Saako asiakaspalvelijaa kehoittaa harkitsemaan alanvaihtoa?
Kommentit (36)
Saako heidi postilta nyt työpaikan rekrytoijana.
Jos kestät heidin ivaa, saat duunin postilta???
Asiakaspalvelijan tulee hymyillä, käyttää vaippoja ja juoda kahvit kotona.
Ylipainoiselle rillipäälle joka kehoittaa vaihtamaan alaa tulee nöyrästi pyytää anteeksi hetkellistä huonoa stressin aiheuttamaa kiroilua. Toivottaa ihanaa päivää:)
HEIDI-MARI SAARNILEHTO joutui maanantaina poikkeuksellisen hyökkäyksen kohteeksi hakiessaan postipakettiaan Matkahuollon ja Postin toimipisteestä Nakkilasta.
Odottaessaan omaa vuoroaan Saarilehto kuuli, kuinka asiakaspalvelija kiroili ja kiukutteli toiselle työntekijälle pakettikoodien ja palvelun takkuamisesta.
"Kun sain pakettini, sanoin lähtiessä, että jos asiakaspalvelu ei kiinnosta, niin kannattaako sitä tehdä. Tämän jälkeen toinen heistä heitti minua jollain laitteella, olisiko ollut viivakoodilukija. Sen jälkeen hän yritti heittää minua kahvikupilla, joka särkyi viereeni tuulikaappiin, Saarnilehto kertoo.
Liikkeessä oli tapahtumahetkellä kaksi muutakin asiakasta. Saarnilehto itse poistui nopeasti paikalta.
Matkahuolto ja Posti harkitsevat yhteistyön lopettamista kyseisessä toimipisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiselle rillipäälle joka kehoittaa vaihtamaan alaa tulee nöyrästi pyytää anteeksi hetkellistä huonoa stressin aiheuttamaa kiroilua. Toivottaa ihanaa päivää:)
Tekikö tämän tapauksen pahemmaksi että asiakas oli ylipainoinen ja silmälasipäinen?
Heidi vain ehdotti alan vaihtoa pienipalkkaiselle.
Heidi itse työskentelee työvo7mato7mistossa ja on siksi pätevä kertomaan mistä kana pissa
Vierailija kirjoitti:
Up
0/5 vaaajakki
Saa. Et sanois mulle kuitenkaan koska olen täydellinen palvelijahenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö tämän tapauksen pahemmaksi että asiakas oli ylipainoinen ja silmälasipäinen?
Veikkaan että posti ei Heidiä palkkaisi.
Villi veikkaus, työ semi raskasta, polvet ei ehkä kestä 150 kg painoa
Lisäksi v.ttuilee esim kehottaa vaihtamaan duunia.
Saako työntekijä kiroilla, kiukutella ja heittää tavaroita toisten päälle työpaikalla?
Aspoista suurin osa on opiskelijoita, he eivät alunperinkään ole jäämässä paskaduuniin lopuksi ikää.
Palkkaisitko sinä päätään aukovan heidin töihin postiin?
Terveys heikko
Luonne .no v.ttumainen
Palkka7sitko?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Heidin puolella.
Olet turvassa sen selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Saako työntekijä kiroilla, kiukutella ja heittää tavaroita toisten päälle työpaikalla?
Saako työntekijää kehoittaa vaihtamaan alaa???
Postissa työskentely ei ole aina helppoa, nähty kun asiakas jankkasi.
Vierailija kirjoitti:
HEIDI-MARI SAARNILEHTO joutui maanantaina poikkeuksellisen hyökkäyksen kohteeksi hakiessaan postipakettiaan Matkahuollon ja Postin toimipisteestä Nakkilasta.
Odottaessaan omaa vuoroaan Saarilehto kuuli, kuinka asiakaspalvelija kiroili ja kiukutteli toiselle työntekijälle pakettikoodien ja palvelun takkuamisesta."Kun sain pakettini, sanoin lähtiessä, että jos asiakaspalvelu ei kiinnosta, niin kannattaako sitä tehdä. Tämän jälkeen toinen heistä heitti minua jollain laitteella, olisiko ollut viivakoodilukija. Sen jälkeen hän yritti heittää minua kahvikupilla, joka särkyi viereeni tuulikaappiin, Saarnilehto kertoo.
Liikkeessä oli tapahtumahetkellä kaksi muutakin asiakasta. Saarnilehto itse poistui nopeasti paikalta.
Matkahuolto ja Posti harkitsevat yhteistyön lopettamista kyseisessä toimipisteessä.
Miten laitteiston takkuaminen liittyy mitenkään asiakaspalveluun? Ei se toimi vaikka miten sille laitteelle hymyilisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tekisit jos joku saarilehto kehottaisi vaihtamaan alaa?
Ihminen joka ei jaksaisi edes seistä koko päivää???mutta kertoisi sinulle et haluu hymyn ja ihanaa palvelua kun hakee mitälie turhaa pakettia
Oli sopimatonta käytöstä puuttua kenenkään alan valintoihin kun on työssään. Työntekijöiden välinen keskustelukaan ei kuulunut asiakkaalle. Heidi sai kuitenkin pakettinsa.
Eikö ole riski että kahvikuppi lentää???