Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laittaa saman juhlamekon uudestaan juhliin, missä on samat ihmiset kuin edellisissä

Vierailija
20.07.2022 |

Mitäpä siihen sanotte? Oli vieläpä sellainen mekko mitä kehuttiin kovasti, eli ei varmasti jää huomaamatta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin minäkin! Suotta ostamaan uutta mekkoa aina uuteen juhlaan, jos vanha on ehjä ja näyttää hyvältä.

Vierailija
2/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mekot ymm.ole kertakäyttö tavaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittasin minäkin! Suotta ostamaan uutta mekkoa aina uuteen juhlaan, jos vanha on ehjä ja näyttää hyvältä.

Ja oli monta sataa euroakin vielä! Tajusin tuon ostoriippuvaisista bloggaajista koskevan aloituksen ansiosta, että minähän olen muuten idiootti :D ap

Vierailija
4/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä.

Vierailija
5/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, miksi et pukeutusi samaan mekkoon?

Vierailija
6/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset toimivat juuri noin.

Vierailija
7/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea olet!

Vierailija
8/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea olet!

Kiitos! Siellä sitten toimitusjohtajat ja menestyneet sijoittajat lentäjä-lääkärirouvineen voivat ihmetellä, että onko meille tullut konkurssi. ap

Vierailija
9/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan asusteet (ja kengät) olla erilaiset?

Vierailija
10/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää. Nykyään kertakäyttömuoti jyrää liikaa. Joka tilaisuuteen ei voi ostaa uutta pukua. Maapallo kiittää. Enkä mä itse kyllä muista, mitä muilla on ollut päällä. Ja sehän on hieno juttu, että mahtuu vanhaan mekkoon. Kaikki ei mahdu ja ostaa siksi uuden.

Vierailija
11/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime viikonloppuna synttärijuhlissa kesäkauden rentojen pippaloiden luottomekko, jota olen käyttänyt yli kymmenen vuotta. Mekko on mainiota kangasta, se ei rypisty reissatessa ja näyttää hyvältä vaikka repusta kaivettaessa. On juhlittu monet synttärit, ristiäiset ja kesähäät.

Vierailija
12/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihullua ostaa aina uusi juhlamekko. Ei se raha, vaan ekologisuus tai sen puute.

Vierailija
13/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi laittaa saman. Etenkin kun on selvästi sopii sulle, kun on aiemmin kehuttu. Uuden ostaminen on mennyttä maailmaan.

Vierailija
14/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki normaalit ihmiset tee noin?

Vierailija
15/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa saman. Laittaisin kuitenkin erilaiset asusteet ja kampauksen kuin edellisellä kerralla.

Vierailija
16/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaapissa 159 tummaa pukua, koska ostan juhliin aina uuden puvun. Ei sitä millään samassa kehtaisi mennä.

M49

Vierailija
17/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi mekko ja aion käyttää sitä

Joka juhlassa

Vierailija
18/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit laittaa saman. Laittaisin kuitenkin erilaiset asusteet ja kampauksen kuin edellisellä kerralla.

Miksi? Ketä kiinnostaa (tai kuka edes muistaa) millainen asukokonaisuus sinulla viimejuhlissa oli?

Vierailija
19/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ihme. Miksi se täällä piti kertoa koko kansalle?

Vierailija
20/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on juuri nykyaikaisinta ja ilmastonmuutosta hidastavaa toimintaa. Hullu ajatus, että juhlamekkoja pitäisi olla joka juhliin uusi hankittuna.

Voihan sitä laittaa hiukset eri tavalla tai meikata toisin jos huvittaa. Juhlijan paras asuste on vilpitön ja avoin juhlamieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan