Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu laittamaan facebookkiin olevansa parisuhteessa, pitäisikö hälytyskellojen soida

Vierailija
15.02.2012 |

opiskelee toisella paikkakunnalla ja olemme olleet yhdessä jo liki 8vuotta. silti ei suostu laittamaan sinne, että on kanssani parisuhteessa. hänen mielestään se ei kuulu sinne. Minun mielestä kuuluu ja siksi epäilenkin nyt että siellä on joku kuka sitä ei saa nähdä. väittää että ei ole. mitä tehdä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en laita faceen olevani suhteessa. Mä olen niin siinä ja siinä, että jätänkö tuon miesystävän milloin hyvänsä, joten enpä haluais sitten sen suurempia statuksen vaihteluita siellä tehdä.

Enkä muutenkaan haluaisi maailmalle kuuluttaa olevani sen tyypin kanssa yhdessä. Häpeän joo..

Ja jos jotain parempaa tulis vastaan, niin parempi ettei näy mitään virityksiä siellä.

Vierailija
22/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei pitäisi olla tarvetta "virallistaa" suhdetta julkistamalla sitä sosiaalisessa mediassa. Ei pidä hälytyskellojen soida,paitsi ehkä miehellä jos tuollainen asia on ap:lle aihe parisuhdekriisiin -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulu laittaa. En minäkään halua laittaa sitä sinne.

Vierailija
24/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten mies muuten käyttää facebookia. Käykö siellä aktiivisesti, onko paljon toimintaa, kuvia, ystäviä, kommentteja jne., vai onko profiili hyvinkin hiljainen ja niukka kaikilta tiedoiltaan? Jos mies vetää muutenkin erittäin hillittyä FB-linjaa, voisi olla perusteltua, ettei parisuhdestatus ole näkyvissä. Sittenkin pidän outona, ettei 8 vuotta yhdessä ollut pari tunnustaudu FB:ssa pariksi.

Ystäväpiirissäni on yksi pariskunta, jolla ei pitkästä suhteesta huolimatta ole parisuhdestatuksia profiileissaan, ja tiedän syyn (toisella osapuolella on hyvin kompleksinen suhde parisuhteeseen ja sitoutumiseen). Minulla kyllä soisivat hälytyskellot lujaa, jos toinen ei pyynnöstäni huolimatta suostuisi laittamaan minua seurustelukumppanikseen FB:ssa.

Sitä en tiedä, mitä tehdä... Tuntuu jotenkin hassulta, jos noin pitkään seurustellut pari ei näytä FB:ssa olevan tekemisissä keskenään - eikö kumpikaan teistä koskaan ole ladannut feseen yhteisiä kuvianne tai viestitellyt seinällä tms.?

Hillitty FB-linja halukkaille suotakoon, mutta ei se, että kyseessä on suhteellisen tuore tulokas sosiaalisessa kentässämme tarkoita, etteikö tilanteen synnyttämä mielipaha olisi todellista!

Vierailija
25/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita periaatteistaan facebookiin mitäänntieyoa parisuhdestatuksestani, eikä siitä voi päätellä yhtään mitään. Kaikki eivät vaan halua fb:ssä tuollaisia kertoa. Itse en kerro siellä mitään yksityiselämääni liittyvää.

Vierailija
26/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme aikas todennäköisesti menossa pian kihloihin. =) Silloinkaan en laittaisi siitä mitään facebookkiin.

Vaikea sanoa miksi, mutta minulle parisuhteeni ja esim. kihloihin meno on henkilökohtainen asia, josta en halua kuulutella niille puolitutuille, joita facebookissa kuitenkin on paljon kaverilistalla. En halua ihmisten, jotka eivät oikeasti ole missään tekemisissä kanssani, tietävän mitä minulle kuuluu koska jaan elämäni julkisesti netissä. Ja suhteen alkuvaiheessa en todellakaan halunnut pistää mitään nettiin, koska en tiennyt kestääkö suhde enkä halunnut 'julkista eroa'.

Myös poikaystäväni kokee samoin, ja olemme oikein tyytyväisiä tähän ns. 'piilotteluun'. Kyllä kaikki tosielämän ystävät ja tutut kuitenkin tietävät missä mennään. Ja minä oikeastaan tykkään ajatuksesta, että joku vanha luokkakaveri kuvittelisi minun olevan joku epätoivoinen vanhapiika vain koska en facebookissa ole virallisesti parisuhteessa. :D Se julkisen imagon kiillotus facebookissa ärsyttää.

En vetäisi mitään johtopäätöksiä siitä, että mies ei haluaisi laittaa facebookkiin suhdestatusta, sillä hän saattaa kokea sen epämiellyttäväksi ns. viattomista syistä (kuten minä). Mutta siis, jos poikaystäväni pyytäisi ja se olisi hänelle tärkeää, kyllä minäkin voisin sen sinne hyvin laittaa. Se saattaa olla huono merkki, jos mies ehdoin tahdoin sen kummemmin perustelematta ei halua statustansa näkyviin.

Vierailija
27/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä mies halunnut laittaa parisuhteestaan mitään, ja lopulta hän jopa jättäytyi kokonaan pois FB:stä. Jos hänellä on sivusuhteita, ne eivät ole syynä näihin FB-ratkaisuihin. Syyt liittyvät hänen työhönsä: elämäni on turvallisempaa, kun kaikki hänen kontaktinsa eivät tiedä minua nimeltä ja ulkonäöltä.

Vierailija
28/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mullakaan mitään suhdestatusta, eikä lapsen kuvia - en kiellä kumpaakaan, päinvastoin, mut mulle fb on sellasta diibadaabaa ja verkostoitumista etten nää tarpeelliseks julkasta kaikkea. Ei pitäs mun mielestä vetää mitään johtopäätöksiä fb:n perusteella!

Vierailija
29/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut erittäin hyvässä etäsuhteessa viisi vuotta ja kumpikaan meistä ei ole laittanut facebookiin tuohon statukseen mitään, itseasiassa se on piilotettu. Ei ole tärkeätä, olemme aikuisia,

Vierailija
30/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen lukenut kaikkien kommentteja täällä. Ymmärrän että joillekin se on tärkeää joillekin ei, minulle se olisi tärkeää elämässäni on tapahtunut niin paljon pettämistä ja ym... Olen olut miehen kanssa yhdessä 1,5 vuota ja silti se ei päivityksiin laita että olimme yhdessä siellä ja siellä.. aina päivitys on et oli yksin joka paikassa. Sitten ei laita statukseen että minun kanssa parisuhteessa. Mitä tästä pitäs ajatella? onko hän mun kanssa oikeesti vai siksikö ei meistä puhu kun on joku toinen ja hän ei haluu että se ja minä tiedetään toisistamme ?

Vierailija
31/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme naimisissa, yhdessä olleet kymmenisen vuotta ja parisuhde tietoja ei kummallakaan ole missään somessa ikinä ollut. Tämä koska sillä ei ole mitään merkitystä kummallekkaan.

Vierailija
32/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin viehättää naisia kun kauhealla kiireellä pitää virallistaa ja julkistaa parisuhde? Onko se puhdasta mustasukkaisuutta kun täytyy kaikille julistaa että tämä mies on jo jonkun naisen omaisuutta?

Naiset hakevat hyvin harvoin kumppania kun haetaan käskytettävää alaista ja palvelijaa

Vierailija
33/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on muijalla huolenaiheet.

Kai vaadit häntä myös näyttämään kännykän ja tietokoneen? Ajat autolla perässä ja kyttäät ketä tapaa? Vaadit selvitystä jos ei vastaa 5 sekunnissa viestiin?

Tervettä menoa

Ps. Ei ole muuten yhtään mitään tarvetta laittaa sitö parisuhdestatusta myöskään CVhen

Vierailija
34/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettelijäs kirjoitti:

Hei.

Olen lukenut kaikkien kommentteja täällä. Ymmärrän että joillekin se on tärkeää joillekin ei, minulle se olisi tärkeää elämässäni on tapahtunut niin paljon pettämistä ja ym... Olen olut miehen kanssa yhdessä 1,5 vuota ja silti se ei päivityksiin laita että olimme yhdessä siellä ja siellä.. aina päivitys on et oli yksin joka paikassa. Sitten ei laita statukseen että minun kanssa parisuhteessa. Mitä tästä pitäs ajatella? onko hän mun kanssa oikeesti vai siksikö ei meistä puhu kun on joku toinen ja hän ei haluu että se ja minä tiedetään toisistamme ?

Tästä pitää nyt ajatella se ,että SÄ et luota miehees. Se kertoo kaiken oleellisen SUSTA, ei mitään miehestä.

Se status ei estä pettämistä jos niinkseen tulee mutta tollanen mustasukkainen vaahtoominen kyllä karkottaa kaikki tervejärkiset.

Vierailija
35/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävälle oli todella vaikeaa poistaa "sinkku" näkyvistä. En ehtinyt kyllä edes ehdottaa mitään parisuhteessa-statuksia ennen kuin sain tarpeekseni miehen jatkuvasta naisten profiilien tykkäilyistä ja kaveripyyntelyistä. Joten siinä kai se syy...

Vierailija
36/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettelijäs kirjoitti:

Hei.

Mahtaakohan reipas viestisi viedä terveisesi 10 vuotta sitten kirjoittaneelle ap:lle? Miksi edes vaivauduit kommentoimaan tätä?

Vierailija
37/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lopulta aivan sama, että mitä siinä parisuhdestatuksen kohdalla lukee. Jos toinen on valmis esimerkiksi pettämään, niin hän pettää. Tuollaiset FB statukset eivät merkitse mitään, kuten ei itse parisuhdekaan, jos kerran petetään kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme