Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsola, Albababy yms lastenvaaatefriikit alkaa jo käymään pelottaviksi.

Vierailija
20.02.2012 |

facebookissa on suljettu ryhmä Metsolan kirpputori. Juu, mäkin liityin sinne kun halusin muutaman vaatteen ostaa.

Mut nyt viimeajat vain katsellut touhua ihan ihmeissäni.

Naiset hamstraa kaupoista/nettikaupoista vaatteita ja sitten myyvät huomattavaan ylihintaan niitä palstalla. Joo no ei oo tyhmä joka pyytää, vaan maksaa. 50, jopa 80 euroa maksetaan käytetyistä housuista.

Ja muutenkin käytetyistä vaatteista pyydetään ihan järjettömiä hintoja. Jopa reikäisistä.

Melkein verissäpäin tapellaan lastenvaatteista.

Ja auta armias jos uskallat olla valtaapitävien ryhmäläisten kanssa eri mieltä asioista su tynkataan heti ja tulee huutoja, mä en leiki sun kans kun oot niin tyhmä yms.

Mä ja mies tienataan nettona yhteensä liki 10 000 euroa kuussa ja ei tulis mieleenkään laittaa lasten vaatteisiin tuollaisia summia kuin jotkut tuolla. Me käyteään vaan yli 50 € maksavia housuja, yli 30€ maksavia paitoja tai ompelijalla teetettyjä julistaa monikin ja kaapit tursuaa vaatteista. Ja moni on kotiäiti. Pitääkö sitä viel alkaa lisää muksuja väsään kun kotiäitinä tienaa tuollaiseia summia rahaa, jotta voi ostella tuhansilla euroilla kasvaville lapsille vaatetta.

Tai sit puhuvat läpiä päähänsä. Yksikinjulisti ettei käytä kuita kuin kalliita merkkivaaatteita lapsillaan. Eli h&m, lindex yms ehdottomasti pannassa. Mutta kas kummaa, kun katsoo lastensa kuvia, kummasti niillä on päällä lindexiä yms.

No joo, en oo koskaan katsonut kauniita ja rohkeita, enkä salkkareita. Tuon palstan suraaminen käy parhaimamstakin saippuaoopperasta :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvaa niiden kommentit tämän ketjun aloittajan kuvausta heistä (poikkeus vahvistaa säännön)

Ja hyvin oli joku tunnistanut itsensä ap:n viestistä :) Kai se teettää lastensa kalsaritkin Metsolan kankaista :D

Vierailija
22/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin koko perhe pukeutuu metsolaan ja tuhlataan kaikki rahat siihen! ihanaa olla nättejä! mitä sitten jos visa vinkuukin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siis itsekin ko. vaatteista, mutta joku raja sentään!

Menee ihan hulluksi! Naiset vääntää itkua kun joku oli napannut ihanat haalarit nenän edestä... Yms! Joukossa tyhmyys...

Vierailija
24/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin koukussa noihin metsola vaatteisiin että joudun myymään vanhempia pois että saan rahaa uusiin. mies joutuu maksamaan kaikki muut kodin kulut kun omat tuloni menee lasten pukemiseen :)

Vierailija
25/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myytävänä ihan oikeasti hyväkuntoisia Metsolan vaatteita. Ottaisin mielelläni 80 euroa alehousuista, joista itse maksoin n. 30 euroa.

:D

Vierailija
26/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myytävänä ihan oikeasti hyväkuntoisia Metsolan vaatteita. Ottaisin mielelläni 80 euroa alehousuista, joista itse maksoin n. 30 euroa.

:D

ja kyllä helposti käärit kuule sen satasenkin niistä housuista, kun mammat sekoo ja menettää samantien suhteellisuudentajunsa! :D

Vierailija
27/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa, sallikaa mun nauraa!!! Kuinka typerää jossain Vauva-lehden sivuilla kauhistella toisten rahan käyttöä?!? Eikö teillä ole MITÄÄN muuta tekemistä? Jösses...

Vierailija
28/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa, sallikaa mun nauraa!!! Kuinka typerää jossain Vauva-lehden sivuilla kauhistella toisten rahan käyttöä?!? Eikö teillä ole MITÄÄN muuta tekemistä? Jösses...

Eikö sulla oo parempaa tekemistä kuin jossain Vauva-lehden sivuilla kauhistella jonkun kirjoituksia?

Vierailija
29/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ne vaatteet on minusta kivoja, mutta aika kalliita... Joustofroteepaidan ostin 28e.lla lastenvaateliikkeestä. Nätti se on, ja materiaali kiva, mutta malli on ärsyttävän kapea, hihat kapeat jopa kainaloista. Ja meillä on hoikka lapsi, mutta silti häiritsee, ainakin äitiä! Retroiluun kuuluu ilmeisesti ahtaat seitkytlukulaiset hihat.....

Mutta en maksais missään nimessä käytetystä ylihintaa....mutta mikäs siinä jos joku maksaa, ei ole multa pois!

Vierailija
30/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua, sitähän tämä on aloituksineen kaikkineen!

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
32/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on käydä täällä seuraamassa aloittajan ja muiden kaltaistensa mielipiteitä, kun ei ole pokkaa tulla tuonne Metsolan kirppikselle niitä kertomaan. Muuten voin sanoa ettei tule mieleenkään näin älyttömillä sivuilla roikkua, kun keskustelujen aiheet on useimmiten tätä tasoa! ;D Have fun!

Vierailija
33/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on käydä täällä seuraamassa aloittajan ja muiden kaltaistensa mielipiteitä, kun ei ole pokkaa tulla tuonne Metsolan kirppikselle niitä kertomaan. Muuten voin sanoa ettei tule mieleenkään näin älyttömillä sivuilla roikkua, kun keskustelujen aiheet on useimmiten tätä tasoa! ;D Have fun!

Vierailija
34/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautumaan puistossa jostain sydänpyllyistä ja ihmettelin voiko tuollaisia vaatteenpalvontaryhmiä muka oikeasti olla olemassa. Kait se on vaan liityttävä facebookin, jotta pääsen seuraamaan tätä tragikomediaa ihan itsekin.

Vierailija
35/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei..ihan oikesti aikuiset ihmiset!

Vierailija
36/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, siellä sentään keskustellaan oikeilla nimillä ja yleensä ihan positiivisessa hengessä..

Vierailija
37/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan noiden vaatteiden kanssa. Miksi pitäis olla kateellinen jos itse pystyy hankkimaan kaiken mitä haluaa?

Mutta tuo kateuskorttihan on niin tyypillistä palstaa, että :)

Muksujen pitää seisoa ojennuksessa ettei vaatteet vaan kulu, et niistä saa saman tai enemmän takaisin kuin mitä itse on maksanut.

Ap on saanut kaiken palstalta minkä on halunnutkin. Kohtuu hinnalla. (palstalla myös fiksuja ihmisiä jotka tajuaa lastenvaatteiden idean)

Joku luuli mun kauhistelleen omia ostojaan, kenenkään yksittäisen ostoja ei ole tarvetta seurata.

Tämä on keskustelupalsta jolla varmasti suurin osa noistakin äideistä päivittäin käy (vaikka ei sitä voida tunnustaa, eihän sitä nyt niin juntteja olla.)

Ja mitä julkiseen kirjoitteluun tulee, eipä sielläkään kaikki omalla nimellään ole. Ja silti huutelevat, et täällä nimettömänä kirjoitellaan.

Ja palstalla muuten voisin julkaista itseni, mut jos vielä tulee eteen edullista ja mukavaa, kukaan ei mulle möis mitään. Lupaan kertoa kuka olen, kun poistun ko. palstalta. Saatte sitten rauhassa haukkua ja kauhistella :D

JOku suoraan kertoi ostavansa siksi noita vaatteita, et saa vähintään omansa pois, usein joka enemmän. Ihan järjetöntä touhua.

Ja toinen siksi, että on mukava silitellä froteepäällysteistä lasta.

Musta on kyllä mukava silitellä lapsiani vaikka olisivat säkkiin puettu.

Vierailija
38/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse vakikävijä täällä. Muuten ei tietäisi asioista mitä täällä on :DDD

Ei kannata julistaa, ettei käy jollakin palstalla ja sitten suu, tässä tapauksessa näppis vaadossa kertoa mitä palstalla tapahtuu.

Vierailija
39/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeyteni ei anna minun laskeutua samalle tasolle näiden vaatefriikkien kanssa, joiden elämässä ei muuta näytä olevan kuin metsolat ja aarrekidit! Samat mammat pyörii jatkuvasti sillä palstalla.

Vierailija
40/71 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ap raha ei tuo onnea... kuten huomaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi