Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIehen käsitys hyvästä elämästä: käydään töissä, katsotaan tv:tä ja säästetään eläkeikää varten.

Vierailija
16.02.2012 |

Ahdistaa. Miehen ajatus hyvästä elämästä oli jo seurusteluaikana koitua suhteemme tuhoksi, koska en ymmärtänyt, että esim. joku tv-ohjelma voi estää uloslähtemisen. Olin kuitenkin monta vuotta tyytyväinen elämäämme lasten ollessa pieniä. Sain olla kotona ja mies kävi töissä. Ei niin haitannut, vaikka hän illat makasi sohvalla.

NYt olen palannut töihin ja ahdistaa. Oli minulla sitten pitkä työpäivä tai lyhyt, ilta on aina samanlainen. Mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. Minä olen keittiössä lasten kanssa. MInusta elämässä pitäisi olla sisältöä. Miehen mielestä esim matkustelu on turhaa. Säästää mieluummin eläkevakuutukseen ja sitten eläkkeellä kuulemma muutetaan Espanjaan. Olenkohan enää edes hengissä silloin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on naimisissa tietokoneen kanssa. Itse sitten katselen telkkaria siinä vieressä. Joskus kylmästi laitan molemmat kiinni ja totean että nyt vietetään vähän parisuhdeaikaa :D Toimii!

Kohta meille syntyy esikoinen, saas nähä kuinka silloin käy.

Toisaalta teidän tilanteessa miehen ajatus Espanjaan muuttamisesta on aivan ihana :) Mitä mies sanoo jos mainitset et liha liikkumaan nyt, lähdetään lasten kanssa ulos? :)

Vierailija
2/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maimisissa vastaavan nörtin kanssa ja meillä on kaksi lasta. Edelleen tietokone menee ohi muun eli osallistuminen arkeen ja lastenhoitoon on vähäistä. Vaadi sinä mieheltäsi läsnäoloa ja osallistumista heti ensimmäisestä lapsesta sillä meillä tilanne toisen lapsen myötä kärjistyi pahasti. Voihan olla että oma miehesi on fiksumpi kuin omani ja tottakai toivon kohdallesi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä sujuu siis kotihommat hienosti yhdessä ja mies laittaa parempaa ruokaakin kuin minä, mutta sitten illalla mies lysähtää koneelle... toki minäkin koneella aikaani vietän, varsinkin nyt äitiyslomalla.

Asiasta olen kyllä maininnut että kun lapsi syntyy miehen on turha olettaa että täällä paikat on tiptop kun tulee töistä... toki on jos kerkeen ja jaksan, mutta vauva siinä tulee varmaan pitkän aikaa oleman nro1. :) Mies vaan nauro et sitä hän vähän pelkääkin. Mutta sehän selviää kohta kuinka arki alkaa rullaamaan!

2