Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tuttavani lasta.

Vierailija
15.11.2005 |

Tutullani on 4lasta joista vanhin(5v) on mielestäni ärsyttävä. Olen tavannut lapset 4-5kertaa ja joka kerta tuo lapsi on heti juoksemassa jalkojen välistä,tulee tuosta vaan syliin,Kyselee sopimattomia,roikkuu rattaissa kiinni,on muutenkin röyhkeä. Tiedän että on vielä kuitenkin pieni mutta en voi mitään että tyttö ärsyttää minua. Nyt meidät on kutsuttu yhden niistä lapsista synttäreille eikä tekisi mieli mennä....

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aika rasittavia puhekoneita ja poliiseja. tietävät kaiken ja osaavat kaiken ja ovat maailman parhaita...

Vierailija
22/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö myös varmasti inhoaa sinua-nipottavaa akkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on ärsyttäviä kitisijöitä jotka selittävät typeriä juttujaan ja näyttävät rumia piirrustuksiaan ja niistä pitäisi olla kiinnostunut?!?! Yksi ainoa lapsi omieni lisäksi on ollut aivan valloittavan ihana:) Mutta yleisesti ottaen kakarat on ärsyttäviä, jopa ne omatkin aika ajoin

Vierailija
24/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikutaan rattaissa kiinni kun yritän työntää niitä eteenpäin.

Vierailija
25/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nipottamista siinä on että kun olen juomassa kahvia työntyy se lapsi noin vaan syliin? Tai kun seison juoksentelee jalkojen välistä että meinaan kaatua? -ap

Vierailija
26/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi haluaa osoittaa tykkäävänsä haluamalla tulla syliin..

Ja sitten ei edes saa kahvia rauhassa juoda.. Perk** !!

t.3

Vierailija
27/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin synttäreillä ja siellä oli tosi ärsyttävä 3-vuotias. hillu ja riehu.

rupes tönimään meidän lasta vasta 10kk kun otti sitä paidasta kiinni,ois tehny miel linkasta se ipana tukkapäästä hevonkuuseeen. mies sanoi samaa kun lähdettiin.

en juurikaan toisten lapsista yleensäkään hirveesti pidä,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta :)

Vierailija
28/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita jaksaa...

Vierailija
29/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ovat (tuttavan) lapsia! ihan samalla lailla lapsissa on inhokkeja ja mukavia kuin aikuisissa. ei siitä tarvitse paineita ottaa!

minä en pidä suurimmasta osasta ihmisiä, aikuiset ja lapset mukaanlukien.

Vierailija
30/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit voi kaatua päälle jos tuosta vaan änkeää syliin. Ymmärrän että lapset ovat riehakkaita mutta juoksennella vieraiden jalkojen välistä! (tämä siis sattui jo silloin kun tapasin lapset eka kertaa) Ehkä sitten olen paskamainen ihminen kun vaadin joitakin tapoja lapsilta.-ap

Vierailija
31/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tuttavapiirissäni on lapsia, joista en pidä. Olen silti aina jaksanut sen hetken, kun olen näiden lasten seurassa, mutta sen jälkeen purnaan ystävättärelle, miten ärsyttävä penikka se ja se on. Valitettavasti yksi näistä ärsyttävistä on omien lasteni serkku. Mitä vanhemmaksi hän kasvaa sitä siedettävämpi hänestä näyttää tulevan. Ja minäkin olen muuten huomannut tuon, että juuri 5-vuotiaat ovat erityisen rasittavia.

Vierailija
32/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt punainen pilleri aamulla ottamatta?

Ei voi olla noin vaikeaa lapsen kanssa?

Pitäisi varmaan sitten jättää kyläilemättä jos otta noin hermojen päälle ettei kykene järjellä ajattelemaan..

Lapset on lapsia.

Toivottavasti et kuulu tuttavapiiriini.

Vierailija
33/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta elämä on. Sori. Tervetuloa maanpinnalle pilvilinnastasi.

Vierailija
34/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiriini ei kuulu yhtään 5-vuotiasta, jotka tulisivat vieraan syliin tosta vaan :O

Vierailija
35/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yksilöitä siinä kuin aikuisetkin, naurettavaa tekopyhyyttä on väittää, että " lapset ovat ihania" . Pyh!!! Ja TOSI ärsyttävä voi tosiaan olla itseään tykö työntävä vieras lapsi....

Ihmettelen, kun lähes kaikki vastaajat teilaavat ap:n. Pidättekö muka KAIKISTA lapsista? En usko.

Vierailija
36/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaama käytös ei kuitenkaan kuulosta pahalta. Vertaan esimerkiksi siihen, että toisten lapset ovat lyöneet omaani tai muuten kiusanneet.

Vierailija
37/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 3-vuotias poikani kertoo jotain juttua tälle ystävälleni, hän häthätää kuuntelee poikaa. Ja jos kuuntelee, ja jotain vaivautuu vastaamaan, ei vastaa pojalle vaan " vastaa minulle" , katsoo minua. Ei mikään ihme siis ettei hänen samanikäinen poika osaa juuri vielä ollenkaan puhua (tai ei puhu) kun äitinsä ei viitsi kuunnella / keskustella.

Vierailija
38/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ärsytä tippaakaan.Sen puoleen ärsyttää todella paljon tietyt aikuiset.Mutta heidänkään kanssa ei onneksi tarvitse paljoa tekemisissä olla.

Vierailija
39/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
40/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät pitäisi lapsista joita hoitavat. Väärällä alalla ovat. Mut me jotka emme lasten kanssa työskentele ei ole pakko pitää kaikista muksuista. Ihan kuin ei ole pakko pitää kaikista aikuisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi