Millä rahalla Jarna ostaa lastenvaatteita? Onko sillä rikas mies?
Kommentit (60)
joku puoliksi syrjäytynyt tyyppi. Jarnalla hurja menneisyys.
Voiskohan joku kertoo kenestä sitten puhutaan??
Siis se, että Ticket -haalarit olis jotain todella kallista. Miten on varaa hommata tickettejä... No kuule ihan paljon halvempaa on hommata ticket nyt ensi talveksi, kuin ostaa Reimatec Cittarista ens syksynä.
Ei ole iso ongelma, mutta jotenkin ärsyttää, että Ticketillä on kallis maine. Ne on vaan yksivärisiä simppeleillä leikkauksilla, kun Reimat vaan on niin villejä. Makuasioita siis ja ihan edullistakin, jos ostaa alesta. Että silleen sillä Jarnalla ja kaikilla muillakin on varaa.
<a href="http://jarna-s.blogspot.com/" alt="http://jarna-s.blogspot.com/">http://jarna-s.blogspot.com/</a>
Eikö Jarna ole miehen nimi?
Ei ilmeisesti.
Toi linkattu blogi näyttää ihan muoti/lifestyleblogin satiirilta. :D
Tosin taitaa olla kirjoittaja tosissaan... :S
tehkää itse parempi vatipäät.
Todella lapsellista haukkua av:lla muiden blogeja. Saatanan nakertajat. Ette ole kasvaneet henkisesti sitten yläluokan.
T: 11cm mies
tehkää itse parempi vatipäät.
Todella lapsellista haukkua av:lla muiden blogeja. Saatanan nakertajat. Ette ole kasvaneet henkisesti sitten yläluokan.T: 11cm mies
Tajuatko että tuo munanmitta nimimerkkinä vie uskottavuuden kaikelta mitä sanot? Ei kerro mistään hirmuisesta henkisestä kapasiteetista sekään...
t. yksi jota ei kiinnosta joku Jarna suuntaan eikä toiseen
Ja myös aika kalliilla hinnalla, tyyliin joku Lindexin trikoopaita hintaan 6e, tms
Tajuatko että tuo munanmitta nimimerkkinä vie uskottavuuden kaikelta mitä sanot? Ei kerro mistään hirmuisesta henkisestä kapasiteetista sekään...
Kysyinkö sinulta kiinnostaako sinua Jarnan blogit?
En kysynyt. Joten pidäppä vähän hiljaisempaa lätinää.
sitä mieltä, että moni jota köyhäksi luullaan onkin rikkaita..
Jarna ei kuulu niihin. Ei ole mikään salarikas.
Hyvä yritys kuitenkin:)
Kysyinkö sinulta kiinnostaako sinua Jarnan blogit?
En kysynyt. Joten pidäppä vähän hiljaisempaa lätinää.T: 11cm mies
Juu, täällähän onkin lupa puhua vain jos sinä jotakin kysyt. Säälittävä nysämuna.
Juu, täällähän onkin lupa puhua vain jos sinä jotakin kysyt. Säälittävä nysämuna.
Juu. Ymmärrät säännöt. Miksi et noudata niitä?
Nyt, kun kysyin.
Saat vastata.
Ei ole ainakaan blogissa lukenut, ei tuota vanhempien lasten isäjuttuakaan. Keksittekö näitä päästänne...
Juu. Ymmärrät säännöt. Miksi et noudata niitä?
Nyt, kun kysyin.Saat vastata.
siitäs saivat.
Tuntuuhan se käsittämättömältä, että vailla vakinaista ansiotuloa olevalla ihmisellä on varaa laittaa lastenvaatteisiin jatkuvasti rahaa. Vaateostoksilla käydään viikottain tai useita kertoja viikossa, ruokaostosten lomassa, netissä ja matkalla kouluun. Toki jokainen saa priorisoida ra
Rahan lisäksi ihmettelen, että mistä pienten lasten äiti repii ajan tuohon jatkuvaan kaupoissa luuhaamiseen. Mä käyn vaateostoksilla vuodessa niin paljon kuin Jarna kuukaudessa.
Minusta Jarnalla vaatteiden ostaminen alkaa olla pakkomielteistä.
Mitä väliä sillä on, että millä rahalla joku toinen ostaa lastenvaatteet? Miksi sua kiinnostaa?
Onko kukaan muu huomannut, että Jarnan blogi on kehittynyt paljon viime aikoina? Mm. yliopettavainen sävy on jäänyt pois. Ilmeisesti hän on ottanut saamastaan palautteesta onkeensa.
No en ole kehitystä teksteissä huomannut. Blogi on samaa yksinkertaista soperrusta kuin ennenkin. Mä oon silti siihen koukussa, mulle Jarna on blogimaailman Matti Nykänen.
Plussaa Jarnalle siitä, että lasten nolot kuvat ovat sentään loppuneet ja tilalla asiallisia, joskus jopa onnistuneita kuvia.
tekstit samaa höttöä ja noille aiemmille ihmettelijöille: Helsinki ei ole mikään jättisuuri paikka, ihmisiin törmää aika helposti. Kaikkea ei tarvitse lukea blogista.
Voiskohan joku kertoo kenestä sitten puhutaan??