Varallisuus 45 vuotiaana.
Onko 200 000e netto varallisuus hyvä 45 vuotiaalle henkilölle? Tässä ei ole perintöä tms. Ainoastaan maksettua asunto lainaa, säästettyä ja sijoitettua omaisuutta.
Kommentit (11)
jos olisi pelkästään pörssiosakkeita niin ok, mutt jos lasket jonkun sadan tonnin asunnonkin tuohon niin on aika paljon petrattavaa. Oma 300k pörssissä + asunto. Ikityöttömänä ja vammaisena. Mutta toisaalta kulutus on liian vaikeaa minulle joten en paljoa ostele. 2v vanhempi joten nyt 360k pärssissä.
Oikein hyvä, mulla on suurinpiirtein sama summa näin 5-kymppisenä ja kun voin vain pientä eläkettä reilun kymmenen vuoden kuluttua odotella, tuollainen puskuri on ihan tarpeeseen.
No nyt alkaa ns sijoitusneuvojan päivystys palstalla 😂🤣🤣😂
Keräätkö lapsille perintöä? Tuossa iässä esim sydänkohtaus voi tulla milloin vaan.
Minun pitäisi pärjätä perinnöllä vielä 24 vuotta jos tuhlaan 1500 euroa kk. 1500 on aika vähän kuukaudessa kun siitä maksaa asumisen ja kaikki. Kaikki vielä kallistuu kuitenkin.
Mulla on 500000e eikä maksettua asuntoa.
12 000€ tilillä ja siinä koko maallinen omaisuuteni😢 Se ettei ole velkaakaan on laihanlainen lohtu.
Vierailija kirjoitti:
12 000€ tilillä ja siinä koko maallinen omaisuuteni😢 Se ettei ole velkaakaan on laihanlainen lohtu.
Mulla puolet tuosta. Ei velkaa.
Miljoonan tienoilla pitäisi olla jo noin vanhana.