Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluna itketään kun ei lunta, keväällä sitä onkin jo liikaa..

Vierailija
22.02.2012 |

Aina sama juttu :)

Tai mun mielestä toi sama kaava toistuu lähes aina..

vaikka poikkeustalviakin kai on

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumien pitäis tulla marraskuussa, viimeistään joulukuun alussa, ja maaliskuussa kaikki sais sulaa pois. Nykyvuosien rytmi ei ole yhtään kiva, kun on pitkä, pimeä, sateinen ja kurainen syksy, ja pitkä, luminen ja kylmä kevät. :(

Vierailija
2/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena lumi taisi tulla ainakin Helsinkiin jo hyvin aikaisin loka-marraskuussa ja sitä sitten riitti ihan kevääseen asti. Tänä vuonna sentään lunta alkoi tulla vasta vuoden vaihteen jälkeen. Itseäni ei haittaisi vaikka en näkisi yhtäkään lumihiutaletta enää ikinä.

Lumien pitäis tulla marraskuussa, viimeistään joulukuun alussa, ja maaliskuussa kaikki sais sulaa pois. Nykyvuosien rytmi ei ole yhtään kiva, kun on pitkä, pimeä, sateinen ja kurainen syksy, ja pitkä, luminen ja kylmä kevät. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksena oo lunta niin hyvä.

Vierailija
4/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen, joka kaipaa jouluksi lunta.

Se on yksi osa siitä joulun tunnelmasta.

10-15cm lunta ja pakaksta max -5C.

Sillä pärjäisi niin joulun, kuin muunkin talven.

Liika on liikaa.

Vierailija
5/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi runsaslumista talvea olisi riittänyt minulle. Koko ajan toivoin, ettei lunta sataisia tai sataisi vain vähän tammi-helmikuussa. Olin tosi tyytyväinen lumettomaan syksyyn ja alkutalveen.

Vierailija
6/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mielestä on ihan liian kuuma. Saisi helteet jo riittää.

Vierailija
7/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta kuin aiheesta. Jos luminurinat ei kiinnosta, pakkoko niitä keskustelupätkiä on klikata auki.

Samalla tavalla joissain ketjuissa valitetaan mulle yhdentekevistä aiheista mm. koirankakoista, anopeista tai naapurista kuuluvista äänistä.

Mitkään näistä edellämainituista asioista ei koske mua. Mutta tämä runsas lumentulo on pilannut multa monta päivää, kun kallisarvoinen aika on tuhraantunut siihen, että saa lapioida raskasta suojalunta helvettiin sitä mukaa kun sitä tulee. Eikä muakaan haittaisi vaikka en näkisi lunta enää koskaan. Sitä tosin Suomessa asuessa on turha toivoa.

Ja niille tiedoksi, jotka toivottaa nyt hyvää matkaa ulkomaille asumaan, se ei ainakaan vielä perhesyistä onnistu. Toivottavasti onnistuu lähitulevaisuudessa.

Vierailija
8/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en toivonut lunta yhtään. Kertaakaan.

Be careful what u wish it may become true...

Vierailija
9/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluksi pitää saada lunta sen tunnelman ja valon vuoksi, mutta ei sitä jaksa pitkään, eli kyllästyn. Kesällä ei ole samaa tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän