Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pärjää jos on yh?

Vierailija
21.02.2012 |

Tarkoitan kaikki miesten hommat, tavaroitten kantamiset ja huonekalusysteemit ja taulun poraukset.Rahasta ei ole nyt kysymys!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai soittaa isälleen/enolleen/naapurilleen/yms

Vierailija
2/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pyyttää miespuolista kaveria tai vaikka kaverin miestä apuun. Tai opetella itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuntuu olevan niin hiton kiireellistä porukkaa!

ap

Vierailija
4/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään superaivoja vaadi.

5/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan koota huonekalut. Jaksan siirtää niitä. Muutoissa tarvitsen ulkopuolista apua. Jos ei osaa käyttää poraa, niin joku sukulainen tai naapuri varmaan osaa. Ja ainahan voi palkata ammattilaisen tekemään 'miesten töitä'.

Ammttilaisen käytöstä saa kotitalousvähennyksenkin

Vierailija
6/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesystäviä aina ollut, ja sukulaismiehiä, joiden apua olen käyttänyt tavaroiden kanteluissa ja apua on tarjottu enempi kun mitä olen tarvinnut.

Huonekalut osaan kasata itsekin.

Taulut osaan porata itse seiniin ja lamput vaihtaa ja tukkeutuneet putket avata.

Auton pystyy kiikuttamaan huoltoon ja renkaiden vaihtoon.

Jos ei rahasta ole kiinni, niin muuttamiseenki voi tilata kantajat, itse ei tarvi edes pakata jos niin haluaa.

Vierailija
7/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaikeeta.

Vierailija
8/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan kädetön noissa jutuissa, mutta rakas verkostoni auttaa. Ystävät, sukupuolesta riippumatta, ja perhe ovat kasanneet huonekalut, huoltaneet autoa ja kantaneet muuttokuormat. Myyjät on auttaneet kodintekniikan ostossa ja kyllä rautakaupastakin sain ihan palvelua!

Nyt kun olen vielä saanut pojan kasvatetuksi rotevaksi, käteväksi teiniksi ja miesystäväkin löytyy, mikäs on yh:na ollessa ;-)

Vierailija
9/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan kaikki miesten hommat, tavaroitten kantamiset ja huonekalusysteemit ja taulun poraukset.Rahasta ei ole nyt kysymys!

miesten hommat?

ei noita kaikki miehetkään osaa oli sitten sinkkuisä tai parisuhteessa...

Vierailija
10/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa opetellut tekemään kaiken itse, kokoamaan huonekalut, korjaamaan autoa ja tekemään yksinkertaisia sähkö- ja viemäritöitä. Miksi tarvitset miestä apuun tehtävissä jotka on helppoa opetella itse, jotka eivät edes vaadi mitään ihmeempiä fyysisiä ponnisteluja tai erityistaitoja omaksumiseen. Käy kursseja ja opettele!

Vierailija
11/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt uskallan erota =)!

ap

Vierailija
12/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten hommat?

ei noita kaikki miehetkään osaa oli sitten sinkkuisä tai parisuhteessa...

Mieheni on atk-nörtti (hänen omaa sanontaa lainatakseni) jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Vierailija
13/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa hakea. Toki mulla on muitakin ystäviä, veljiä, isä ja olen myös aika hemmetin kätevä. Kun on pakko, oppii oma-aloitteiseksi ja sen kun vaan tekee. Aina ei tule priimaa, mutta huihai.

Vierailija
14/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt uskallan erota =)!

ap

Et voi olla oikeasti noin idiootti?!!

Kysyä jotain noin yksinkertiatsa ja sitten todeta, että jihuu, voin erota kun ehkä pärjäänkin.

Kuulostaa siltä että eroaminen on lastenleikkiä ja se on kivaa.

Et kuulosta kovinkaan vastuulliseslta ihmiseltä aloituksne perusteella!!

Vierailija
15/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki: jos et tiedä, miten tavaroita kannetaan, muutto hoidetaan tai laitetaan taulu seinälle, älä ainakaan lisäänny. Kannattaisi myös esim ampua itsesi, olet liian avuton elämään.

Vierailija
16/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rahaa, niin vuokra-aviomiehet on sitä varten.

Mulla ei ole, mutta erosinkin vasta sitten kun mun poika oli niin iso, että osasi esim. huoltaa tietokoneen yms.