Karppaukseni loppui nyt tähän ja voi että kun tekisi mieli kehrätä.
Karppasin kuukauden. Alkuun tuntui hyvältä, mutta olo huononi koko ajan ja viimeisen viikon olo ollut tosi heikko ja huono..Kamala hiilarinälkä, ruisleipä ja banaani tuli uniinkin.
En voi enää sietää leikkeleitä (varsinkaan meetwurstia), nakkeja, kananmunia..Pekonin hajukin saa yökkäämään.
Kesäkurpitsasta tykkäsin ennen, en tykkää enää ja on pakko myöntää että "makaronilaatikko" kesäkurpitsasta on älyttömän pahaa eikä kesäkurpitsasta tai munakoisosta saa kunnon maittavia pihvejä ilveelläkään.
Oli pakko luovuttaa, en jaksanut enää yhtään ja söin ihanaa ruisleipää jugurtin (ei tod. turkkilaisen) kanssa ja olo on nyt äärettömän tyydyttynyt. Hyvä olo pitkästä aikaa.
Ai niin ja paino ei pudonnut tämän kuukauden aikana grammaakaan, joten mulla jäi karppaamiset nyt tähän ja uusi ILOINEN elämä alkoi.
Kommentit (25)
Aloituspaino oli 84kg. t. se 22kg pudottanut
että syön minäkin mansikoita + kaikkia muitakin marjoja joita pakastimesta löytyy. Leipää, kuten ruisleipää en syö, ei tee mieli.
karppaus on pitkään ollut elämäntapa. Tällä ruokavaliolla olen ollut jo 7-8-vuotta enkä koskaan ole syönyt näin hyvin. Eikä ole yhtään ikävä hiilarihöttöjä ja eineksiä. Hirveä haju, kun oon HK:n tehtaan ohi kulkenut...Roiskeläppäpitsoja tuli ihan tarpeeksi syötyä aikanaan, eipä kyllä tekisi mieli.
20 grammaa hiilareitahan on aloitusvaihe. Siitä sitten etsitään oma sopiva hiilaritaso, joka tuntuu hyvältä. Todellakin mukaan mahtuu marjoja, hedelmiä ja sitä ruisleipääkin, jos niin haluaa. Mulle ei vaan viljat sovi, iho aivan rikki, jos niitä syön eli enpä ole kertaakaan ruisleipää kaivannut.
Ja sokeriin voi olla tosiaan oikeasti riippuvuus, sellaisille sokerin rajoittaminen on tärkeää ettei "mopo karkaa käsistä".
Mä en vaihtaisi entiseen mistään hinnasta. Poissa ovat ihottumat, väsymys, masennus ja mielialanvaihtelut. Niin ja parikymmentä senttiä taisi aikanaan lähteä vielä bonuksena vyötäröltä. Sekä sain raskausdiabeteksen kuriin. Kahden lapsen jälkeen ja kohta nelikymppisenä painan lähes saman kuin teininä viimeksi. Ei paha.
Meitä on monenlaisia, toiset herkempiä hiilareille kuin toiset. Kukin taplaa tyylillään.
jos ei paino pudonnut.
oletko joskus kuullut että kaikki ei vaan sovi kaikille? Niin kun esimerkiksi hiilarit kasvattaa osan ihmisistä ihan kauheasti vaikka söis suht terveellisesti mutta sitten toisille ei niinkään haittaa vaik söis vähän leipää ja pastaa. Ei karppaaminen ole mikään ihme joka pelastaa koko ihmiskunnan.
Sitä 20g vaihetta pisin 2vk ja sen jälkeen olen nostanut määrää vähitelleen.
Mutta edellennkään en koske leipän, pastaan, perunaan, sokeriin jne.
Vuosi karppausta takana ja olo on loistava.
Ruokavalioni on salaatti/kana/kalapainotteinen