Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin tänään töissä itseni vahingossa TODELLA PAHASTI. Hirvee fiilis :/

Vierailija
20.02.2012 |

Ahdistaa ihan hirvittävästi. Päässä takoo että "tää ei voi olla totta!"

Tapahtunut oli jotain niin hirveää, ettei se oikeasti tunnu edes todelta, liian pahaa ollakseen totta. Menetin kasvoni totaalisesti, vielä työporukassa, eli joudun näitä ihmisiä näkemään taas huomenna ja vielä kuinka kauan tästä eteenpäinkin.

En edes kehtaa kertoa mitä kävi, työkaverit vain sattuivat näkemään nolon, hyvin heikon hetkeni. Hekin olivat silminnähden hämmentyneitä ja se supina sen jälkeen... Olen vielä sellainen ihminen, että näkemänsä oli varmaan viimeinen asia mitä olisivat kuvitelleet minulta näkevänsä.

Ahdistaa niin että oksettaa!

(anteeksi etten voi kertoa mikä tapahtunut on, pelkään että minut tunnistetaan)

Lohduttakaa mua kertomalla että teillekin on käynyt jotain tosi kamalaa ja noloa mutta ootte selvinneet siitä...

Kommentit (294)

Vierailija
1/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hoitoalalla ja teki jotain hoidokilleen (sairaalassa, päiväkodissa tms.) Siis menetti hermonsa niin kuin hoitoalan ammattilainen ei saa menettää :-(

Vierailija
2/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hoitoalalla ja teki jotain hoidokilleen (sairaalassa, päiväkodissa tms.) Siis menetti hermonsa niin kuin hoitoalan ammattilainen ei saa menettää :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin unohtanut lukita vessan oven kun olin siellä tyhjäämässä kuukautiskuppia. Varmaan oli kiva näky kun eräs työkaveri avasi oven ja löysi minut sieltä jalka wc-istuimella ja sormet syvällä pillussa.

Tää sai multa kunnon naurut. Itselle käynyt melkeen samanlainen, paitsi että vaihdoin terveyssidettä. Mun työkaveri oli ihan valkoinen koko loppupäivän. Niin mun työkaveri siis mies...:D

Vierailija
4/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein pissat housussa tolle pierujutulle (niin paha pierun katku, että huoltomiehet kutsutaan paikalle hihiii..) ja siemensyöksylle :D

Ja toi kuukautiskupin tyhjennyskin on kyllä paha :D

Vierailija
5/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, että jos tapahtunut on ollut oikeasti vahinko, niin siitä aiheutuisi tuollainen hirveä ahdistus. Epäilen että tapahtunut on jotain sellaista, mitä ap tekee jatkuvasti, tietäen sen olevan "epänormaalia", mutta vasta nyt "kiinnijäätyään" on itsekin herännyt huomaamaan olevansa avun tarpeessa ja siitä ahdistus.

Tähän ei siis kanssasisarien mokat (vaikka ne sinänsä hilpeyttä ovat herättäneetkin!) kauheasti auta.

Vierailija
6/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo naurattaa!

Vierailija
7/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä kertoisin omat nolot tarinani sillä riskillä, että minut tunnistetaan kun ap ei voi kertoa omaansa?!

Turha ruikuttaa myötätuntoa ja kanssakärsijöiden kokemuksia, kun ei voi kertoa, että mitä tyhmää tuli tehtyä.

ei voi kertoa omaa mokaansa, mutta haluaa, että toiset kertoo tänne omia mokiaan??

Vierailija
8/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.stara.fi/2012/02/21/radioaseman-raju-moka-homoseksin-aania-e…

voi tuotakin työntekijää vähän hävettää..

Vierailija
9/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kai sitten kertoa.. multa tuli kurat housuun ja lemusin aivan hirveelle...

ap.

kroonisesta ripulista. Mieti heitä. Tuo ripuli voi yllättää ihan milloin vain ja missä vain ja sopii vaan toivoa, että kerkeää vessaan.

Vierailija
10/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuukuppijuttu samoin.

Vierailija
11/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut fiksumpaa laittaa vaan, että kertokaa nolot mokanne töissä... Koska saa olla mielipuoli, että tulee "parempi fiilis" lukemalla muiden mokia. Hyvät naurut siitä saa, mutta ei mielenrauhaa.

Vierailija
12/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varmaan pahin tapahtuma töissä on ollut sellainen, että annoin kassasta liikaa vaihtorahaa asiakkaalle. Summa ei ollut suuren suuri ja erehdys inhimillinen, mutta tämä jäyti mieltä viikkokausia. Työskentelen liikkeessä, jossa on todella tarkat säännöt ja ohjeistukset ja tarkkuus nimenomaan kassan ja kaikkien tietojen kanssa on tarkoitus olla 100% virheetöntä. Edut työpaikalla ovat hyvät, mutta myös meiltä työntekijöiltä odotetaan extratarkkuutta. Virheitä ei ole juurikaan vuosien varrella kenellekään tapahtunut, mutta loppuvuodesta sattui minulle ja se oli niin kurjaa ja noloa.

Vierailija
13/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy kohta nolosti, koska kikatan tällä avokonttorissa. Pakko laittaa tää ketju kiinni :)

Lähinnä sille pierujutulle ja huollon kutsumiselle nauran. Ei apua..

