Inhoan tuttavani lasta.
Tutullani on 4lasta joista vanhin(5v) on mielestäni ärsyttävä. Olen tavannut lapset 4-5kertaa ja joka kerta tuo lapsi on heti juoksemassa jalkojen välistä,tulee tuosta vaan syliin,Kyselee sopimattomia,roikkuu rattaissa kiinni,on muutenkin röyhkeä. Tiedän että on vielä kuitenkin pieni mutta en voi mitään että tyttö ärsyttää minua. Nyt meidät on kutsuttu yhden niistä lapsista synttäreille eikä tekisi mieli mennä....
Kommentit (43)
Tyttö myös varmasti inhoaa sinua-nipottavaa akkaa.
lapset on ärsyttäviä kitisijöitä jotka selittävät typeriä juttujaan ja näyttävät rumia piirrustuksiaan ja niistä pitäisi olla kiinnostunut?!?! Yksi ainoa lapsi omieni lisäksi on ollut aivan valloittavan ihana:) Mutta yleisesti ottaen kakarat on ärsyttäviä, jopa ne omatkin aika ajoin
roikutaan rattaissa kiinni kun yritän työntää niitä eteenpäin.
Mitä nipottamista siinä on että kun olen juomassa kahvia työntyy se lapsi noin vaan syliin? Tai kun seison juoksentelee jalkojen välistä että meinaan kaatua? -ap
kun lapsi haluaa osoittaa tykkäävänsä haluamalla tulla syliin..
Ja sitten ei edes saa kahvia rauhassa juoda.. Perk** !!
t.3
oltiin synttäreillä ja siellä oli tosi ärsyttävä 3-vuotias. hillu ja riehu.
rupes tönimään meidän lasta vasta 10kk kun otti sitä paidasta kiinni,ois tehny miel linkasta se ipana tukkapäästä hevonkuuseeen. mies sanoi samaa kun lähdettiin.
en juurikaan toisten lapsista yleensäkään hirveesti pidä,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta :)
että ne ovat (tuttavan) lapsia! ihan samalla lailla lapsissa on inhokkeja ja mukavia kuin aikuisissa. ei siitä tarvitse paineita ottaa!
minä en pidä suurimmasta osasta ihmisiä, aikuiset ja lapset mukaanlukien.
Kahvit voi kaatua päälle jos tuosta vaan änkeää syliin. Ymmärrän että lapset ovat riehakkaita mutta juoksennella vieraiden jalkojen välistä! (tämä siis sattui jo silloin kun tapasin lapset eka kertaa) Ehkä sitten olen paskamainen ihminen kun vaadin joitakin tapoja lapsilta.-ap
Minunkin tuttavapiirissäni on lapsia, joista en pidä. Olen silti aina jaksanut sen hetken, kun olen näiden lasten seurassa, mutta sen jälkeen purnaan ystävättärelle, miten ärsyttävä penikka se ja se on. Valitettavasti yksi näistä ärsyttävistä on omien lasteni serkku. Mitä vanhemmaksi hän kasvaa sitä siedettävämpi hänestä näyttää tulevan. Ja minäkin olen muuten huomannut tuon, että juuri 5-vuotiaat ovat erityisen rasittavia.
Onko jäänyt punainen pilleri aamulla ottamatta?
Ei voi olla noin vaikeaa lapsen kanssa?
Pitäisi varmaan sitten jättää kyläilemättä jos otta noin hermojen päälle ettei kykene järjellä ajattelemaan..
Lapset on lapsia.
Toivottavasti et kuulu tuttavapiiriini.
Sellasta elämä on. Sori. Tervetuloa maanpinnalle pilvilinnastasi.
Tuttavapiiriini ei kuulu yhtään 5-vuotiasta, jotka tulisivat vieraan syliin tosta vaan :O
Lapset ovat yksilöitä siinä kuin aikuisetkin, naurettavaa tekopyhyyttä on väittää, että " lapset ovat ihania" . Pyh!!! Ja TOSI ärsyttävä voi tosiaan olla itseään tykö työntävä vieras lapsi....
Ihmettelen, kun lähes kaikki vastaajat teilaavat ap:n. Pidättekö muka KAIKISTA lapsista? En usko.
Ap:n kuvaama käytös ei kuitenkaan kuulosta pahalta. Vertaan esimerkiksi siihen, että toisten lapset ovat lyöneet omaani tai muuten kiusanneet.
Kun 3-vuotias poikani kertoo jotain juttua tälle ystävälleni, hän häthätää kuuntelee poikaa. Ja jos kuuntelee, ja jotain vaivautuu vastaamaan, ei vastaa pojalle vaan " vastaa minulle" , katsoo minua. Ei mikään ihme siis ettei hänen samanikäinen poika osaa juuri vielä ollenkaan puhua (tai ei puhu) kun äitinsä ei viitsi kuunnella / keskustella.
eikä ärsytä tippaakaan.Sen puoleen ärsyttää todella paljon tietyt aikuiset.Mutta heidänkään kanssa ei onneksi tarvitse paljoa tekemisissä olla.
eivät pitäisi lapsista joita hoitavat. Väärällä alalla ovat. Mut me jotka emme lasten kanssa työskentele ei ole pakko pitää kaikista muksuista. Ihan kuin ei ole pakko pitää kaikista aikuisista.
ovat aika rasittavia puhekoneita ja poliiseja. tietävät kaiken ja osaavat kaiken ja ovat maailman parhaita...