Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoossa vapautuu asumisoikeusrivarikämppiä 1.9.2012

Vierailija
03.03.2012 |

Upealla paikalla rannan läheisyydessä. Lippulaivan kauppakeskus, uimahalli, jäähalli ja ratsastus lähellä kuten myös uimaranta ja venekerhot.

3h 74 m2 hinta 21.700 euroa, vuokra 902 + katollinen autopaikka (tosi hyvä) jotain 14 euroa.

Jos kiinnostaa, niin ottakaa nyt yhteyttä asumisoikeusfirmoihin. Toinen kämppä on jotain 110 m2 ja ovat seinänaapureita.

Nämä saattaa saada korkeallakin (=huonolla) numerolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jollain on varaa maksaa 900 euroa vastiketta, niin miksi ei hanki omaa asuntoa? Minä asun ihan omassa rivarikolmiossa, 73 neliötä, sauna, piha ja 2 autopaikkaa ja maksan lainaa 900 euroa/kk.

Vierailija
2/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jollain on varaa maksaa 900 euroa vastiketta, niin miksi ei hanki omaa asuntoa? Minä asun ihan omassa rivarikolmiossa, 73 neliötä, sauna, piha ja 2 autopaikkaa ja maksan lainaa 900 euroa/kk.

Että etkö maksa vastiketta lainkaan? Asutko Espoossa?

Ihan hirveästi et Espoosta kämppiä löydä, että asumislkkustannuksesi jäisivät tuohon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtiövastike moisissa menee helposti 400 - 500 euroon. Loput menee korkoihin.

Aso on pk-seudulla halvin tapa asua.

Vierailija
4/4 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin oman. Mutta kun ei ole vakuuksia eikä takaajia niin se on aika mahdotonta.

Aso-asuntoon sain pankilta lainan ilman vakuuksia tai takaajia.

Miten kaikki ei ymmärrä tätä, että sitä lainaa ei välttämättä vaan saa sieltä pankista siihen omaan, vaikka kuinka haluaisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme