Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kuolen nauruun! Näittekö Tauskin vatsan,roikkuu farkkujen päältä

Vierailija
11.03.2012 |

Hennalla minishortsit ja vatsaa peitti pieni toppi.Mä kuolen häpeästä,kyseessä ei ole mikään nuori pari vaikka käyttäytyvät niin,yöks!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle ja mielellään mustan jos haluaa pukeutua samoihin sävyihin.Kauheeta rahastusta erolla sun muulla.

Vierailija
2/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikös Tauski ollut raskaana Hennalle? ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalla minishortsit ja vatsaa peitti pieni toppi.Mä kuolen häpeästä,kyseessä ei ole mikään nuori pari vaikka käyttäytyvät niin,yöks!

Vierailija
4/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanske då du kan se att allt jag har skrivit är precis så.

Vierailija
5/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mammojen ainoa huolenaihe on AINA toisten ihmisten kilot.

Vierailija
6/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää entistä enemmän koko äijän köttelö

Vierailija
7/8 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuosi vuodelta vaan enemmän... Syynä lähinnä se, että on niin "jämähtänyt", teini-look jäänyt liikaa päälle. Toinen vastaava Waldo, jonka vaatteet samaa kastia kun murkkuikäisillä pojilla, kamalan näköistä kun nelikymppisen ukon päällä samat kuteet. Myös Dannyssä vähän samaa vikaa, pappaikäinen jolla kuteet suunnilleen samat mitä hänellä oli 70-luvulla.

On eroa siinä onko ns. nuorekas kun "vanhus teinien vaatteissa". Jos ostaa laadukkaita vaatteita jotka ns. klassisia mutta joissa vähän jotain jujua/asusteissa jujua niin on tyylikäs mutta nuorekas.

Ajatellaan vaikka Tauskia liian blondatussa letissään, päällä joku Ed Hardy (kopio?) paita ja kummalliset "muka trnedi farkut" =pellen oloinen. Vert. olisi tyylikkäät hyvin istuvat farkut, t-paita tai kauluspaita missä vähän jotain jujua ja esim. pari selkeää ja tyylikästä hopeakorua =tyylikäs mutta nuorekas look.

Vierailija
8/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällönä, niin ei mua kyllä jaksa kenenkään maha noin paljon naurattaa. Että ihan kuolet.. No, huvinsa kullakin.