Siis katsotteko te tosiaan ohjelmia vielä suorana telkkarista? Ja mainokset kanssa?
Olin luullut ettei digiboksiaikana kukaan enää ole riippuvainen ohjelmien lähetysajoista, saati että viitsisi katsoa telkusta mainoksia.
Meillä tallennetaan tai laitetaan ajansiirrolle kaikki katsottavat ohjelmat ja katsotaan ne silloin kun ehditään. Mainokset kelataan aina yli, tietenkin.
Kommentit (47)
Silloin harvoin, kun telkkaria ylipäätään katsotaan. Tallentava boksi hajosi pari vuotta sitten, emmekä viitsinyt ostaa uutta tilalle, kun katsominen meillä on vähentynyt aika paljon. Paljon katsojalle kyllä kätevä laite.
Joskus jos haluan nähdä jonkun ohjelman tuoreeltaan (etten kuule paljastuksia töissä tai lue netistä), aloitan katselun vaikka vartin ohjelman alkamisen jälkeen. Tunnin ohjelmassa välttyy silloin mainoksilta.
Jos vaikka elokuva alkaa klo 21, niin alamme katsoa sitä 21.30, jotta saamme kelattua mainokset yli. Usein näin saa varsinaisen lähetysajan vielä kiinnikin.
ap
Koska siellä välttää mainoskatkot muutenkin ja tallennettua ohjelmaa ei voi kuitenkaan katsoa pikana, koska tekstit ei näy kelatessa.
Olen siis ihan totaalinen tv:n orja ja seuraan niin monia sarjoja, että katson niistä suurta osaa boxilta pikakelauksella, jotta ehdin katsoa kaikki. Omassa boxissa kelausvaihtoehdot on 2x, 4x tai 6x nopeus. 2 kertaisella nopeudella voi katsoa mitä vaan tekstitettyä ohjelmaa, nelosella joitain ja kuutosella menee vaan kevyt hömppä mm. Will&Grace, joissa puhutaan vähän, eli tekstitykset on niin lyhyitä, että ne ehtii lukea myös 6x vauhdissa.
Olen säälittävä joojoo, eikä harmita yhtään! :D
on vuonna 2006 ostettu digisovitin, jossa ei ole tallennusmahdollisuutta. Kukaan ei tätä ominaisuutta ole kaivannut, ja laite toimii tarpeeksi hyvin. ei telkkari niin tärkeä kaikille ole.
olisi pitänyt tallentaa. Katson mitä sattuu silloin tulemaan kun olen telkkarin ääressä. Jos on menoa, ei siihen joku tv-ohjelma vaikuta mitenkään
olisi pitänyt tallentaa. Katson mitä sattuu silloin tulemaan kun olen telkkarin ääressä. Jos on menoa, ei siihen joku tv-ohjelma vaikuta mitenkään
katsoo vain sen mikä oikeasti kiinnostaa?
ap
Kaikki mainosohjelamt pitäisi tallentaa, koska hän ei kestä mainoksia. No en tod. rupea jotain Tanssii Tähtien Kanssa katsomaan tallennettuna!
Joskus jos haluan nähdä jonkun ohjelman tuoreeltaan (etten kuule paljastuksia töissä tai lue netistä), aloitan katselun vaikka vartin ohjelman alkamisen jälkeen. Tunnin ohjelmassa välttyy silloin mainoksilta.
Jos vaikka elokuva alkaa klo 21, niin alamme katsoa sitä 21.30, jotta saamme kelattua mainokset yli. Usein näin saa varsinaisen lähetysajan vielä kiinnikin.
ap
Sitä tyydytystä, kun viimeisen mainoskatkon jälkeen on livelähetyksessä, eikä yhtään mainosta tarvinnut katsoa. :D Meillä katsotaan tv:tä aika vähän, läheskään joka ilta se ei ole auki. Yleensä ne, joilla tv pauhaa aina, luulevat, että tallentavan boksin käyttäjät tuijottavat tv:tä jokaisen liikenevän hetken. Tv:stä tulee niin vähän hyvää ohjelmaa, että haluan päättää itse, millon katson ne harvat ohjelmat.
ja en mä tietenkään katso sellaista mikä ei kiinnosta, sitten voi tehdä jotain muuta kuin töllöä
mutta ei mulla vielä olekkaan hätää, kun katson sentään vielä normaalinopeudella kaikki ohjelmat.
Koska siellä välttää mainoskatkot muutenkin ja tallennettua ohjelmaa ei voi kuitenkaan katsoa pikana, koska tekstit ei näy kelatessa. Olen siis ihan totaalinen tv:n orja ja seuraan niin monia sarjoja, että katson niistä suurta osaa boxilta pikakelauksella, jotta ehdin katsoa kaikki. Omassa boxissa kelausvaihtoehdot on 2x, 4x tai 6x nopeus. 2 kertaisella nopeudella voi katsoa mitä vaan tekstitettyä ohjelmaa, nelosella joitain ja kuutosella menee vaan kevyt hömppä mm. Will&Grace, joissa puhutaan vähän, eli tekstitykset on niin lyhyitä, että ne ehtii lukea myös 6x vauhdissa. Olen säälittävä joojoo, eikä harmita yhtään! :D
Kaikki mainosohjelamt pitäisi tallentaa, koska hän ei kestä mainoksia. No en tod. rupea jotain Tanssii Tähtien Kanssa katsomaan tallennettuna!
Jos et viitsi tallentaa ohjelmaa ja katsoa sitä silloin kun ehtii, niin todennäköisesti koko ohjelma kannattaa jättää väliin. En minäkään viitsisi tanssiohjelmia tallentaa, kun en välitä niistä muutenkaan.
ap
että tuollaista kilapiluohjelmaa ei ole yhtä jännittävää katsoa jälkikäteen
Jos et viitsi tallentaa ohjelmaa ja katsoa sitä silloin kun ehtii, niin todennäköisesti koko ohjelma kannattaa jättää väliin. En minäkään viitsisi tanssiohjelmia tallentaa, kun en välitä niistä muutenkaan. ap
Siinä säästää vuodessa teeveeluvan verran, kun katsoo vain netin kautta. Meillä katsotaan lähinnä Yleltä uutisia ja paria sarjaa. Eikä tarvitse tallentaa, kun ne säilyvät katseltavina riittävän kauan netissäkin! Piuhan voi vetää mieleiselleen näytölle...
taitaa tämän topicin avaus olla elisa viihteen mainos-spämmi; kyllä ajankäytön suunittelu mättää jos ei ehi katsoa ohjelmia tuoreeltaan tai sitten on liikaa aikaa että ehtii käydä kaikki ohjelmat läpi mitä on tulossa ja sit vielä ehtii katsoo kaikki ne mitä on ajastanu. mutta jokainenhan tekee ajallansa mitä lystää. toiset on katsojia toiset tekijöitä.
jonkun hyvän tv-sarjan aikaan, joten me tallennetaan käytännössä kaikki mitä tv:stä katsotaan.
On sit helpompi katsoa lapsille sopimattomat sarjat silloin kun lapset nukkuu tai jos johonkin sarjaan tahtoo oikein keskittyä, niin sekin on helpompaa, kun ei ole kolmea pomppijaa/kiljujaa ympärillä kokoajan.
Lisäksi lasten ohjelmat tallennetaan usein, sillä sitten ne voi helpommin laittaa pauselle, jos pitää jotain tehdä kesken ohjelman tai ne voi myös säästää muuten vaan tylsään hetkeen. Lisäksi jos esim. Pikkukakkosessa tulee joku tosi hyvä jakso jostain ohjelmasta, niin kyllä meillä lapset on enemmän kun innoissaan, kun saavat katsoa sen useampaan kertaan.
Tämä selonteko siis niille, joille tallennuksen tarpeellisuus on käsittämätöntä.
mielelläni vaikka mitä vaikka koko boksin täyteen mutta usein "unohdan" katsella ohjelmia sieltä ;)
enää suorana. Vihaan mainoksia.
Tallennan kaikki kiinnostavat ja katson joskus jos ehdin. Yleensä en :D
kerkeää lukemaan vielä tekstitkin =) suosittelen..
meilläpä on kaksi talentavaa boxia käytössä hähhää ja toisella voi talentaa kahta kanavaa ja katsoa kolmatta (kerran oli sellainen tilanne jopa).. joo ja katson jopa liikaa telkkaa.. =(
toisella voi talentaa kahta kanavaa ja katsoa kolmatta (kerran oli sellainen tilanne jopa).. joo ja katson jopa liikaa telkkaa.. =(
useamman kerran viikossa sellainen tilanne, että samaan aikaan tulisi hyvä ohjelma neljältä kanavalta yhtäaikaa! Mut sit katsotaan yksi livenä ja tallennetaan kaksi ja toivotaan että joku niistä on sellainen, josta tulee uusinta myöhemmin ja sen voi katsoa sitten.
Joo, melkoisia addikteja mekin.
ikinä en ole mitään tallentanut, jonkun hassun kerran netistä jotain katsonut jos on niin paljon kiinnostanut