Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!!! Menkat 6pv myöhässä!!

Vierailija
17.02.2012 |

Mulla on mirena ja menkat ollut tähän asti säännölliset, mutta nyt ne on 6 päivää myöhässä. Lämpö ollut 2 viikkoa 37,1c, mikä ei ole minulle normaali lämpö. Menkkamaisia alavatsakipuja ollut 2 viikkoa, mutta ne ei vaan ala. Tänään tuli tippa verta alkkareihin ja siinä se. Vitsit että pelottaa jos olen raskaana. :( Kertokaa nyt että panikoin aivan turhaan!!! Tän lisäks mua paleltaa koko ajan ja erityisesti iltaisin se on ihan järjetöntä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut testiä. Tänään ollut menkkamaisia kipuja ja vähän tuli verta paperiin pyyhittäessä. Kohdussa tuntuu vihlaisuja. Eiköhän ne menkat joskus ala? Jos huomiseen mennessä ei näy niin menen ostamaan sen testin. Tulen sitten kertomaan mitä näytti.

Vierailija
2/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee testi, sillähän se selviää. Mitä enemmän asiasta stressaat, sitä suuremmalla varmuudella ne menkat EI ala, vaikka et oiskaan raskaana.

Mitä enemmän stressaa ja etsii kropastaan raskauden merkkejä, sitä todennäköisemmin menkat pysyy poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odottelin kuukautisia kun oli ihan vastaavia vatsakipua kuin menkkojen aikaan, mutta olinkin raskaana. Kestihän ne vatsakivutkin sitten tavallisen 3-4 päivän sijaan varmaan kuukauden, jipii!

Vierailija
4/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut testiä. Tänään ollut menkkamaisia kipuja ja vähän tuli verta paperiin pyyhittäessä. Kohdussa tuntuu vihlaisuja. Eiköhän ne menkat joskus ala? Jos huomiseen mennessä ei näy niin menen ostamaan sen testin. Tulen sitten kertomaan mitä näytti.

jäänyt ihan ilman syytä menkat väliin. Näin kävi muutaman kerran (ei ollut perättäiset kuukautiset). Lääkäri totesi, että niin voi vain joskus käydä.

Muistan, että olivihlaisuja alavatsassa jne. mutta menkkoja ei näkynyt eikä kuulunut ja raskaustetesti näytti negaa.

Vierailija
5/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee testi, sillähän se selviää. Mitä enemmän asiasta stressaat, sitä suuremmalla varmuudella ne menkat EI ala, vaikka et oiskaan raskaana.

Vierailija
6/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valeraskausoireita kokeneena (haaveissa todellakin) voin kertoa, että nuo "oireet" voivat olla mitä vaan. Mulla ei ole esim. rintakipua menkoissa, mutta ans olla kun kerran sitten olikin, just kun menkkojen piti alkaa... No, siinä kierrossa nyt sitten sattui olemaan rinnat kipeänä, normi menkat tuli...

Kaikenlaisia "kiinnittymisvuotoja" olen myös ollut bongaavinani, kun pitäisi alkaa vuoto ja tuleekin vain tippa. No kyllähän ne hanat sitten aukesi.

Yks kuuma vinkki ois hakea raskaustesti, niin ei tarvi jännätä.

Vierailija
7/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea alkaa näin netin kautta spekuloimaan oletko raskaana vai et. Yksinkertaisesti voi olla, että menkat ovat vaan syystä tai toisesta myöhässä. Tai niin kuin oireet viittaavat, saatat olla myös raskaana.

Eli kipin kapin apteekkiin, turhaan elät epätiedossa, kun voit saada selvyyden asiaan helposti! Tsemppiä ap sinulle, oli raskaustestin tulos mikä hyvänsä =)

Vierailija
8/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti 1,5 vuotta vuodot kokonaan poissa, mutta nyt on parin viime kuukauden aikana alkanut olemaan outoja tuntemuksia. Ajoittain on epämääräisiä kipuja ja tiputteluvuotoa. Lämpöilyä on myös ollut, mutta sen olen pistänyt flunssan piikkiin vaikkei kunnon flunssaa olekaan ollut. Testiä en jaksa tehdä, koska en kuitenkaan jaksa uskoa olevani raskaana.

Vierailija
9/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan voi tietää oletko raskaana vai et, periaatteessa jos olet harrastanut seksiä, se mahdollisuus aina on että olet raskaana.

Mulla raudan maku suussa ja palelu oli ekat raskaus oireet.

Tuuhan sitten kertomaan miten kävi :)

Vierailija
10/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkastat onko se paikallaan?

Näinhän teet aina vuotojen jälkeen muutenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi