Voiko spagaattiin venyä yli 36 vuotiaana?
Eli jos harjoittelee säännöllisesti, siis venyttelee niin onko mahdollista vielä näin vanhana päästä molemmin suuntaiset spagaatit... Lähtötilanne on ns. pitkä matka lattiaan .. jos jollain kokemusta, vinkkejä ja onnistumis tarinoita niin mielellään niitä lukisin :)
Kommentit (28)
Putkisto-tunnilla tehtiin tai siis ohjaaja já minä tein sen. Olen tuhti,mutta notkea kuitenkin. Ihan kylmiltään sitä ei kannata tehdä, vaan monen´venyttelyn jälkeen:)
Olisi kiva kuulla miten harjoittelu on tuottanut tulosta... itselläni ei myöskään minkäänlaista voimistelu/akrobatia taustaa... olen pikemminkin entinen pullasorsa kuin ballerina... mutta siis säännöllisen epäsäännöllisellä harjoittelulla olen melko lähellä lattiaa ... ja se on jotain se... olen siis luullut olevani mahdoton tapaus (erittäin epänotkea olen aina ollut) ja harjoittelua takana n.6kk ja ikää minulla 37v... jos alkuperäinen kyselijä tätä luet niin olis tosi kiva kuulla miten harjoittelu sujuu vai joko spagu on pohjassa :)?
-entinen pullasorsa-
Sunnuntai-iltapäivällä tein nännispagaatin baarin edessä - kylläpä minua hävetti...!
N 42
Pirkko Mannolahan teki spagaatin silloin Tanssii Tähtösissä, taisi olla ikää jo suht reilusti.
Ettekö pelkää kipuja, joita seuraa entistä liikkuvammista nivelistä?
eikä tarvi paljon venytellä. Olen aina ollut notkea.