Inhoan tuttavani lasta.
Tutullani on 4lasta joista vanhin(5v) on mielestäni ärsyttävä. Olen tavannut lapset 4-5kertaa ja joka kerta tuo lapsi on heti juoksemassa jalkojen välistä,tulee tuosta vaan syliin,Kyselee sopimattomia,roikkuu rattaissa kiinni,on muutenkin röyhkeä. Tiedän että on vielä kuitenkin pieni mutta en voi mitään että tyttö ärsyttää minua. Nyt meidät on kutsuttu yhden niistä lapsista synttäreille eikä tekisi mieli mennä....
Kommentit (43)
voi voi kun teidän VASTA 10 kk ikäistä joku 3 v töni..voi voi. No, katotaan kun omasi on se 3v. Luulen että ei se omas pentuskaan niin rakastettava ole. Tosi itsekkäältä ämmältä vaikutat ja miehes kans.
Myöskään minä en pidä kaverini lapsen ulkonäöstä, sit kun se vielä kitisee, niin jo kuvottaa. Lapsi on jo 2-vuotias ja ulkonäkö ei ainakaan parane. Ainoa lapsi jota kohti näin tunnen.
lapsista kumpikaan ole pikkuvauvoja töninyt 3-vuotiaana. Oman ikäisiänsä tai isompia, niiden kanssa kyllä painitaan.
Mun oma ihana lapsi on aivan helmi. Mut se on kaikkien mielestä. Onhan silläkin huonoja päiviä, mutta aivan fantastinen lapsi ja kaunis. Musta tuntuu, että nykyään hirveen monet lapset on oikeesti tosi rumia ja käytöshäiriöisiä. Tai muuten jotenkin viallisia... Ei kaikkien pitäis tehdä lapsia, rumille ja tyhmille vanhemmilletulee rumia ja vajaaälyisiä lapsia.
Näin on ;)
hyvät geenit saanut:). Toimii nytkin lapsimallina, ollut vauvasta asti ja kovin suosittu ja pyydetty. Pieni pesämuna jo hänellä kasassa tulevaisuutta varten. Isä ollut aikanaan suosittu malli, itse en.
Vierailija:
hyvät geenit saanut:). Toimii nytkin lapsimallina, ollut vauvasta asti ja kovin suosittu ja pyydetty. Pieni pesämuna jo hänellä kasassa tulevaisuutta varten. Isä ollut aikanaan suosittu malli, itse en.
Erityisesti inhoan veljeni siskon tytärtä. Huonosti kasvatettu, ei ole pidetty mitään rajoja ja sen kyllä huomaa. Huutaa, riehuu ja kirkuu jos ei saa tahtoaan läpi. Ei juuri koskaan hymyile. Ei osaa kiittää. Temppuilee syömisestä ja saa lopulta aina kaikessa tahtonsa läpi. Ärsyttävän näköinen ja luonteinen kakara. Onneksi olemme vain harvoin tekemisissä. En haluaisi omani olevan ollenkaan hänen kanssaan tekemisissä koska pelkään tyttäreni saavan huonoja vaikutteita. Vain vaivoin pystyn peittämään inhoni tätä lasta kohtaan.
Ja hänen luonne on paras! Oikeesti häneen ihastuu heti kateellinenkin aikuinen:)
t.41
Eikö teillä ihmisillä tosiaan ole parempaa tekemistä kuin pohtia päivät pitkät sitä, kuka on rasittava tai inhottava? Kyllä teidän elämänne mahtaa olla mustaa! Kokeilkaapa joskus ajatella edes JOSTAIN asiasta positiivisesti, niin voi omakin elämä näyttää paljon positiivisemmalta, eikä tarvitse kieroutunutta iloa etsiä siitä, kuka ei teitä jostain syystä miellytä.
minäkin inhoan yhtä tuttua lasta. Hän on tyttöni kavereita, kovaääninen ja kova jankkaamaan. Tuntuu että asian joutuu sanomaan kolmesti ennen kuin se vähääkään hipaisee hänen kuuloaistiaan. Hän vain tuijottaa ilmeenkään värähtämättä.
Tyttäreni synttäreillä hän eristäytyy aina muista ja viimeksi sulkeutui pimeään huoneeseen. Se aiheutti muissa vieraissa paljon pahaa verta ja muut vieraat sanoivat, etteivät aio kutsua häntä synttäreilleen. NO, oli kuitenkin pakko, kun tytön äiti soitti ja vaati, että oman lapsen on saatava kutsu.
Minun olisi varmaan pitänyt sen lapsen äidille kertoa, millainen tyttö on muilla kuin omilla synttäreillään (omissa juhlissaan hän kuulemma on kuten muutkin). En vain ole saanut sanottua.
kai selitit muille lapsille että hän ehkä jostain syystä sulkeutui huoneeseen tms. Naurettavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
En pidä hänestä ollenkaan, leikkipuistossa huutelee ja haukkuu kaikkia eikä äiti reagoi siihen mitenkään. Lyö mummoansa ja äitiään eikä mummokaan reagoi siihen. Poika on 5v.
Voi että kun tekis mieli joskus ottaa poikaa niskasta kiinni...
Samassa perheessä on myös noin 3 v tyttö joka saa juosta vaikka auton alle, niin äiti ei siittäkään välitä pätkän vertaa.
Meikäläinen kerää kimpsut ja kampsut ja vaihtaa puistoa kun tuo sakki saapuu.
Toiset lapset on vaan niin ärsyttäviä etten pidä heistä.
Suurin osa äideistä EI VOI SIETÄÄ muiden lapsia. Hyvin harvat pitivät jonkun toisen lapsista ja silloinkin lapset olivat lähisukua. Nenätysten ollaan mielin kielin, mutta inho ja ärtyneisyys on se aito tunne taustalla.
Vierailija:
en juurikaan toisten lapsista yleensäkään hirveesti pidä,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta :)
Hermot menee sellasten kanssa. Rasittavia.
lapsi tarvitsee varmasti huomiota... kun niinkin monta sisarusta--- huomaa lasta ... ota joskus syliin... miksi vanhimman lapsen pitää aina olla jo niin iso ja käyttäytyä koko ajan mallikkaasti... mieti sen lapsen tunteita!
Mikset sitten kertonut sitä suoraan, sen sijaan, että väännä siitä tuollaisenlausehirviön? Kyllä paistaa älykkyys läpi näistä viesteistä.
Vierailija:
Erityisesti inhoan veljeni siskon tytärtä.
Lastenhoitajia yksityiselämässä nähneenä joskus ihmettelee heidän ammatinvalintaansa. Kaikki hoitajat eivät todellakaan näytä pitävän lapsista. Päinvastoin - päällimmäisenä joillakin näyttää olevan arvostelunhalu ja suvaitsemattomuus. Lapsiin on paljon helpompi käyttää valtaa kuin aikuisiin..
Vierailija:
eivät pitäisi lapsista joita hoitavat. Väärällä alalla ovat. Mut me jotka emme lasten kanssa työskentele ei ole pakko pitää kaikista muksuista. Ihan kuin ei ole pakko pitää kaikista aikuisista.
Toi on taas yks typerimmistä asioista mitä kuule olevinaan aikuisen suusta! Ja yleensä tollasilla ei oo varaa arvostella muiden ulkonäköä,vaikka lapsesta on kyse.