailija
38/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

city dealista ja ollut AINA tyytyväinen. On ollut kampaajaa, ruokaa, pesupalloa, kauneushoitoja(esim kynnet), vyöhyketerapiaa,autonpesua ja vaikka mitä.

Kaikkeen olen ollut tyytyväinen. On typerää kuvitella että citydeal vastaisi jotenkin palveluntarjoajan palvelusta. Eli jos kampaaja on huono tai ei kykene ottamaan kaikkia asiakkaita niin ei se dealin vika ole vaan kampaajan joka ei ole laittanut rajoitusta myytäviin lahjakortteihin.

City dealin työntekijä astelee siis firmoihin, kysyy laitetaanko teille diili nettiin ja firma sitten päättää minkälainen laitetaan ja mihin hintaan. Mikä tässä on kusetusta?

Ja ei, en ole citydealin työntekijä vaan ihan normaalilla älyllä varustettu ihminen.

Jos et ota selvää minkälisesta yrityskestä olet ostamssa dealia niin oma on mokasi, ei citydealin.

Ja jos on niin tyhmä ettei osaa esim. noissa lentolipuissa lukea kun siinä selvästi sanotaan että päälle tulee lentokenttäverot yms. päälle niin ei kai se citydealin vika ole jos ei osaa tai ymmärrä lukemaansa?!

Vierailija
39/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytäntö on aivan normaali.

Vierailija
40/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle edullista, välittäjä tietysti rikastuu, ei kai kukaan bisnestä huvikseen pyöritä.

Firmoille tämä bisnes on markkinointikulua. Uusia asiakkaita pienellä katteella.

Jos palvelu on hyvää, asiakas tulee uudestaan!