Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa kun en laihdu! Mistä voimia ja motivaatiota?! Auttakaa.

Vierailija
21.02.2012 |

Painan 72 kg ja olen 165 cm pitkä. Tiedän, en ole mikään kauhea läski, mutta haluan olla hoikka!

Liikun riittävästi mutta syön liikaa ja epäsäännöllisesti.

Antakaa neuvoja.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom nämä esimerkkejä. En syönyt samaa joka päivä. joten outoa että voit laskea päivän hiilarit maitotuotteista.. Vai oletitko että syön vaan maitotuotteita joka päivä? Johan siinä ripuli lentäis. Laitoin tämän esimerkiksi siksi että on ns. herkkujani. Mutta olepa hyvä ja kerro miten minun tulisi syödä. Liitä samalla millä tavalla laskit noi hiilarit maitotuotteista.Loraus kerma kahviin ? monta hiilaria (n.15ml-20ml) juusto kastike n.0,5-1dl ehkä puolet ja puolet juustoa ja kermaa. Paljon hiilareita?

Sanoin, että mun silmään paljon, varsinkin aloittelijalle. Mulla ei mahtuis noin paljon maitotuotteita muiden lisäksi 20g/vrk, tuskin nytkään, kun mennään alle 50g/vrk. Pähkinätkin vie aika paljon hiilareita päivässä, siis mulla ainakin. Ehkä se sulla on vaan helpompi laskea kaikki makrot ja sitten katsoa tarkemmin, ja nimenomaan pidemmältä ajalta, esim viikon. Ei yhden päivän syömiset todellakaan kerro mitään, siinä olet ihan oikeassa.

Toisaalta voi olla myös, että et ole löytänyt itsellesi sopivia makromääriä, että pitäisi vaan yrittää kokeilla, yleensä hiilareiden laskeminen ja proteeinin ja rasvan lisääminen auttaa, tietenkin on poikkeuksia, kun yksilöitä ollaan =)

kun aloin syömään tasan kolmen tunnin välein 4 kertaa vuorokaudessa enää ei ole nälkä syön edelleen kalaa, kasviksia ja juustokastiketta lisäsin yhden peunan tai vastaavaa riippuen ruoasta. Aamulla laitan kahviin maitoa tilkka ja syön paahtoleivän juustolla tai makkaralla tai sitten puuroa. Iltapäivällä syön yleensä jonkun suht rasvattoman keiton.. Illalla syön yleensä jonkun rahka-marja smoothien. Tämä tuntuu oikein sopivalta minulle, olo on hyvä ja virkeä ja sen verran usein tulee syötyä että nälkää ei oikein ehdi huomata=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi