Victoria Milan !!!
Kuinka moni teistä on varattujen salaista seuraa mainostavalla Victoria Milanin sivuilla. Onko onnistanut ketä ?
Kommentit (79)
Olen ollut Victoria Milan sivustolla. Se on hyvä kontaktipalsta, kokemukset ovat pelkästään myönteiset, siilä kun siellä tapaa toisen, on "peläsäännöt" selviä.
Hei "arka", siellä palstalla on hyvä ollakin varovainen. Olen tavannut muutaman ihanan naisen siellä ja parin kanssa nauttinut yhteisestä ajasta, tyytyväinen olen Victoria Milan palstaa.
Minä ainakin teen sillä tavalla, jos tavataan, tehdään se julkisella paikalla, esim.kahvilassa, ei ekalla kerralla ole edennyt suukkoja pidemmällä. Parempi tuntea toisemme, ennenkuin rakastellaan ja luottamus on ansaittava. /M-59
No aikakin 25v miehelle ei siellä seuraa löyty.. kaikki sanoo että olen liian nuori?????!!?
Täältä käy selkeästi ilmi, että kuitenkin selkeä tarve kyseiselle sivustolle on olemassa. Ja olen kyllä ihan samaa mielstä asiasta. Seksiin liittyvästä kontaktoinnista on muuten tehty niin kovin hankalaa.
Laitoin profiilin yksi päivä extemporee. Saman päivän aikana tuli muutama yhteydenotto ja olen tavannut kaksi miestä. Toisen kanssa homma meni pidemmälle, odotuksien ollessa vähintäänkin kohtuulliset.
Tarkoitan sitä, että molemmat osapuolet saa sen mitä haluaa. Mutta toisin kävi...mies oli kyllä ihan kyvykäs, monta kertaa valmiina uuteen sessioon mutta eipä osannut naista käsitellä. Panoa saan kotonakin. Kosketuksia ja nautintoa myös minulle...ehei. Monen tunnin jälkeen en saanut kertaakaan. Mies oli onnensa kukkuloilla, laukesi monta kertaa.
Juuri näin...en aio tavata uudelleen vaan katoan.
Toinen mies oli jotain ihan utopistista. Oli sitä mieltä ensitapaamisen jälkeen että nähdään ja viedään asia uudelle levelille. Just. En aio tavata tätäkään.
Taidan poistaa profiilin.
N35
Viestistä tuli vähän sekava :)
Kirjoitukseen tarvittava vähäinenkin rauha puuttuu täältä, mutta ihan tosimielellä kirjoitettu.
t. Jani
Enkä ole VictoriaMilanilaisia...ajatuksissa kyllä on ja sen takia täällä googlettamassa ja lukemassa. Joku pidättänyt toistaiseksi siihen liittymästä.
Jos siis otan kantaa omasta näkökulmastani, niin tietysti hyvä kanava varatuille löytää seuraa, mutta ehkä miehenä (varattuna miehenä) arveluttaa laittaa jotain profiilia julkiseen tarkasteluun. Toki siellä on varattuja kaikki, mutta luulen että siellä on myös niitä, jotka ovat vain bongaamassa ihmisiä (tuttuja suomeksi) ja ovat feikkiprofiililla liikkeellä. Se ja pari muutakin detaljia ovat hidastaneet liittymistä minun kohdallani.
Googletin asiaa hieman laajemminkin ja selvisi, että palvelu on miehille myös melko kallis. Ei siinä mitään, hyvästä kannattaa maksaa, mutta jos miehiä on tarjolla oleellisesti naisia enemmän, voi olla haasteellista erottua massasta paljastamatta esim. kasvokuvaansa tms. ja jos sitten kohdallesi on osunut ns. bongaaja, niin...
kirjoitteli Jani
Olen mies. Victoria Milan on hyvä kanava hakea luotettavaa seuraa (on siellä varmaan leikkiporukkaakin, mut ne voi karsia pois), Olen jo monta kuukautta ollut siellä ja tavannutkin muutaman ihan naisen, naiset ovat kertoneet syynä ettei kotona saa sitä mitä haluaisi, siksi ovat siellä.
Olen samaa mieltä nro 88 kanssa. Parempi salasuhde jossa pelisäännöt yhdessä sovitut kuin elää ilman seksiä.
Erotakaan ei voi eikä siihen ole muuten mitään tarvetta. Melko "työlästä" oikeanlaisen salasuhteen löytäminen kyllä on...
Nainen pitkässä liitossa
Hei "mä olen siellä", varovaisuus on järkevää, eihän meistä miehistä aina tiedä ;), tarkoitan lähinnä, että onhan meitäkin monenlaisia. Varmuuden vuoksi kannattanee ensin käydä julkisella paikalla kahvilla. Itsekin olen siellä, olen luotettava, niinkuin moni meistä siellä on.. /1vallatonm ;)
Tietenkin ensitapaamisen täytyy olla sen verran julkisella paikalla, ettei satu mitään. Koskaan ei tiedä. Pitää uskaltaa silti luottaa "vieraaseen", muuten asiat eivät etene.
Olen ollut enemmän ja vähemmän aktiivinen salasuhteen löytämisen suhteen toukokuusta saakka. Ei se oikeasti ole helppoa, tarinaan tarvitaan kaksi.
nro90
ja tämä on aivan mahtavaa... uusia naisia ja saa oman pitää kotona lapsia hoitamassa!!! ihan sika fantsuuuu!!!
t. mies 39 tampere
ja tämä on aivan mahtavaa... uusia naisia ja saa oman pitää kotona lapsia hoitamassa!!! ihan sika fantsuuuu!!!t. mies 39 tampere
uusia miehiä,komeita,isokullisia!!Tuskin maltan odottaa kun kk:n päästä vietän yön uuden tuttavuuden kanssa;))!!
No minä ajattelin kokeilla. Harmittaa vaan kun mitään ei voi ilman maksamista voi tehdä, ei edes lähettää viestiä.
Ihan periaatteestakaan en halua maksaa penniäkään seksistä jota en omassa suhteessani saa, joten olen sitten ilman. Ulkonäköni ja olemukseni puolesta saisin varmasti (ja olenkin saanut) seuraa esim. ravintolasta, mutta milloinkas sitä haluaisi siellä lenuta? Tuollainen sivusto missä pelisäännöt on selvät, olisi ideaalinen ajatus. Mutta se raha..
Olen. Paljon on iloa tuonut minun elämääni..Muutaman tavannut, toisen kanssa jatkan..toisella "käry" kävi kotona.."Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön"...
No minä ajattelin kokeilla. Harmittaa vaan kun mitään ei voi ilman maksamista voi tehdä, ei edes lähettää viestiä.
Ihan periaatteestakaan en halua maksaa penniäkään seksistä jota en omassa suhteessani saa, joten olen sitten ilman. Ulkonäköni ja olemukseni puolesta saisin varmasti (ja olenkin saanut) seuraa esim. ravintolasta, mutta milloinkas sitä haluaisi siellä lenuta? Tuollainen sivusto missä pelisäännöt on selvät, olisi ideaalinen ajatus. Mutta se raha..
iskuri on edelleen varteen otettava vaihtoehto. Ei maksa mitää jos käyttää sähköpostia.
iskuri on edelleen varteen otettava vaihtoehto. Ei maksa mitää jos käyttää sähköpostia.
Mikä iskuri? Ikinä kuullutkaan.
Palvelu toimii oikein hyvin ainakin näin naisen näkökulmasta. Viestejä tuli sen verran paljon, että olisi ollu täysin mahdotonta vastata jokaiseen kirjoitustaidottomaan tai "Mennääx panee, mul on iso muna."- viestiin, joita välillä tuli haitaksi asti. Maksullisia naisia en kohdannut vaikka myös nainen oli haussa :P
Tosin huomasin siinä seikkaillessa, että en halua jatkaa suhdetta, jossa on tarve pettää. Näin se elämä heittelee.
Yllättäen löysin itseni jonkun ajan päästä rakastumasta sinkkumieheen, jonka tapasin VM:in kautta. Nyt onnellisesti uudessa avoimessa parisuhteessa. Ei varmastikaan kaikille sopisi, mutta näin ei tule petettyä vaan kaikki on kummankin tiedossa :)
Yhteiset seikkailu on niitä parhaita!