itku tuli kun aamulla avasin oven
tota valkosta paskaa satanut taas noin paljon
eilen koko pihan kolasin, miehellä selkä kipeä ja ajattelin että ilahdutan ja hän saa levätä... ja ihan turhaa, tilalle tullut kolme kertaa enemmän... meillä vielä iso alue mitä pidetään auki kun pitää olla autolla kulku pihan perälle :(
Kommentit (103)
... Että näin viattomasta aloituksesta tuli näin valtava negatiivisuuden ja mitätöinnin keskustelu. Mitä te ihmiset oikein tällaisia kommentoitte? Noloa on kyllä! Tsemppiä ap:lle!
anteeksi ihan vitusti että märisin
onhan se yleinen mielipide ihan joka puolella että ihanaa kun taas saatiin lunta, voi että, työpaikkojen kahvihuoneissa laajalti hypitään riemusta kun katsellaan ikkunasta, minä se yksin olen se perverssi, laiska ja omituinen kääkkä joka en millään viitsisi enkä osaa suhtautua positiivisesti
ap
on sulla taas niiiiiin vaikeaa kun on siitepölyä, ja kesällä on kuuma ja syksyllä pimeää ja masentaa...
Joo, ei sun ja kaltaistesi märinöitä jaksa kuunnella.
en mä nyt ihan näin paljoa itkenyt ja valittanut kuin tämä ketju antaa ymmärtää..... tyhmäkään en ole :) ja lumilinkojuttu on jo pariin otteeseen tässä käsitelty miksei muuten sais itkeä ja valittaa? edes sen verran, että kirjoittaa ventovieraille nettiin että voi vee kun veetuttaa? mulle se ainakin antaa vaan lisää sisua, sitä mä tarvin kun noi voimat ei aina riitä ap
Kannattaisi ehkä miettiä, mistä valittaa, sillä jos valittaa omaa aivotoiminnan suppeuttaan ja laiskuuttaan hoitaa asioita ajoissa, niin ei välttämättä saa kannustavia hurraa-huutoja ja aaltoja osakseen.
mulla on niin helppo elämä ettei oo muuta valitettavaa ;)
ja piru vie oli pakko painaa duunia tässä välissä, mut täällä ollaan taas! :)
ja ei sillä pihalla mikään elimellinen hätä ole, mutta se nyt vaan tarvii pitää sellaisena että autolla pääsee ajelemaan sinne ja tänne
miten mä muuten valitin laiskuuttani hoitaa asioita ajoissa? olisiko mun pitänyt katsoa kristallipallon helmikuun alussa ja havaita että ei perskeles, miehelle on tulossa selkävaiva, nyt aurausmiesten puhelinnumerot esille ja äkkiä.....
ap
[
on sulla taas niiiiiin vaikeaa kun on siitepölyä, ja kesällä on kuuma ja syksyllä pimeää ja masentaa...Joo, ei sun ja kaltaistesi märinöitä jaksa kuunnella.
että siitepölyallergiakin mulla on, mut se on vanhemmiten helpottanut, joten en mä siitä märise
ja masentua mä en oo vielä ymmärtänyt, vaikka varmaan syitä oliskin, enemmän kuin olen itse huomannutkaan, mut onneks te luetteloitte niitä
voisin muuten jonkun tilaston vetasta tästä ketjusta että kummat on märisseet enemmän, vastaajat vai minä ;)
ap
voisin muuten jonkun tilaston vetasta tästä ketjusta että kummat on märisseet enemmän, vastaajat vai minä ;)
ap
nyt tuli ihan isku vasten kasvoja: mies soitti ja ilmotti että älä vaan rupee tappaan ittees sen pihan takia, hänen selkänsä on sen verran parempi että aikoo ite kolata sen...
no, mikäs tässä ny on :D kyllä mä apuun menen mutta hieno homma, ja toivotaan että se selkäkin nyt sit kestää...
mut hei, perjantai, mä aion tehdä pitsaa ja laskiaispullaa ja kohta lähden kotiin päin viettään viikonloppua.... ah, oikein hyvää viikonloppua kaikille teille söpösille ja rupusille vastaajille, valoa kohti, sanos hieno åhlgreenkin... :*
ap
nyt tuli ihan isku vasten kasvoja: mies soitti ja ilmotti että älä vaan rupee tappaan ittees sen pihan takia, hänen selkänsä on sen verran parempi että aikoo ite kolata sen...
no, mikäs tässä ny on :D kyllä mä apuun menen mutta hieno homma, ja toivotaan että se selkäkin nyt sit kestää...
mut hei, perjantai, mä aion tehdä pitsaa ja laskiaispullaa ja kohta lähden kotiin päin viettään viikonloppua.... ah, oikein hyvää viikonloppua kaikille teille söpösille ja rupusille vastaajille, valoa kohti, sanos hieno åhlgreenkin... :*
ap
Itse tunnen yhden ihmisen joka kolaa lumia ja voi että on ärsyttävä ihminen! Hän ei myöskään kohtele koiraa oikein, ei vie tarpeeksi usein ulos. Nyttemmin koira on kuollut, taisi olla tiistai. Kerran kolaajanainen laittoi tyttärelleen mekon, josta ei sen enempää. Mahtaako AP olla yhtä poikkeava, mene ja tiedä.
Nam *haaveilee laskiaispullista*
mulla ei oo koiraa kun mulla on se astma :/
enkä mä oo yhtään ärsyttäväkään, mä olen kauheen pidetty ja lutunen ihminen, mut mulla vaan meni hermo aamulla ja kun en viittiny märistä miehelle enkä työkavereille niin te satunnaiset lukijarukat jouduitte nyt sit virtuaalikärsijöiksi
tiistait on kyllä kauheen törkeitä päiviä, mä kolasin tiistaina ja jos olis koira tullut eteen niin alle ois kyllä jääny!
mut mä voin kolata tänään mekko päällä, niin tasottuu sekin tuska sulta
ap
ja ei sillä pihalla mikään elimellinen hätä ole, mutta se nyt vaan tarvii pitää sellaisena että autolla pääsee ajelemaan sinne ja tänne
miten mä muuten valitin laiskuuttani hoitaa asioita ajoissa? olisiko mun pitänyt katsoa kristallipallon helmikuun alussa ja havaita että ei perskeles, miehelle on tulossa selkävaiva, nyt aurausmiesten puhelinnumerot esille ja äkkiä.....
ap
Kristallipallosta nyt niin tiiä sen miehen selkää ajatellen, mutta eikö järki sanonut että "helmikuussa saattaa olla lunta? Mitäpä jos tilaisin tälleen monivaivaisena, aurauspalvelun, koska automme eivät kulje 20 cm korkeissa nietoksissa"?
mä mikään monivaivainen ole, en mä anna jonkun astman ja läpän itteäni invalidisoida jos ei lääkäri kerran ole käskeny
mua ny vaan vitutti että lunta oli satanut kuus metriä just kun olin valmistautunut näkemään kätteni jäljet, puhtaaks auratun pihan ja sipsuttamaan autolleni lumettomin varpain
sellasta, elämää
ap
on hyvää ulkoliikuntaa, jota olen nyt viikon sisällä tehnyt neljä kertaa, menee pari tuntia joka kerta, on jalkakäytävä, kuuden auton parkkipaikka sekä leveä ajoväylä pihan perälle plus sitten kaikki portaat ja talon edukset
yleensähän palstamammojen taloissa ei ole töitä sen enempää kuin kerrostaloissakaan
meil on näiden lumitöiden ja ruohonleikkuun lisäks kyllä kuopsutusta, leikkaamista, siistimistä, kaivelua, hiekoitusta, haravointia, lakaisua, maalaamista, tuunaamista, putsausta, lannoitusta, kitkemistä, istutusta ym. sopiviksi katsottavia verbejä
vartokaas vaan kun tulee syyskuu taas niin voin muutaman sanan veistellä maahan tippuvista omenoista
ja tämä siis vaan pihalla, sisällä on remontti! agh!
ap
sen verran että mää rakastan näitä kuopsutuksia :)
en vaihtais sitä pirttiä ja pihaa mihinkään helppoon asumiseen, en ikimaailmassa
pirulauta, työaikaa vielä vartti!
ap
Tyyppi on sydänvikainen ja mies selkävikainen ja pakko asua isolla tontilla omakotitalossa Suomessa. Aika yllättävää, että lumitöitä tulee talvisin. Elämässä on asioita, joihin voi helposti vaikuttaa. Ei sitten tarvitse märistä.
vittu mitä uusavuttomuuttaa
Kertoo taas aika paljon mitä roskaväkeä ihmiset nykään kun ei edes kola pysy kädessä selän kipeytymättä
vittu mitä lukutaidottomuuttaa :D
huomenta vaan, hengissä ollaan!
t. sydänvikainen ap :) :)
Meillä pitäisi käydä huoltoyhtiön auraamassa pihaa, mutta eivät käy. Siellä on eilen talkoo porukalla tehty lumitöitä ja työnnetty autoja. Nyt ei paljon paremmalta näytä. :( Ja ei se kolaaminenkaan ole herkkua, kun ei naisihmisenä jaksa noita lumia kolalla nostella kovin ylös. Kaffet nassuun ja lumitöihin.
tsemppiä sinnekin, eilen tuli taas aika lailla mutta onneksi olin henkisesti valmistautunut tällä kertaa :)
jospa tää jo kohta loppuis ja tulis kevät...
ap
Kannattaisi ehkä miettiä, mistä valittaa, sillä jos valittaa omaa aivotoiminnan suppeuttaan ja laiskuuttaan hoitaa asioita ajoissa, niin ei välttämättä saa kannustavia hurraa-huutoja ja aaltoja osakseen.