American Express ja kielteinen päätös
Erikoinen tilanne Amexin kanssa. Kaikki mainitut kriteerit täyttyivät Green Cardin osalta jota hain. Menivät myös yli Gold Cardin rajojen. Silti tuli hylkäyspäätös.
Sinänsä erikoista, kun vakituiset tulot, ~45k vuodessa tällä hetkellä (Green Cardin vaatimuksena 30k, Gold Cardin 35k), vakityöpaikka, naimisissa, ei maksuhäiriöitä. Tällä hetkellä muina kortteina Visa ja Diners, joiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.
Onko vastaavia kokemuksia Amexista?
Kommentit (7)
45 k vuodessa? k?
Niin, kiloa, eli tuhatta. Neljäkymmentäviisi tuhatta euroa vuodessa. Ei se deduktointi varmaan niin vaikeaa tuosta ole. ;)
Sinulla oli ilmeisesti vuositulot suuremmat? En muutakaan syytä keksi hylkäyspäätökselle. Toisaalta oudoksuttaa miksi mainitaan tulorajaksi noinkin matala, mutta silti sen ylittäminen ei riitä.
noin alhaisia rajoja. mä kyselisin perään, jos kerran tulot riittää.
Jos sinulla on jo kaksi muuta luottokorttia.
joo, vuositulot on paljon suuremmat. ihmettelen vaan noin alhaisia rajoja. mä kyselisin perään, jos kerran tulot riittää.
Mjoo, niinhän se kannattaisi. Töissä en koskaan ehdi, ja kotona en sitten muista. Nytkin olen palaverissa joten ei tästäkään kehtaa alkaa soittelemaan. :)
Jos tässä kerkiäisi ja muistaisi. Oli vaan outo tuo päätös.
Muutan Yhdysvaltoihin ja en tee mitään kotimaisilla korteilla. Amexia hoitaa Suomessakin USAlainen yritys. Muita luottokortteja hallinnoi Luottokunta tai niiden Nordic-versiot.
Entä Diners Club? Sekään ei ole suomalainen lafka.
Dinersia hoitaa Diners Club Finland. Visakaan ei ole suomalainen, mutta silti sitä hallinnoi Luottokunta.
Jankkaaminen sikseen, Amexista tässä on nyt kysymys. Pitääpä soitella sinne kun tänään kotio pääsee.
45 k vuodessa? k?