Ostaako kukaan enää lapsille toppavaatteita?
Olen yrittänyt myydä lapsieni toppavaatteita esim. Jonathanin toppahousuja koko 104 ja Ciraf Tecin talvipukua koko 104. Kukaan ei ole kiinnostunut... Vaatteet ovat hyväkuntoisia! Joko ihmiset miettivät kevätvaatteita ja vaatteet eivät mene sen vuoksi kaupaksi... Vai pyydänköhän liikaa... Puvusta 20 euroa ja toppahousuista 10 euroa...
Kommentit (7)
tosin itse olen ostanut lapsille aina jo keväällä toppavaatteet alesta. tolla hintaa myytiin taas jo uusia kaupan alessa viime viikolla. voi olla että aika vähän tarvitsijoita on, talvi ku ollu jo menossa aika pitkään
just itse mietin, että kantsiiko enää laittaa toppiksia myyntiin. Eli ei sitten kannata?
Minusta pyydät liikaa, mutta Huutiksesta tuon verran voi saadakin
Täytyypä laskea hintoja! Jospa ne sitten menisivät kaupaksi...Jos eivät mene kaupaksi, täytyy yrittää sitten ensi syksynä myydä paremmalla onnella:)
tuolla reilu 20e. Itsekin ostin Prismasta ensi talveksi kun oli -70%! Kokeile sitten ensi talven alussa uudestaan jos välttämättä tuon hinnan haluat, silloin voi olla kaupoissa puvut vähissä. Itsekään en ostaisi tuon hintaista käytettynä.
Olen kyllä valmis laskemaan hintoja!:) Haluaisin päästä niistä eroon, koska säilytystiloja niin huonosti ja tuntuu, että joka paikka tursuaa vaatteita ja tavaroita! Vein jo ison määrän vaatteita UFF:n laatikkoon.
Maksaisin Reimatecistä ehkä tuon verran.