Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ CITY DEALIA!!!!!!!

Vierailija
22.02.2012 |

Varoituksen sana. Olen kolme ostosta tehnyt heiltä. Kaksi surkeaa kampaamokokemusta ja nyt tämä lentolippuhässäkkä...

Kampaamoista...

City Dealin tarjouksissa on AINA joku kusetus. Noi kampaajat oli suoraan sanoen huonoja, ihan vasta-alkajia. Kysyin paljon heille jää siitä käteen, niin City Deal vie kuulemma suurimman osan. Leikkaus+väri pitkiin hiuksiin ja kampaaja saa siitä 25€, eli ei kata edes kuluja. Mitä riistoa! Ja jos asiakas ei käytä lunastamaansa lahjakorttia kampaaja ei saa siitä mitään.

Lentolipuista...

Täälläkin oli ketju lentolipputarjouksesta, jossa 29€ makso yks lippu, paitsi että siihen tulee jopa parinsadan euron verot päälle per lippu. Luin ketjun liian myöhään, olin jo ostanut liput.

Nyt on koko perhe kipeenä, ens viikolla piti lähteä Roomaan, ja miten onnistuukaan peruuttaminen? EI MITENKÄÄN. Peruutusta ei voi tehdä City Dealin kautta, eikä suoraan lentoyhtiöön, koska liput on ostettu tämän Airfast Tickets -firman kautta. Heillä taas ei ole edes palvelunumeroa suomeksi, eikä sähköpostia. Pitäisi soittaa Britanniaan, no enkkuni ei ihan niin hyvää ole ja aika kalliiksi tulisi.

Laitoin sähköpostilla peruutuksen, mutta jotenkin tuntuu, että ei tästä hyvä seuraa. Koko summaa ei tietenkään saa takaisin, mutta mitähän pennosia sieltä tulee... Jos peruutus menee lainkaan läpi. Ainakin peruin tarpeeksi ajoissa, siitä ei pitäisi olla kyse.

Vituttaa oma tyhmyyteni. En enää IKINÄ osta yhtäkään City Dealin lahjakorttia! En IKINÄ!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisi hoitaa nuo diidasiakkaat niin hyvin että palaisivat normaalisti maksavina asiakkaina takaisin. Mitä ideaa koko hommassa muuten on?

Vierailija
42/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, kuka osti sen Blakck Arts -diilin? Oletko jo käynyt ottamassa tatuoinnin? Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt dealilla kampaajalla ja oli ihan hyvä jälki, eikä ollut aloittelija. Olen ottanut myös muita kauneushoitoja, samoin tutut, ne ovat olleet ihan samanlaisia kokemuksia kuin muullakin tavoin maksetut (hoitoina mm. kynnet, ripset, hiukset jne..).

City Deal on yrittäjälle mainos ja perustuu siihen, että asiakas tulee putiikkiin uudelleen. Kyse ei ole riistosta vaan yrittäjän halusta tehdä ns. omakustannehintaan saadakseen kunnolla maksavia vakiasiakkaita.

Minusta lentolippuostoksesi on ollut riskialtis, en tilaisia city dealin kautta matkaa tai lentoa, koska on selvää, että peruminen on välikäden välikädeltä ostettaessa hankalaa. Ja jouduthan sinä normaalilennostakin maksamaan jos sairastut yhtäkkisesti.

Vierailija
44/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että kampaajat ja hierojat sun muut pienyrittäjät yrittäisi hoitaa nuo diidasiakkaat niin hyvin että palaisivat normaalisti maksavina asiakkaina takaisin. Mitä ideaa koko hommassa muuten on?

Just tämä se minunkin mielestä on koko jutun idea. Eli yritykset saavat uusia, potentiaalisia asiakaskontakteja näistä alennuksia käyttävistä.

Ei kenenkään yrittäjän ole pakko liittyä citydealiin: he tekevät päätöksensä ihan itse, tietoisina sopimusehdoista. On turha jauhaa riistosta, kun yritykset itse ovat tähän diiliin lähteneet! Luulisi heidän yritävän palvella asiakastaan mahdollisimman hyvin, muutoinhan koko diili olisi heidän itsensä kannalta arvoton ja turha!

Vaikka siis lyhyellä tähtäimellä yritys ottaisikin kertaluontoisesti ns. takkiinsa, saattaa tämä ko. asiakas tulla pidemmällä tähtäimellä yritykselle arvokkaaksi.

Vierailija
45/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma jossa työskentelen kokeili heidän palvelujaan.

Jos lahjakortti maksaa asiakkaalle 10 euroa, Citydeal ottaa siitä 5 ja 5 euroa menee yritykselle. Ja tuon lahjakortin pitää olla vähnitään 20 euron arvoinen, mutta citydealin edustajat tekevät kaikkensa että se olisi vähintään 30 e arvoinen. Firmalle jää siis 5 euroa käteen koko paskasta (tämä esimerkki).

Lisäksi olen kerran ostanut ko palvelusta lahjakortin hierontaan. Kyseiseen firmaan soitin sitten hieronnasta, vapaita aikoja oli tyyliin 3 kk päästä keskiviikkona kello 13. Jos se ei käynyt niin sorry nyt ei oo muita aikoja CITY DEALIN LAHJAKORTIN OSTANEILLE.

Olen samaa mieltä että aika kusetusta on. Onhan se ihan fakta että jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten on.

"Ja jos asiakas ei käytä lunastamaansa lahjakorttia kampaaja ei saa siitä mitään."

Tähän on pakko kommentoida kuitenkin ettei kampaaja maksakaan mitään eli tilanne on +-0.

Tarkoitatko, että yrittäjät ovat niin tyhmiä, etteivät tajua tuota? City Deal on asiakashankintaa, maksullista sellaista vaikka kuluttaja näkeekin sen tarjouksena. Itse kampaamoyrittäjän voisin kokeilla tätä, ihan vain siksi, että saisin paikkani nimen tuhansien meiliosoitteisiin. :)

Vierailija
46/46 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tuo lentojuttu, siinä kyllä ihan luki että lisäksi tulee verot (ja oli vielä verojen arvioitu määräkin siinä). Ei se ole citydealin vika, jos ei joku jaksa lukea niitä tietoja.