kumpi sormus? en osaa päättää, sis. linkki
kummatkin näyttää minun sormessani todella hyviltä, mutta en osaa päättää, että kumman otan,(jos otan) jos jonkun mielestä kummatkin rumia, niin olkaa ystävällisiä ja älkää vastatko, olen muutenkin herkässä tilassa :)
http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C…
http://www.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-0-20-ct-wvs-1.html
Kommentit (50)
vaikka 0.53 ct eli ISO!SEHÄN RIIPPUU MITEN SE ON UPOTETTU!
vaikka ei minun tyylisiä. Tykkään kyllä monista laatukorun sormuksista :)
vaikka 0.53 ct eli ISO!SEHÄN RIIPPUU MITEN SE ON UPOTETTU!
Itselläni samankokoinen timantti, eikä todella tartu mihinkään. Sitä on turha pelätä.
T. Se Tarkkasella teettänyt
Toka paljon parempi.
Toi valkokultaisuus on kunnon muoti-ilmiö, kaikilla valkokultaiset. Toisaalta ihan kiva et tulee historiankin havinaa myöhemmille sukupolville kun kaikki perivät valkokultaiset vihkisormukset.
en perusta epäsymmetriasta, niin äänestän silvanin sormusta
vastaamasta jos ei tykkää niin nuo molemmat oli _ihan kamalia_ !
Oikeesti, sä oot 25 et 45!! Noi on niin tätimäisiä ja mauttomia, oikein kasarimeininkiä pahimmillaan!
eikös oletusarvona ole se, että samaa sormusta pitää vielä 45-vuotiaanakin?
mä otin 10 vuotta sitten ihan perussormuksen, keltakultainen, kolme timanttia vierekkäin, enkä ole siihen missään vaiheessa kyllästynyt
t. nyt 42 v
Tarkoitettu 50v:lle vanhalle tädille syntymäpäivälahjaksia.
http://www.sandberg.fi/collections/1-sivukiviset-sormukset
lisää kun katsoo malliston kohdalta
Princess, toinen on aikamoinen krumeluuri. Toki on tärkeintä että itse tykkäät, mutta aika moni varmaan pitää tuota toista mauttomana,eikä sekään varmaan ole kivaa.
Kannattaisi varmaan vielä miettiä myös sitä, haluatko varmasti koholla olevan kiven. Upotettu on paljon helmpompi suurin pirtein kaikessa.
päättää helposti. Ehkä se eka. Se näyttää tyylikkäämmältä. Se toinen on jotenkin perinteisemmän näköinen. Ehkä ottaisin se ekan.
ja mitä se sitten maksoi?
ap
Vauvaa nukuttamassa...
Eli, mulla valkokultainen flakka sormus, johon istutettu yksi iso kivi (0,3 karaattia) ja ympärille 10 x 0,02 karattia riveihin ja sitten sellaista koristeröpellystä reunoille. Mulla oli nimenomaan toiveena, että haluan suht ison kiven, mutta ei sais tarttua mihinkään eli piti olla käytännöllinen. Kuten sanottu, todella tyytyväinen olen ollut. Hintaa oli n. 2.500 euroa, mutta oli myös useita vaihtoehtohintoja, tämähän riippuu lähinnä timanttien koosta, puhtaudesta, määrästä jne... Muistaakseni halvin meillä esillä ollut hinta oli 1.800 euroa.
Niin, se Kulmalahan olikin muuten Eirassa eikä Punavuoressa :)
T:37
sulla pari tonnia budjettia niin teetä ihmeessä oman makusi mukainen, sillä rahalla saa jo kivan ja omannäköisen sormuksen.
minusta nuo sormukset, joissa on monta pientä timanttia jotka muodostavat "ison timantin näköisen" ovat halvan näköisiä.
Mutta teettämistä minäkin suosittelen. Tuohon 2000e hintaan saat jo vaikka minkälaisen. Ja halvemmallakin. Ap taitaa asua pääkaupunkiseudulla, mutta täällä Tampereella ainakin Auri Faber ja Andreassen ovat suosittuja ja hyviksi todettuja (tuttujen kautta) kultasepänliikkeitä.
Itse olisin teettänyt Auri Faberilla jos en olisi löytänyt kaupasta sopivaa sormusta.
vaikka itse en ostaisi kumpaakaan. Mä en tykkää ihan noin prameista. Mutta jos sä tykkäät, niin se on tärkeintä. =)
jos on pakko valita.
Ekan sormuksen kuvittelisin olevan 90-luvulta. Itselläni on hieman tuota tyyliä ja kieltämättä näyttää vanhanaikaiselta nykysormuksiin verrattuna.
halvemman hinnan mukaan... eli joku 900
joku pyysi, että kuvilisin mitä haluan, eli ei liian paksua, mutta kuitenkin kestävä, timateilla, ei perus pyöreä, mieluummin keltakultaa, mutta samassa saa olla kelta-,valko- ja punakultaa... timantti ei saa olla liia iso, koska en halua, että se tarttuu joka paikkaan ja hinta max 2000 e, mielellään alle :) ei värillistä kiveä..
tarkemmin en osaa kertoa, koska en oikeasti tiedä mitä haluan ja aikaa on kesään asti :)
ap