Maistatteko toistenne ruokaa ravintolassa miehenne kanssa
jos siis teillä erilaiset ruoka-annokset? Mieheni ärsyyntyy suunnattomasti jos pyydän maistamaan omaani, mikä voi olla?
Kommentit (36)
mies yleensä itse tarjoaa "haluatko maistaa" ja sama juttu mulla, en ole kyllä edes ajatellut että joku tuosta ärsyyntyisi?
Vissiin ollaan niin totuttu kotona kun rohmuan aina haukut leivästäkin jos mies on tehnyt iltapalaa itselleen.
esim vaihdetaan haarukalliset pihvistä tms, jos erilaiset.
-käytöstavat pitäisi osata jos ravintolassa syö, eikä niihin kuulu pöydämn yli syöminen toisen lautaselta
Silloin kysytään 'saanko maistaa' tai 'haluatko maistaa'.
Joskus kun käyn äitini kanssa ravintolassa syömässä, saattaa hän alkaa vaatimaan 'maistappa tätä, no, maista nyt'. Se on ärsyttävää.
että mä maistaisin hänen ruokaansa.
Se on minusta ihanaa! Ärsyttää jäykistelijät, joille jakaminen on vieras käsite.
Miehes on oikeassa.Sille tulee mieleen äiti joka maistattaa ruokaa.
tai ainakin niin päin, että mies mielellään maistaa multa. Itse olen kasvissyöjä ja mieskin tykkää kovasti kasvisruoista, mutta ravintolassa tilaa yleensä lihaa jossain muodossa.
Yleensä sitten vielä niin, että mies syö ne, mitä minulta lautaselle jää, kun en jaksa.
Mitkä käytöstavat, missä??! =DD
Se on minusta ihanaa! Ärsyttää jäykistelijät, joille jakaminen on vieras käsite.
-käytöstavat pitäisi osata jos ravintolassa syö, eikä niihin kuulu pöydämn yli syöminen toisen lautaselta
Vaikka käyn ravintolassa kerran viikossa, niin listat vaihtuu paremmissa paikoissa niin usein, että usein on aivan vieras annos lautasella
ihminen, joka on katsonut liikaa romanttisia elokuvia ja luulee että tuollainen on joku romanttisuuden huippu, joka nyt KUULUU tehdä kun on kumppaninsa kanssa syömässä.
ilmeisesti oikeita leffoja, kun rn tajua tuota tapaa romanttiseksi. Meidän perheessä on ollut jo lapsena tapana maistaa muilta. Äitini aina vitsaili, että Kreikassa se on kohteliasta :D En tiedä, pitääkö paikkansa.
Maistelemme miehen kanssa joskus, jos on jotain kiinnostavaa tai erikoista ruokaa. Vähän meilläkin rajoittaa se, että olen kasvissyöjä ja mies ei. Maistelu on siis usein varsin yksipuolista.
ihminen, joka on katsonut liikaa romanttisia elokuvia ja luulee että tuollainen on joku romanttisuuden huippu, joka nyt KUULUU tehdä kun on kumppaninsa kanssa syömässä.
ei ole ennen maistanut tai jos toisella on erikoisen hyvin tehty annos.
ettei siinä maistelussa järkeä olekaan, jos tapana on tilata aina lehtipihvi ja ranskalaiset. Tai joku Mäkkärin mättö.
jos ravintolassa käyminen tarkoittaa Hesellä käymistä :)
Vaikka käyn ravintolassa kerran viikossa, niin listat vaihtuu paremmissa paikoissa niin usein, että usein on aivan vieras annos lautasella
jos ravintolassa käyminen tarkoittaa Hesellä käymistä :)
tiedä laskeeko, mutta Hesellä ainakin pysyy lista aina samana ja ei tarvitse maistaa kaverilta, kun tietää mitä saa.
Sen sijaan kysy itse, saatko maistaa toisen, jos toisella eri annos ja hän voi sitten leikata sinulle palan ja ojentaa sinun lautasellesi. Parempi niin päin.
Varsinkin jos ollaan kaksistaan liikkeellä, maistellaan mielellämme toistemme annoksia. Me syödään usein erilaisissa aasialaisissa ravintoloissa ja tilataan usein ihan sillä ajatuksella, että voidaan maistella toisiltamme tai jakaa annokset. Jotain pihvejä ja sellaisia me ei kuitenkaan maistella toisiltamme.
Miks ihmeessä pitäisi?!
Minäkin muuten ärsyyntyisin, jos mieheni sorkkisi ruokaa mun lautaselta.