Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asiakaspalvelijaa kehoittaa harkitsemaan alanvaihtoa?

Vierailija
15.09.2024 |

Ja pyytää vaikka vaihtamaan asennetta?

Otsikossa

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole riski että kahvikuppi lentää???

Vierailija
2/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako heidi postilta nyt työpaikan rekrytoijana.

Jos kestät heidin ivaa, saat duunin postilta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan tulee hymyillä, käyttää vaippoja ja juoda kahvit kotona.

Ylipainoiselle rillipäälle joka kehoittaa vaihtamaan alaa tulee nöyrästi pyytää anteeksi hetkellistä huonoa stressin aiheuttamaa kiroilua. Toivottaa ihanaa päivää:)

Vierailija
4/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Heidin puolella.

Vierailija
5/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIDI-MARI SAARNILEHTO joutui maanantaina poikkeuksellisen hyökkäyksen kohteeksi hakiessaan postipakettiaan Matkahuollon ja Postin toimipisteestä Nakkilasta.

Odottaessaan omaa vuoroaan Saarilehto kuuli, kuinka asiakaspalvelija kiroili ja kiukutteli toiselle työntekijälle pakettikoodien ja palvelun takkuamisesta.

"Kun sain pakettini, sanoin lähtiessä, että jos asiakaspalvelu ei kiinnosta, niin kannattaako sitä tehdä. Tämän jälkeen toinen heistä heitti minua jollain laitteella, olisiko ollut viivakoodilukija. Sen jälkeen hän yritti heittää minua kahvikupilla, joka särkyi viereeni tuulikaappiin, Saarnilehto kertoo.

Liikkeessä oli tapahtumahetkellä kaksi muutakin asiakasta. Saarnilehto itse poistui nopeasti paikalta.

Matkahuolto ja Posti harkitsevat yhteistyön lopettamista kyseisessä toimipisteessä.

Vierailija
7/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiselle rillipäälle joka kehoittaa vaihtamaan alaa tulee nöyrästi pyytää anteeksi hetkellistä huonoa stressin aiheuttamaa kiroilua. Toivottaa ihanaa päivää:)

Tekikö tämän tapauksen pahemmaksi että asiakas oli ylipainoinen ja silmälasipäinen? 

Vierailija
8/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi vain ehdotti alan vaihtoa pienipalkkaiselle.

Heidi itse työskentelee työvo7mato7mistossa ja on siksi pätevä kertomaan mistä kana pissa

Vierailija
9/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

0/5 vaaajakki

Vierailija
10/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Et sanois mulle kuitenkaan koska olen täydellinen palvelijahenkilö.

Vierailija
11/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekikö tämän tapauksen pahemmaksi että asiakas oli ylipainoinen ja silmälasipäinen? 

Veikkaan että posti ei Heidiä palkkaisi.

Villi veikkaus, työ semi raskasta, polvet ei ehkä kestä 150 kg painoa

Lisäksi v.ttuilee esim kehottaa vaihtamaan duunia.

Vierailija
12/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako työntekijä kiroilla, kiukutella ja heittää tavaroita toisten päälle työpaikalla?

Vierailija
13/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspoista suurin osa on opiskelijoita, he eivät alunperinkään ole jäämässä paskaduuniin lopuksi ikää.

Vierailija
14/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisitko sinä päätään aukovan heidin töihin postiin?

Terveys heikko

Luonne .no v.ttumainen

Palkka7sitko?

Vierailija
15/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Heidin puolella.

Olet turvassa sen selän takana.

Vierailija
16/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako työntekijä kiroilla, kiukutella ja heittää tavaroita toisten päälle työpaikalla?

Saako työntekijää kehoittaa vaihtamaan alaa???

Vierailija
17/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa työskentely ei ole aina helppoa, nähty kun asiakas jankkasi.

Vierailija
18/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEIDI-MARI SAARNILEHTO joutui maanantaina poikkeuksellisen hyökkäyksen kohteeksi hakiessaan postipakettiaan Matkahuollon ja Postin toimipisteestä Nakkilasta.

Odottaessaan omaa vuoroaan Saarilehto kuuli, kuinka asiakaspalvelija kiroili ja kiukutteli toiselle työntekijälle pakettikoodien ja palvelun takkuamisesta.

"Kun sain pakettini, sanoin lähtiessä, että jos asiakaspalvelu ei kiinnosta, niin kannattaako sitä tehdä. Tämän jälkeen toinen heistä heitti minua jollain laitteella, olisiko ollut viivakoodilukija. Sen jälkeen hän yritti heittää minua kahvikupilla, joka särkyi viereeni tuulikaappiin, Saarnilehto kertoo.

Liikkeessä oli tapahtumahetkellä kaksi muutakin asiakasta. Saarnilehto itse poistui nopeasti paikalta.

Matkahuolto ja Posti harkitsevat yhteistyön lopettamista kyseisessä toimipisteessä.

Miten laitteiston takkuaminen liittyy mitenkään asiakaspalveluun? Ei se toimi vaikka miten sille laitteelle hymyilisi.

Vierailija
19/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tekisit jos joku saarilehto kehottaisi vaihtamaan alaa?

Ihminen joka ei jaksaisi edes seistä koko päivää???mutta  kertoisi sinulle et haluu hymyn ja ihanaa palvelua kun hakee mitälie turhaa pakettia

Vierailija
20/36 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sopimatonta käytöstä puuttua kenenkään alan valintoihin kun on työssään. Työntekijöiden välinen keskustelukaan ei kuulunut asiakkaalle. Heidi sai kuitenkin pakettinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi