Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, valehtelusta.

Vierailija
17.02.2012 |

Mies on joskus valehdellut minulle pahastikin ja nyt olen varpaillani pienistäkin valheista. Tähdennettäkööt, että nämä valheet eivät liity mitenkään muihin naisiin, rahaan, alkoholiin (eli mies ei ole pettäjä, uhkapeluri tai juoppo).

Vähän aikaa on mennyt niin että en ajattele ollenkaan, että mies valehtelee. Mutta eilen se minusta sanoi, että yksityinen lääkäri oli käskenyt tuoda hänelle kirjallisena kunnallisen puolen verikokoeiden tulokset. Minä en silloin uskonut häntä, mutta en uskaltanut alkaa inttämään. Myöhemmin ajattelin "narauttaa" hänet valheesta. Sitten hän ei omasta mielestään ollut edes sellaista sanonut. Ja nyt en itsekään muista sanoko vai ei (tietenkin tässä tulee epävarmaksi).

Toinen valhe oli se, että sanoi äidilleen, että meillä on alennuskupongit eräseen juttuun (eli halusi asian kuulostavan äitinsä korviin halvemmalta...toisaalta ihan ymmärrettävistä syistä, mutta toisaalta ajattelen, että mitä hittoo se äidillensä on meidän raha-asioista tilivelvollinen). Alennusta me kyllä saadaan, mutta toisella tavalla kuin kupongeilla.. Hän puolustautui "miten muuten hän olisi sen sanonut".

Mitä mieltä noista? Haittaisko teitä "tuollainen asioiden käsittely" ja onko teidän mielestä "mitättömiä" valheita (jos tuo lääkärihomma nyt edes sellainen oli...eli sanoko mies vai ei, vai sanoiko vahingossa...ainakin suuttui kun yritin asiasta keskustella..mutta ehkä liian monta kertaa menin tenttaamaan).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli valehdellut tuttavallemme että minulla on korkea kuume, vaikka olen muuten vaan kipeä. En ymmärrä miksi. Harkitsisko kukaan muu noiden takia eroa?

Vierailija
22/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli valehdellut tuttavallemme että minulla on korkea kuume, vaikka olen muuten vaan kipeä. En ymmärrä miksi. Harkitsisko kukaan muu noiden takia eroa?

Sori, en vain ymmärrä sua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en vain ymmärrä sua??

valehdella? ap

Vierailija
24/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollainen kumppani. Ei siis valehdellut isoista asioista, mutta pienissä oli kokoajan vaihtelua. Meinasin menettää oman järkeni niin paljon realiteettien vaihtelu vaivasi minua. Olen onnellinen, etten jäänyt rakentamaan yhteistä tulevaisuuutta ja tiedän myös nyt, että toisenlaistakin kommunikaatiota voi olla.

Vierailija
25/25 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollainen kumppani. Ei siis valehdellut isoista asioista, mutta pienissä oli kokoajan vaihtelua. Meinasin menettää oman järkeni niin paljon realiteettien vaihtelu vaivasi minua. Olen onnellinen, etten jäänyt rakentamaan yhteistä tulevaisuuutta ja tiedän myös nyt, että toisenlaistakin kommunikaatiota voi olla.

koko ajan valehtele. Ja joo, on tullut jo rakennettua jonkun verran tuon kanssa, että en tiedä onko tuo erokaan niin ratkaisu.