Inhoan tuttavani lasta.
Tutullani on 4lasta joista vanhin(5v) on mielestäni ärsyttävä. Olen tavannut lapset 4-5kertaa ja joka kerta tuo lapsi on heti juoksemassa jalkojen välistä,tulee tuosta vaan syliin,Kyselee sopimattomia,roikkuu rattaissa kiinni,on muutenkin röyhkeä. Tiedän että on vielä kuitenkin pieni mutta en voi mitään että tyttö ärsyttää minua. Nyt meidät on kutsuttu yhden niistä lapsista synttäreille eikä tekisi mieli mennä....
Kommentit (43)
Ehkä teillä ei vain henkilökemiat kohtaa? Jos et kerran inhoa tuttavasi muita lapsia. Noista syntymäpäivistä, sinä olet kuitenkin se aikuinen, yritä käyttäytyä aikuisen tapaan, vaikket lapsesta pitäisikään.
tuttavani tytöstä ja, ihan samalla tavalla käyttäytyy. Ei oo mukavaa kun koko ajan aikuiset keskeytetään ja kysellään milloin mitäkin. Tosin tyttö on muutenkin kova narisemaan. Kun tyttö oli ihan pieni niin jo, silloin se ärsytti muo ulkonäöllään (ei todellaakaan viehettävä lapsi). Ketään muuta lasta kohtaan en näin tunne. On vain hyväksyttävä tää mun " ongelma"
ilmeisesti olet itse esikoisen äiti :/ SInulla ei varmaankaan ole muita lapsia. kyllä tuo tuttavasi lapsi vielä rauhoittuu! Kärsivällisyyttä!