Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu laittamaan facebookkiin olevansa parisuhteessa, pitäisikö hälytyskellojen soida

Vierailija
15.02.2012 |

opiskelee toisella paikkakunnalla ja olemme olleet yhdessä jo liki 8vuotta. silti ei suostu laittamaan sinne, että on kanssani parisuhteessa. hänen mielestään se ei kuulu sinne. Minun mielestä kuuluu ja siksi epäilenkin nyt että siellä on joku kuka sitä ei saa nähdä. väittää että ei ole. mitä tehdä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu,mitä väliä sillä on?! Ei se facebook ole tosielämä saatana

Vierailija
2/37 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole parisuhdestatusta, mutta eipä ole tietoa ammatista, työpaikasta, koulusta tai asuinkunnastakaan eikä omaa miestä häiritse yhtään. Kaverit tietävät kyllä tilanteen ja muiden ei tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas taas on lapsellisia ihmisiä liikenteessä. Mä olen naimisissa eikä mulla lue statuksena mitään eikä muuten ole miehestä kuvaakaan saatikka lapsista.

Pitäiskö nyt jonkun hälytyskellot soida, mutta kenen? =)

Vierailija
4/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitoumuksia kertoo jo sen, ettei ole oikeasti missään parisuhteessa.

Vierailija
5/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran virallisesti seurustelette niin ei ole mitään järkevää syytä olla laittamatta sitä myös facebookkiin kun siellä kerran sellainen kohta on.

Mikä miehellä nyt siis on parisuhdestatuksena siellä?

Vierailija
6/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heilläkään lue parisuhteessa.

Heillä ei ole parisuhdestatuksia näkyvissä lainkaan...

Tää muija kyl aavistaa ja tietää meillä olevan sutinaa miehen kanssa,mutta... en tiedä miks näin,ettei ole parisuhteessa.

Vierailija
7/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo ja kahdeksan vuottakin on aika pitkä aika.. ap

Vierailija
8/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve ihminen ei lepertele nettiin omia henkilökohtaisia asioitaan. Lähinnä kummaksun niitä, joilla on tarve julistaa facebookissa esim. seurustelevansa.

Vierailija
9/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelee toisella paikkakunnalla ja olemme olleet yhdessä jo liki 8vuotta. silti ei suostu laittamaan sinne, että on kanssani parisuhteessa. hänen mielestään se ei kuulu sinne. Minun mielestä kuuluu ja siksi epäilenkin nyt että siellä on joku kuka sitä ei saa nähdä. väittää että ei ole. mitä tehdä?

Vierailija
10/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla monen naisen mies,kuten mulla oli...

Vierailija
11/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en näe tossa facebookin parisuhteen tilasta (siis onko sellaisessa vai ei) mitään kummallista. Kyllähän cv:ssäkin mainitaan onko esim. naimisissa. Miksi se on salaisuus?

Suurimmalle osalle maailman ihmisistä fb on tapa pysyä yhteydessä ystävien ja tuttavien, ei liiketuttujen kanssa. Siksi sinne kuuluu myös se parisuhdestatus.

Ap, ottaisin hatkat jos ei sun pyytämisestä huolimatta laita.

Vierailija
12/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen seurustellut mieheni kanssa yli kahdeksan vuotta, meillä on yhteinen lapsikin eikä mun statuksessa lue mitään. Ihan siitä syystä, että pidän hlökohtaisen informaation minimissä, jotta kukaan ei voi sitä väärinkäyttää... Eiköhän ne muut merkit suhteessa kerro, kuinka tosissaan on, en kovin paljon fb-merkinnöistä päättelisi :-).

Vierailija
13/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelet häntä sopivassa saumassa vaikka syntymä,- tai nimipäivän johdosta nimimerkillä avovaimosi tms. ja pakollinen sydän mukaan viestiin. :D

Kysymys kuuluu, miksi hänen pitäisi laittaa esiin mitään itsestään, kun sinäkin voit omalta osaltasi tehdä sellaisen jutun kuin parisuhteessa olemisen siellä selväksi kaikille jos haluat? Eihän se käytännössä vaadi sinulta kuin yhden viestin lähettämistä sinne. Miksi muuten ylipäätään epäilet häntä?

Vierailija
14/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut erittäin hyvässä etäsuhteessa viisi vuotta ja kumpikaan meistä ei ole laittanut facebookiin tuohon statukseen mitään, itseasiassa se on piilotettu. Ei ole tärkeätä, olemme aikuisia,

Vierailija
15/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monella oli hellu kauempana. Lähes kaikki pistivät ranttaliksi ja pettivät hellujaan. Jopa nekin, joista ei ikinä olisi uskonut. Mutta oli ihan julkista tietoa, jos joku seurusteli, mutta ei se sivusuhteita hidastellut.

Eli ihan sama onko se fasessa vai ei, jos haluaa opiskelupaikkakunnalla pitää toista hellua, senkun pitää.

Vierailija
16/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 10v eikä kummallakaan lue mitään parisuhde-statuksia..mitä väliä oikeesti?

Vierailija
17/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin intiiminä asiana, ettei halua sitä ystäviensä ja tuttaviensa tietoon.

Mitä haittaa sen näkymisestä on ja kenelle? Kuka sitä voi väärinkäyttää ja miten?

Mutta ei tämä toki niin mustavalkoista ole. Paljon kertoo se, löytyykö perustelut asialle lonkalta jos niitä kysyy, miten suhtautuu kysymyksiin, kuinka ehdoton on. Ja miten parisuhteella muuten menee.

Vierailija
18/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on facebook?

Vierailija
19/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tossa jotain outoa saattaa olla.

Tosin ei mullakaan lue siellä parisuhdestatusta, ei ole koskaan lukenut. Kun en muutenkaan sinne hirveästi mitään jaa. Mutta kyllä se VOISI lukea, siis jos nyt kumppani sen parisuhde"pyynnön" sinne laittaisi niin ei mulla mitään ongelmaa olisi sitä sinne laittaa.

Vierailija
20/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ystäväni ja tuttavani tietävät kyllä parisuhteestamme ilman että sen profiiliini erikseen kirjaan. Saatan statuksissani myös mainita jotakin mieheeni viittaavaa, mutta en halua niitä tietoja sinne yleisiin ihan vain varmuuden vuoksi. Erilaisia identiteettivarkauksia tapahtuu nykyaikana jatkuvasti eikä ole järkevää tarjoilla kauheasti tietoa itsestään. En nyt usko, että parisuhdemerkintä mikään olennainen riski olisi, mutta miksi mun pitäisi sinne sellaista merkitä? Minun oikea elämäni on kuitenkin muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän