Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun anoppi tarjoaa makeita herkkuja kylässä vain lapsille.

Vierailija
17.02.2012 |

Ei aikuisen suukaan tuohesta ole ja saattais aikuisellekin maistua jätksi, letut, yms. herkut.

Ärsyttävä pihtarianoppi, joka ei edes kysy haluaisiko aikuisetkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen suukaan tuohesta ole ja saattais aikuisellekin maistua jätksi, letut, yms. herkut.

Ärsyttävä pihtarianoppi, joka ei edes kysy haluaisiko aikuisetkin.

siksi se ei tarjoa sule. plösö.

Vierailija
2/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole läskejä. Edes light-colaa anoppi ei ymmärrä aikuisille laittaa tarjolla, laittaa vaan tylsästi maitoa tai vissyvettä.

Lapsille kyllä juottaa kaikki sokeriliemetkin marjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti toi aina käydessään suklaapötköt vain lapsilleni. Minä tein selväksi, että talossa on kyllä yksi, joka ilostuisi suklaapötköistä paljon enemmän kuin lapset. Seuraavalla kerralla tuli yksi patukka enemmän. Oikeutta aikuisille naisille!

Vierailija
4/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopas muori minulle ja Jormallekin jädet !

Vierailija
5/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat saa lahjat minulta kuten ennenkin.

Vierailija
6/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aikuisista ei välitä makeasta ja he usein kuvittelevat, ettei kukaan aikuinen siitä tykkää. Sinun harmistustasi voi olla vaikea huomata tai ymmärtää, jos ei itsellä ei ole lapsuuden jälkeen tehnyt lainkaan mieli makeita herkkuja.

Terveisin toinen sokerihiiri

Vierailija
7/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse voi sietää lainkaan mitään makeaa. Olin varannut lapsenlasten mahdollisia yllätysvierailuja varten kaappiin suklaapatukoita. Toisen perhe sitten käväisikin, ja yritin sanoa että laitanko voileipiä kahvin kanssa. No, ei kelvannut, joten tarjoilin koko perhelle sitten niitä suffeleita ;) Tällaisia me ihmiset vaan olemme, ja kaikille vaan se makea ei todellakaan maistu.

Vierailija
8/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niiden tarjoiluiden takia sinne mennä. Tietenkin kahvit juo mielellään, jos sitä tarjotaan.

Oma kokemukseni kuitenkin on, että sitä makeaa siellä nimenomaan tuputetaan. Kakkua, pullaa tai keksejä. Täälläkin oikein kysellään makeiden leivonnaisten reseptejä. Sitten kysytään, että mikä on kun ei maistu.

Nooh, itse juon mielellään sen tavanomaisen mustan kahvini, ei tarvitse mua varten maitoa ja sokeria alkaa varaamaan. En mene kylään syödäkseni, mutta jos jotain halutaan tarjota niin vois kysyä että otatko mieluummin kakkua vai leipäpalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi