Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua Clomien käyttäjät!

15.11.2005 |

Oliskohan kenelläkään kokemusta clomeista ja ovistestistä?vaikuttaakohan lääkkeet testiin?

Mulla on menossa toinen clomi-kierto, koska mulla on kokonaan ovulaatio teillä tietämättömillä. Tänään, kp10 tikuttelin positiivisen ovistestin ja mietin, että vääristääkö noi lääkkeet mahdollisesti tulosta...

Olisi kyllä ihanaa jos oikeasti toi ovis olisi tulollaan, kun mulla sitä ei muuten tapahdu, että noi lääkkeet olis auttanut!!:)

Harmillinen tilanne vaan kun mies on poissa ja päästään pupuilemaan vasta huomenna...hmmm...toivottavasti silloin ei oo vielä myöhäistä...

Kiitos hurjasti jo etukäteen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen ainakin ymmärtänyt. Hieno homma, jos clomit toimii!

Vierailija
2/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomipurkin ohjeessa sanotaan ettei lääke vääristä ovulaatiotikuilla tikutettua tulosta eli onneks olkoon, sulla toimii noi clomit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo ihan luovuttanut, vaikka on siis vasta toinen clomi-kierto menossa. Olin jo ihan varma että olen lopullisesti ja ikuisesti rikki, mutta näin vaan se aurinko paistaa pessimistisimpäänkin kotikoloon!!:)

Vierailija
4/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon nappasit oviksen, ilmoitahan miten kävi!! Itse olen samassa tilanteessa,toinen clomi kierto menossa, ja sain oviksen kiinni..Nyt sitten vaan odotellaan että pääsis testaan. Menossa 24/31 =)Plussa onnea!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi