Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinuiksi tosi pienten rintojen kanssa..?

Vierailija
15.11.2005 |

Ennen lapsia A-kuppi. Pienet mutta täyteläiset tisut.

Nyt kahden lapsen jälkeen AA-kuppi ja rinnat ovat siis tosi pienet. Ovat edelleen olemassa, mutta en ole seksualisuuteeni ja naisellisuuteeni enää tyytyväinen. Rinnat tuntuvat ja näyttävät liian pieniltä. Mitä tehdä? Silikoneja hakemaan? (tuntuu tosi vieraalta ajatukselta...) Kasvatanko tukan pitkäksi, jotta tulee lisää naisellisuutta!? Onneksi olen muutenkin hentoinen ja hoikka, mutta kyllä silti olisi mukava tarjota miehelle jotakin puristeltavaa :=/

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei kyllä voi kuin ihmetellä, millä ihmeen perusteilla ihmiset ovat puolisonsa valinneet! Usein kuvitellaan mm. että toista pystyy muuttamaan tai että toinen muuttuu sitten kun lapsia tms.

Eli jos se rintojen/elimen koko nyt jollekin niin niin tärkeä asia on, niin kannattaa varmaan sitten valita sen suhteen mieluinen kumppani. Ettei tarvitse sitten sen toisenkin ihmisen elämää pilata valituksellaan.

Vierailija
22/37 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun kaiken jos se toinen osapuoli on päällisin puolin tyydyttävä??? !!! ???

(hyvät tissit tai perä, iso kulli yms. ) ja muutkin asiat sen alku ihastuksen jälkeen synkkaa niin eikun naimisiin tuli mitä tuli. Loppu on vain jälkipuintia!!!

Vasta vanhana tai siis tosi vanhana tietää menikö oikein!!!

Jos ei mennyt niin... mitä sitten täähän on vain elämää, eletää sitten toisessa elämässä toisin jos muistetaan...

Ja hei muistakaa eläkää täysillä naatiskellen, me ehkä ollaan täällä vain kerran...

Viis siitä minkä kokonen on tai minkä muotonen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pieni ja siro nainen on sitten syötävän kaunis

minä suorastaan sulaisin tuollaisen syliin

http://www.amateurspleasure.com/cuteamateurs-515-samantha/hornyamateurs…

Vierailija
24/37 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa kaunis vartaloinen nainen

oispa ......

-mici-

Vierailija
25/37 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää pahvi, ne on fantasioita. Olisko noita yhdestäkään lapselle äidiksi / sopan keittäjäsi???

kaikki Me jostain unelmoidaan ja varsinkin siitä mitä ei voi saada...

kyllä kiree hyvä on mutta väljä on joutusampi, sano vanha seppä

T: Vanha Seppä

Vierailija
26/37 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat rinnat ovat ne, mitä mies voi kotona käpälöidä.

M42

Vierailija
27/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää nyt 38, lapsia 3. Ja mikä parasta - ne on edelleen terhakkaasti pystyssä! Toisin kuin joillakin ystävilläni. En vaihtaisi isoihin. Ja push upeilla olen jopa saanut miehiä " kiinni" vilkuilusta paidan kauluksen sisään.

Ja vielä tuosta maailmansotien, nälänhädän, syöpien ym. huolehtimisesta. Niistä pitääkin olla huolissaan, toki. Mutta ikinä mikään muu maailman murhe ei saa estää ihmistä myös murehtimasta niitä omia juttujaan. Siihen meillä jokaisella on oikeus. Vaikka se murhe olisi kuinka pieni kaikkien muiden mielestä.

Vierailija
29/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä suurennuta rintojasi

varmasti susakin puristeltavaa ja jos ei iehellesi kelpaa niin ...

-mici-

Vierailija
30/37 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUH MITKÄ NÄNNIT!!

noi kun saisi suuhun ja miten kauniin ruskea iho

mmmmmmmmmmmmmmm

Vierailija
31/37 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet rinnat ja väljä pillu?? Sitä paitsi, kyllä pienetkin alkaa roikkumaan, sen verran kun vaan voivat.

Vierailija
32/37 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi yks mies että pienirintaisemmat ovat tiukempi pilluisempia kuin isotissiset..? mun kohdalla on näin, kommentteja?

Vierailija
33/37 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUN kohdalla on niin, että pienirintaisempi on tyhmempi kuin perunanuija. ja mitäpä nyt ei mies sanois...?

Vierailija:

sanoi yks mies että pienirintaisemmat ovat tiukempi pilluisempia kuin isotissiset..? mun kohdalla on näin, kommentteja?

Vierailija
34/37 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani suureni sentään B:hen asti : ) Joka tapauksessa nuorempana en edes ajatellut minulla olevan koko rintoja, koska luulin kaikkien miesten pitävän vain suurista rinnoista. Kuitenkin ne miehet (tosin niitä ei ole mitenkään suuri joukko) joiden kanssa olen ollut ovat joko olleet enemmän kiinnostuneita peffastani tai sitten olleet suorastaan ihastuneita rintoihini. Ex-mieheni sai minutkin huomaamaan, että minulla on rinnat. Nyt neljääkymppiä lähestyessäni olen ollut melkein tyytyväinen " varustukseeni" : eivät tosiaan näytä ikäiseni synnyttäneen naisen rinnoilta. Ja kuten joku muukin tuossa aiemmin totesi, myös minä olen huomannut miesten katseen kaula-aukossani - ja se hämmästyttää. Toisaalta pieni etumus antaa mahdollisuuden käyttää laajaa kaula-aukkoa ilman, että näyttää rivolta. Ja tällä kommentilla ei ole tarkoitus kritisoida suuret rinnat omaavia, vaan tarkoitin sitä, että kun mitään ei minulla varsinaisesti välttämättä näy...

Vierailija
35/37 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat itsellesi miehen joka palvoo pieniä rintoja

niin samalla sinunkin itsetuntosi kohenee

-mici-

Vierailija
36/37 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ollessani suureni sentään B:hen asti : ) Joka tapauksessa nuorempana en edes ajatellut minulla olevan koko rintoja, koska luulin kaikkien miesten pitävän vain suurista rinnoista. Kuitenkin ne miehet (tosin niitä ei ole mitenkään suuri joukko) joiden kanssa olen ollut ovat joko olleet enemmän kiinnostuneita peffastani tai sitten olleet suorastaan ihastuneita rintoihini. Ex-mieheni sai minutkin huomaamaan, että minulla on rinnat. Nyt neljääkymppiä lähestyessäni olen ollut melkein tyytyväinen " varustukseeni" : eivät tosiaan näytä ikäiseni synnyttäneen naisen rinnoilta. Ja kuten joku muukin tuossa aiemmin totesi, myös minä olen huomannut miesten katseen kaula-aukossani - ja se hämmästyttää. Toisaalta pieni etumus antaa mahdollisuuden käyttää laajaa kaula-aukkoa ilman, että näyttää rivolta. Ja tällä kommentilla ei ole tarkoitus kritisoida suuret rinnat omaavia, vaan tarkoitin sitä, että kun mitään ei minulla varsinaisesti välttämättä näy...

Vierailija
37/37 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin joskus kun olin varmaan 15- tai 16-vuotias joku aikuinen vieras mies sanoi tosi rumasti pienistä rinnoistani - muiden kuullen. En koskaan unohda sitä nöyryytystä, vaikka pienet rinnat eivät minua enää haittaakaan.