Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle maistuu parhaiten teollisesti valmistettu, tai

Vierailija
21.02.2012 |

Joku karvakäsipitsa?

Miksi tuntuu että miehen mielestä on hienoa ostaa valmista, ja itse ei saisi tehdä mitään.

Aina haalaa einespullia ja saarioisen laatikoita, vaikkei varaa olisi.

Jos tekee itse pitsaa, se hokee että melkeen samalla rahalla olis saanut oikeaa pitsaa paikalliselta väriläiskältä.

Myös esikoisen ollessa vauva kävi ilmi, ettei ruokaa itse tule tehdä. Kun ilmoitin etten haluaisi pelkkiä purkkiruokia syöttää, niin tokaisi että "mitä sille muka sitten syötetään". Ja tietty tutteli oli oikeaa ravintoa, rintamaito jotain hörhöilyä, sen asenteen huomasi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaistikin kehittyy sen mukaan mitä lapsena tarjotaan.

Vierailija
2/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain niin huono kokki, ettei mauton ja/tai hänen mielestään oudot makuyhdistelmät sisältävä ruoka, mene alas. samalta hän on halunnut suojella lastaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain niin huono kokki, ettei mauton ja/tai hänen mielestään oudot makuyhdistelmät sisältävä ruoka, mene alas. samalta hän on halunnut suojella lastaankin.

olen kyllä vierailta ihmisiltä saanut kovastikin kehuja ruoistani joskus. Mutta mies on varmaan kerran sanonut yli kymmenen vuoden aikana ruokaa hyväksi.

Vierailija
4/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku karvakäsipitsa? pitsaa paikalliselta väriläiskältä.

ja noissa karvakäsien ja väriläiskien kotimaissa ei varmaan kukaan halua syödä valmiita eineksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi