Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aivan kauheat nimet!?

Vierailija
05.04.2012 |

Mulla on rakkaana harrastuksena keksiä ehkä/toivottavasti tuleville lapsille nimiä. :D

Eli pojalle:

Miska Joonas Eemeli?

Tytölle:

Henni Lumia Aurora?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus kaavaillu tuota Lumiaa etunimekskin, mutta en nyt välttämättä halua "raiskata" tyttöäni tuolla nimellä sen nokian herättämän kohun takia. Et en halua ainakaan pistää lapsen etunimeks sit "prostitoitu" :). Vaikka eihän tuo suomessa mitään semmoista meinaakkaan, eikä missään muuallakaan paitsi nyt siellä hiton espanjassa! En tiedä onko sit mun nimi kauheen erikoinen enää nykyisin ainakaan kun Minttu se on, mut ei kauhean monellakaan sitä tapaa kuten esim. Jennoja ja Tiinoja. Tuntui että pienenä sain toistaa etunimeni monta kertaa että muut tajusivat ja joskus myöskin häpesin sitä, niinpä kerran valehtelin nimeni vaan Jennaksi. Silloin olisin halunnut että etunimeni olisi mielummin ollut vaikka toinen nimeni eli Maria, mut tänä päivänä itse tykkään kyllä Mintusta enkä siitä luopuisi! :) mut en halua et sit jos etunimenä on joku erikoinen kuten Lumia, et lapsi kokis sen jotenkin vaikeaksi... Mut ei mulle kyllä Lumia Aurorasta tule lumiaura yhdistelmää mieleen vaan mulle tulee mieleen kaunis talvi pakkas aamu, nouseva aurinko ja kimalteleva lumihanki ;)

Vierailija
2/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet ,ei sun tarvi niitä täällä hyväksyttää,toiset tykkää uusista nimistä toiset vähän vanhemmista . Makuasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lumian eräs merkitys espanjankielessä on ilotyttö.

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Lumia sitten mitenkä yleisessä käytössä englannin kielessä vai onko siellä huora sanalle myös muita vastineita?

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön nimestä tulee äkkiä katsottuna Lumiaura..Lumia Aurora..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä