Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kierto ja halut.

Vierailija
19.02.2012 |

Minulla herää halut tasan tarkkaan oviksen aikaan. Muutoin seksi kiinnostaa kuin kasa paskaa ja kaikki lähentelyt ahdistavat. Läheisyys on ok. Mies ei valita mutta minua vaivaa (ja toki tiedän että mies haluaisi paljon enemmän vaikkei valita).

Mikä minussa on vialla? En koe itseäni normaaliksi. Miten minua voi ahdistaa ja ällöttää rakastamani miehen lähentelyt? Mistä saan avun? En ole tietääkseni koskaan kokenut mitään sellaista jonka voisi uskoa aiheuttavan tuollaista... Estyneisyyttä.

Vituttaa, ei pelkästään miehen vuoksi vaan ihan itsenikin vuoksi. Tunnen itseni frigidiksi ämmäksi, joka muutenkin on koko ajan pinna kireällä ja stressaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin on ovulaatio. Eiköhän se vaikuta haluihin jollain tavalla kaikilla jotka eivät käytä hormonaalista ehkäisyä. Mutta mikäs ongelma siinä nyt sitten on? Harrastelette silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
2/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka.

Lähinnä ahdistaa kai miehen puolesta, koska mies on kuitenkin mies. Ja minä en jotenkin tunne itseäni riittävän... Naiselliseksi? Tunnen oloni riittämättömäksi. Haluan haluta. Ja ongelma ei tosiaan ole etten haluaisi omaa miestäni, koska en todellakaan halua ketään muutakaan.

Olisin varmasti sopiva erakkona joka ei olisi yhteyksissä toisiin ihmisiin kuin netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka. Lähinnä ahdistaa kai miehen puolesta, koska mies on kuitenkin mies. Ja minä en jotenkin tunne itseäni riittävän... Naiselliseksi? Tunnen oloni riittämättömäksi. Haluan haluta. Ja ongelma ei tosiaan ole etten haluaisi omaa miestäni, koska en todellakaan halua ketään muutakaan. Olisin varmasti sopiva erakkona joka ei olisi yhteyksissä toisiin ihmisiin kuin netin kautta.

Jos sinulla on hormonikierukka niin et sinö silloin ovuloi! Eli kyse ei ole siitä. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille. Itse lopetin sen juuri sen takia että siinä on ns. kaksoisteho, kun pillereitä napsin niin eipä tehnyt mieli yhtään miestä... Eli pillereitä syödessä olisi ihan sama ollut vaikken olisi seksiä harrastanut ollenkaan, kun ei se juuri kiinnostanut. Säännöllisesti harrasteltiin mutta ei siksi että minua olisi suuremmin haluttanut ikinä.

Kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois niin johan halut palasivat, ja tuntuvat tietysti seurailevan kiertoa aikalailla. Ovulaation aikaan saattaisin syödä kaikki vastaantulevatkin söpöt miehet joita en aiemmin edes huomannut!

Eli jos haluat eroon tuosta ongelmasta niin ehdottomasti hormonaalinen ehkäisy pois, kuulut niihin joille se ei vaan sovi.

Vierailija
4/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt pillerit, pillereitä ja ehk. rengasta olen käyttänyt yhteensä nyt kohta 13 vuotta (välissä kaksi lasta). Koko ajan pillereiden aikaan on ollut niin, että kun aloitan levyn, niin reilun viikon päästä tekee mieli seksiä kunnolla n. viikon ajan. Sittenpä taas seksiä ei teekään mieli, kunnes taas aloitan uuden levyn jota syön sen reilun viikon. Lapsia yrittäessämme (eli kun ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä) halut olivat mielestäni normaalit, sitä luokkaa kuin ennen vanhaan ennen pillereitä (käytimme kumia) ja harrastimme seksiä pari-kolme kertaa viikossa. Muutenkin koin oloni normaaliksi.

Minipillereiden aikaan halut oli ehkä hitusen normaalimmat, mutta viiden viikon mittaiset kuukautiset veivät pikkusen halua jatkaa pillereiden syöntiä :D.

Harmittaa minuakin, koska minulla ei tee useammin mieli koska tiedän, että miehelläni tekee. Ja nautin seksistä. Asiat on nyt vaan näin. Kumin kanssa emme halua alkaa ähräämään joten seuraava vaihtoehto meillä on miehen sterilisaatio. Kuparikierukkaa en halua edes kokeilla, koska se ilmeisesti lisää vuodon määrää ja kipuja, joita minulla on jo ennestäänkin vaikka toisille jakaa.

Vierailija
5/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hormoneja oleminen olisi varmasti oikein kivaa. Olisinkohan silloin vähän vähemmän viulunkielikin? Tuntuu että olen koko ajan hirveän stressaantunut, ja hermot menee ihan olemattomistakin asioista.

Ainoa joka pelottaa on sitten että tulen vahingossa raskaaksi, kumi menee rikki tms. Meillä on kaksi lasta, ja enempää emme toivo. Tosin on kai se kumikin ihan suhteellisen varma kapistus. Kesällä tulee 3 vuotta täyteen kierukan kanssa.

Vierailija
6/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku olisen kanssa hankalaa, mutta nyt vuodot ovat tasaantuneet ja kipuja ei ole.

Hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle millään lailla, ap:n kuvaamanlaiset oireet ovat sietämättömiä. On ihanaa tuntea oma kiertonsa, vaikka se vaikuttaa mielialoihinkin. Oviksen aikaan seksissä on ihan ainutlaatuinen ooh-efekti, sitten tuleepieni notkahdus ja ennen menkkoja tekee mieli rietasta seksiä. Miinuspuolena on se, että PMS on pitkä ja kamala, mutta toisaalta olo on horonaalisen ehkäisyn kanssa koko ajan sellainen.

Vierailija
7/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut nyt 3 vuotta. sitä ennen ehkäisynä oli kondomi.

mulla on eniten haluja kuukautisten aikaan?! nytkin vaikka on kierukka, niin silloin himottaa ihan sikana! Onneksi on vähemmän vuotaoa ja mies joa snoit ettei veri haittaa....

Vierailija
8/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten vissiin yksin jumissa ongelmani kanssa. :/