Tarja kutsui Linnan Juhliin vieraaksi serkkujensa lapsia
Aikamoista nepotismia!
Kommentit (24)
presidentti voi kutsua, kenet haluaa. Kuka hänelle menisi valittamaan? Pääministeri?
Ihan tikusta asiaa taas tämä aloitus.
presidentti voi kutsua, kenet haluaa. Kuka hänelle menisi valittamaan? Pääministeri?
Ihan tikusta asiaa taas tämä aloitus.
Ja mä en ylipäänsä ymmärrä näitä pällejä joitten pitää aina kahdehtia muita ihmisiä ja vaatia että kaikkien elämä on yhtä surkeaa paskaa kuin niiden. Jos nyt jollakin on niin mieletön tuuri että pääsee linnanjuhliin ja vielä pääsee sinne jonoonkin ja näkyy telkassa, niin miten se on ap:ltä pois? Kyllä mä ainakin osaan iloita ihmisten onnenpotkuista, jospa jotain vastaavaa kivaa sattuisi itsellekin elämässä. Eikä kaikki olisi sitten naama vääränä että ihan epistä.
presidentti voi kutsua, kenet haluaa. Kuka hänelle menisi valittamaan? Pääministeri? Ihan tikusta asiaa taas tämä aloitus.
Ja mä en ylipäänsä ymmärrä näitä pällejä joitten pitää aina kahdehtia muita ihmisiä ja vaatia että kaikkien elämä on yhtä surkeaa paskaa kuin niiden. Jos nyt jollakin on niin mieletön tuuri että pääsee linnanjuhliin ja vielä pääsee sinne jonoonkin ja näkyy telkassa, niin miten se on ap:ltä pois? Kyllä mä ainakin osaan iloita ihmisten onnenpotkuista, jospa jotain vastaavaa kivaa sattuisi itsellekin elämässä. Eikä kaikki olisi sitten naama vääränä että ihan epistä.
Tai jättää kansanedustajat kutsumatta?
Itsenäisyyspäivävastaanotto ei ole henkilön järjestämä tilaisuus vaan instituution, presidentin. Hän ei ole siellä omana itsenään, yksityishenkilönä, vaan presidenttinä. Siksipä vieraatkaan eivät ole siellä vain itsensä edustajia. Kukaan diplomaatti tuskin saisi kutsua, jos olisi pelkkä yksityishenkilö eikä maansa edustaja.
Siksi on omituista, että Halonen aloitti sukulaistensa kutsumisen arvostettujen ja ansioituneiden henkilöiden seassa. Presidentin kanslia on pyrkinyt neuvomaan, miten toimia, mutta hyvä käytös on harvoin ollut Kallion kasvattien valtti tässä elämässä.
Mikä parku mahtaa tulla siitä, että Niinistö kutsuu pojat perheineen, naapurit Salosta ja Jollaksesta sekä tietenkin Jennin sukulaiset paikalle, kaikki tietysti pääovesta. Jätetään pari homppelitanssijaa kutsumatta, ja jääkiekkoilijat.
ei ole kutsujana yksityishenkilö vaan instituution edustaja. Siksi kutsut lähettää Tasavallan Presidentin kanslia, ei presidentti itse.