Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta, mä taidan selvitä!!!!!!!

Vierailija
21.02.2012 |

Siis olen sössinyt raha-asiani tosi pahasti useilla luottokorteilla ja maksamalla velkaa velalla... ihan omaa tyhmyyttä siis. Merkintöjä ja mitään ulosottoja ei vielä ole, mutta nyt alkoi kyllä näyttämään tosi pahalta, sen suhteen, että saan kaikki maksettua.

Eilen rohkaisin mieleni ja menin pankkiin. Sieltä sainkin apua, enkä mitään moraalisaarnaa. Velat yhdistetään isoksi lainaksi, jolle saan pitkän maksuajan. Ihan käsittämätöntä, miten en aiemmin tajunnut katkaista kierrettä.

Tämän siis mahdollisti se, että mulla on vakituiset suht hyvät tulot ja toimin ennen kuin on mitään maksuhäiröitä tai muita. Ny silppuan noi kortit justiinsa, mulla on NIIIIIIN kevyt olo =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tehtiin tosi tarkat laskelmat tuloista ja menoista, näiden mukaan, mulle jää jopa rahaa säästöön. Eikä edes tehty mitään kitkutusbudjettia... maksoin siis tosi paljon erilaisille korttiyhtiöille kuukausittain ja siihen ne rahat menikin, ja sitten taas elettiin velaksi. Kamala kierre.

Oletko kysynyt tarjousta muista pankeista, sinä, joka et saanut lainaa?

Vierailija
2/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne joitain vuosia sitten. Oli velkaa sinne tänne, ei maksuhäiriöitä eikä mitään, mutta suurin osa palkasta meni aina noiden luottojen makseluun... Olin aivan kierteessä ja kaiken lisäksi salannut tämän kaiken mieheltäni. Se ahdisti todella paljon. Jäin miehelleni kiinni ja kun hän oli ilmaissut suuttumuksensa, hän ehdotti, että menisin pankkiin ja ottaisin lainan maksaakseni kaikki muut lainat pois. Näin tein, otin lainaa pankista 6000 euroa, jolla sain maksettua pois kaikki muut lainat. Tuota lainaa maksoin takaisin 100 euroa kuussa (olin äitiyslomalla & hoitovapaalla sillon) ja myöhemmin veronpalautuksista isomman erän. Nyt ei enää ole velkoja (paitsi asuntolaina) ja se on ihanaa!!! Välillä tulee houkutus ottaa joku luottokortti, mutta toistaiseksi olen selvinnyt houkutuksista ja hyvä niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan paljon isommista summista kysymys, mutta muuten ihan sama!

Vierailija
4/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa jamassa, mut mulle ei pankki antanut lainaa... Ota oikeasti ittees niskasta kiinni ja ennakoi menoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi