Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän peilissä paljon kauniimmalta kuin valokuvassa,

Vierailija
17.02.2012 |

kumpi on lähempänä muiden näkemää totuutta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvassa näet kasvosi flipattuna toisin päin. Aivosi eivät ole tottuneet siihen, joten näytät mielestäsi rumalta. Ystäväsi näkevät sinut vain sinuna, mutta peilin kautta sinut nähdessään he saattavat nähdä oudon ilmestyksen, koska heidän aivonsa eivät taasen ole tottuneet siihen flipattuun näkymään. 

Minulla on epäsymmetriset kasvot ja tyttöystäväni ovat kommentoineet, kuinka oudolta näytän peilissä. Vihaan myös valokuvia itsestäni. Peilissä olen kyllä helvetin komea.

Vierailija
22/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katoin kuvia miesystävästä ja hän näyttää niissä kaljulta nelikymppiseltä, vaikka hänellä on ikää 33 vuotta ja ihan normaali hiusraja. Eilen taas kun olin laittautunut hän halusi ottaa minusta kuvan ja myönsi suoraan, että yksikään ei onnistunut. Mies totesi sen, että olemme luonnossa paljon kauniimpia kuin kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monenlaisia peilejä. Yhdessä näytän persjalkaiselta menninkäiseltä, toisessa hoikalta ja viehättävältä jne. Peileissä on eroja. Mistä ne erot johtuvat?

Vierailija
24/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän kuvissa kamalalta, koska nenä näyttää kohtuuttoman suurelta. Luonnossa kuitenkin ok, ja pidän itseäni kauniina ja moni muukin on kehunut ulkonäköäni. Kuvissa epäonnistun silti lähes aina, näytän jotenkin rähjäiseltä ja olemattomalta. Myös kulmani (luonnostaan tummat) haalenevat kuvissa olemattomiin ja meikinhäivätkin häviävät, en ymmärrä.

Lähikuvissa yleensä nenä näkyy suurena, koska kameroissa on perusasetuksena lievä laajakulma. Kasvokuva kannattaa ottaa öievällä telellä hieman kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi