Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten merkkivaate-buumi ajaa äitejä hulluuden partaalle.

Vierailija
20.02.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan käytännöllisyyden ja tarpeen.

Vierailija
2/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappelevat niistä verissäpäin sen ajan minkä nettikauppojen surffaamiselta ehtivät.

Hoitaako ne ollenkaan lapsiaan?

Kaikki aika taitaa mennä lastenvaatteita hamstratessa ja vanhoista lumpuista tapellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin yhdessä rivussa lukeva teksti.

Vierailija
4/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaikki aika mene lastenvaatteiden parissa, niitä hamstratessa tai myydessä. Pidän lastenvaatteista, ja meillä niitä onkin sitten aika reippaasti, juuri joitain tietyn merkkisiä, mutta ei mulla siihen tosiaan läheskään kaikki aika mene. Useimmiten shoppailen nettikaupoissa lasten mentyä nukkumaan tai sitten katsellaan joskus yhdessäkin lasten kanssa pikaisesti jostain kataloogista tai jostain, että mistä he itse pitävät.

Myymiseenkään ei kauheasti aikaa mene. Suurimman ostan myyn huuto.netissä eikä noiden kohteiden naputteluun nyt montaa minuuttia mene.

Teen lasten kanssa yhdessä paljon asioita, ulkoillaan, käydään leffassa, laskettelemassa, pelataan lautapelejä, leivotaan jne... Ihan normaalia arkea. Olen kotiäitinä niin on kyllä ihan reilusti aikaa puuhailla lastenkin kanssa. Että ei ole lapsilta pois kyllä mun lastenvaateshoppailut :)

Vierailija
5/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä poistuin kaikista facebookin lastenvaatekirppiksiltä, kun meno oli ihan hirveetä. Vanhoista käytetyistä rytkyitä pyydetään järkyttäviä summia ja niitä myydään verenmaku suussa!! Kamalaa. Mieluummin kierrän ihan oikeita kirppiksia etsimässä käyttövaatetta lapselle.

ps. sama homma on muumimukeissa facebookin muumipalstalla. Pikkusen vois sitä pipoa löysätä :D