Vierailija
14/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä mutta koulussa, yläasteella.. Mulla oli tosi pienet rinnat. Tungin sitten vessapaperia rintsikoihin, ja eikös se sitten luokassa tunkenut ulos sieltä.. Luokan pahin rääväsuu/kiusaaja sen ekana äkkäsi.

Vierailija
15/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoittanut sitä viestiä nro 115 (tai mikä olikaan), en siis paskantanut housuuni.

Tämä ei myöskään ole provo. Enkä siis vahingoittanut ketään, enkä edes ole hoitoalalla töissä.

Kyse on jostain joka mulle tapahtui ja mitä sitten tein, olen pahoillani mutta en ainakaan vielä aio kertoa sen tarkemmin mitä, vielä liian tuoreessa muistissa ja pelkään myös että mut tunnistetaan, jos kuvailen tapausta vielä yhtään tarkemmin. Viime yö oli tosi paha, en nukkunut juuri mitään, koska vaan kelasin tapausta päässäni (öisinhän kaikki mokat vielä suurentuu!) enkä pystynyt lopettamaan sitä! Tänään onneksi ollut jo helpompaa, kukaan töissä ei maininnut asiaa enää sanallakaan ja pystyin olemaan ihan suht normaalisti itsekin. Ehkä tää elämä kuitenkin jatkuu :)

Kiitos noista jutuista, joita ootte kirjoittaneet, osa on tosi hauskoja, nauru on tehnyt hyvää ja myös mokani on saanut ehkä vähän oikeammat mittasuhteet :) (tosin siis jotkut pieru-, ripuli- yms. jutut eivät ole mitään tämän mun jutun rinnalla, ainakaan omasta mielestäni)

ap

Vierailija
16/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ap sanoi: "Henkilökohtaisesti noloa, ei harmia muille jos ei oteta lukuun todella vahvaa hämmennystä ja myötähäpeää".

Ei kuulemma myöskään ollut mitään moraalitonta (mutta kuitenkin noloa), ja pieraisu asiakkaan kuullen ei ole tähän verrattuna mitään. Hiukan epäselvää on myös, onko kyseessä jonkin asian aktiivinen tekeminen vai asia, joka vain tapahtuu (kun ap käytti ilmausta "tein"). Vai onko tuo "tein" lainausmerkeissä siksi ettei ap halua täysin myöntää itse aktiivisesti tehneensä tuon asian...? Toisaalta "tekeminen" voi viitata myös sanomiseen; huutamiseen tms.

Ja sitten se on jotain sellaista mitä jotkut muutkin tekee tai mitä joillekin muillekin tapahtuu, mutta kuitenkin niin harvinaista että ihmiset ihmettelevät. Ja ap arveli, ettei juuri hänestä olisi kai kukaan uskonut (tjsp).

Sekin jäi mietityttämään, että oliko se itse toiminta sellaista, mihin voisi tarvita ammattiapua, vai oliko se suuri hajoilu ja häpeä se mihin ap tajusi tarvitsevansa apua.

Joku itsekseen puhuminen vois olla yks, mutta se olis kyllä aika pliisu juttu. Ei mikään kummoinen. Ja koska jotkut olivat tulleet kyselemään asiasta, niin kyse on tuskin masturboinnista tai jostain menkkaverien valahtamisesta reisille. Tai muusta erite-äksidentistä. Tuskin niistä tulis kukaan kysymään.

Sellainen tuli kanssa mieleen, että olisko ap ihastunut johonkin työkaveriinsa (ollen itse varattu, tai työkaveri varattu, tai työkaveri paljon nuorempi/vanhempi) ja tuo olisi sitten tullut jotenkin oudolla tavalla ilmi. Joku leikekirja kerättynä työkaverista tms :D

Tämä on mielenkiintoinen mysteeri, tai sit vaan taitava provo. En usko, että tuo ap:na esiintyvä "no mulla tuli ripulit housuun" olisi oikeasti ap, tai vaikka olisikin niin tuskin tuo olisi se asia. En meinaan usko, että siitä ihmiset kuiskuttelisivat saati tulisivat kyselemään :D

Vierailija
17/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä puhuit itseksesi niin että joku kuuli, ja sitten yritit pelastaa tilannetta selittämällä jotain niin outoa että vaikutit vinksahtaneelta, vaikka oikeasti vain yritit päästä nolosta tilanteesta pois?

Vierailija
18/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

pystyisitkö kertoa ainakin että miltä se juttu sai sinut vaikuttamaan muiden silmissä? Pervolta, harhaiselta, raivo-ongelmaiselta,..?

Vierailija
19/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

pystyisitkö kertoa ainakin että miltä se juttu sai sinut vaikuttamaan muiden silmissä? Pervolta, harhaiselta, raivo-ongelmaiselta,..?

mutta harhaisesta en tiedä, ehkä sitäkin. Säälittävältä varmaan eniten kuitenkin, ja hullulta?

ap

Vierailija
20/294 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teki tai sanoi sinulle jotain, johon olet reagoinut kummallisesti. Esim. kokouksessa matkinut jonkun sanomisia, alkanut itkemää tai nauramaan hervottomasti. Olet saanut kohtauksen? Nykinyt omituisesti? Käynyt jonkun päälle? Hiplaillut kokouksessa vieruskaveria seksuaalisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme